معرفی انواع مکمل های بدن سازی

مکمل های بدنسازی در سایت مکمل ها برای کمک به ورزشکاران کالری بیشتری برای افزایش وزن و افزا

توسط ABESTANEWS در 3 مرداد 1400
مکمل های بدنسازی در سایت مکمل ها برای کمک به ورزشکاران کالری بیشتری برای افزایش وزن و افزایش تولید در دسترس هستند. طیف گسترده ای از این مکمل ها در حال حاضر در بازار موجود است که مردم و ورزشکاران با توجه به سطح ورزش و نیاز به تمرین و سعی کنید به آنها را خرید در علاوه بر این به بدنسازی. در واقع مکمل های بدنسازی چیزهای مهم برای ورزشکاران و بدنسازان است. این مکمل حاوی مواد لازم برای پاسخگویی به نیازهای بدن ورزشکار و سرشار از انرژی و ردیابی مفید برای بدن است. بعد از این مقاله, مجله کن خلاصه توصیف مکمل های ورزشی مختلف.

مقدمه ای بر مکمل های مختلف بدنسازی

مکمل های بدنسازی مکمل های غذایی استفاده می شود که روزانه توسط ورزشکاران برای از بین بردن کالری کمبود در رژیم غذایی و ساخت توده عضلانی است. مکمل های بدنسازی کوچک حجم حاوی مواد مغذی و پروتئین ، جذب اولیه که باعث افزایش اندازه عضله ، افزایش وزن و بهبود عملکرد ورزشی. مکمل های مختلف بدنسازی شامل پروتئین ها ، اسیدهای آمینه ، گلوتامین، اسیدهای چرب ضروری ، جایگزین های غذایی ، کراتین ، مشعل های چربی و تقویت کننده های تستوسترون است. بقیه این مقاله شامل برخی از انواع مکمل های ورزشی برای شما عزیزان شرح است که شما می توانید با کلیک بر روی خرید مکمل های بدنسازی برای دیدن لیست قیمت مکمل های بدنسازی. مکمل های پروتئین مکمل پروتئین مکمل پروتئین یکی از مهمترین مکمل های بدنسازی است زیرا پروتئین ها بلوک های ساختمانی ماهیچه های شما هستند. مکمل های پروتئین برای افزایش توده عضلانی و همچنین برای بازیابی پس از تمرینات سنگین ضروری است. مکمل های پروتئین در انواع مختلف می آیند و شامل: مکمل "پروتئین طرفدار پیچیده پودر خنثی" غنی از پروتئین های 7 ، از جمله تخم مرغ و تخم مرغ است . - مکمل پروتئین پروتئین یکی از شناخته شده ترین و رایج ترین مکمل های بدن سازی است که برای ساخت عضلات و تقویت عضلات ضروری است. این amiminucidacai موجود در این مکمل به زودی جلب توجه و علاوه بر این واقعیت است که آن را مفید برای ورزشکاران باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن کاهش فشار خون, کاهش استرس و بهبود عملکرد کبد. مکمل پروتئین مکمل پروتئین پروتئین یک محصول جانبی است که در تولید شیر و پنیر تولید می شود. برای دیدن مکمل های مختلف ، بر روی "قیمت پروتئین" کلیک کنید. - پروتئین جدا شده این مکمل جاذب بیش از یک پروتئین حاوی اسیدهای آمینه اولیه است, و بسیار مفید است که یک ورزشکار نیاز به یک منبع پروتئین. این مکمل بسیار مناسب برای بازیابی پس از تمرینات سنگین است. افزودنی های جدا شده - پروتئین کازئین کازئین پروتئین شیر است که برای ساخت توده عضلانی در طول استراحت و خواب است. این پروتئین باعث ایجاد توده عضلانی در طول استراحت ، ایجاد جریان ثابت اسیدهای آمینه به جریان خون می شود.

مکمل های پروتئین کازئین

مکمل های اسید آمینه اسیدهای آمینه بلوک های ساختمانی پروتئین ها هستند که به دسته های لازم و غیر ضروری تقسیم می شوند. بخش اول باید با یک رژیم غذایی ارائه شود و بخش دوم در بدن تولید می شود. اسید آمینه اسید آمینه برای بدن برای رشد و عملکرد به طور معمول لازم است به روش های مختلف اگر شما به دنبال راه هایی برای کسب و اسیدهای آمینه خواندن مقاله "همه چیز در مورد اسیدهای آمینه اسید آمینه مکمل" و "اسیدهای آمینه-آنچه در آن است و اثر آن در ورزشگاه" ارائه می دهد. - مکمل به BCC Absia یکی از معروف ترین مکمل های ورزشی است و شامل اسیدهای آمینه valine ، leucine ، isoleucine است که برای ساخت عضلات بسیار مفید است. این اسیدهای آمینه باید از منابع غذایی آمده است ، چرا که بدن قادر به سنتز آنها نیست. مکمل BCAA مکمل BCAA توصیه کن از مکمل "خنثی سازی بهینه از استاندارد طلا BKA" برای بهبود سلامت کلی بدن است. مکمل گلوتامین این مکمل کمک می کند تا برای افزایش حجم سلول های عضلانی با ارائه اسیدهای آمینه گلوتامین باعث کاهش درد عضلانی و تسریع روند بهبود. علاوه بر این گلوتامین قدرت و عملکرد ورزشی با افزایش جریان خون به ارگان های مختلف بدن را افزایش می دهد. مکمل گلوتامین مکمل گلوتامین همانطور که می دانید گلوتامین یک اسید آمینه است که ناچیز اما مهم برای بسیاری از عملکردهای بدن ارائه می دهد یک مقاله از مطالعه"هر چه شما بدانید در مورد گلوتامین مصرف" برای اطلاعات بیشتر. - مکمل آرژنین این اسید نیتریک را تامین می کند و سنتز پروتئین را در عضلات افزایش می دهد. آرژنین توانایی های ورزشی با افزایش جریان خون به اندام های مختلف را افزایش می دهد. مکمل آرژنین مکمل آرژنین L-آرژنین نقش مهمی در سنتز پروتئین و بدن با استفاده از پروتئین برای ساخت عضلات و در این راستا تحقیق مقاله "l-آرژنین چیست فواید و مضرات"پیشنهاد شده است. - مکمل آلانین سطح اسیدهای آمینه آلانین در عضلات بسیار بالا است و مصرف این مکمل باعث افزایش تولید پروتئین و گلیکوژن در عضلات. گلیکوژن سوخت عضلانی ذخیره شده است که ارضا بدن نیاز به انرژی در طول آموزش سنگین با تبدیل آن به گلوکز است. مکمل آلانین مکمل آلانین - مکمل با تورین تورین یک اسید آمینه است که باعث افزایش سطح انرژی در بدن است. این اسید آمینه عملکرد شبیه به انسولین و آنتی اکسیدان قوی است که محافظت از بدن است. تورین تورین - مکمل لوسین این مکمل سنتز پروتئین را افزایش می دهد ، توده عضلانی را افزایش می دهد و بهبود می بخشد پس از تمرینات سنگین. لوشن لوشن علاوه بر پمپ مکمل های بدنسازی با مکانیسم های مختلف توده عضلانی را افزایش می دهند و میزان چربی انباشته شده در بدن را کاهش می دهند. برخی از این مکمل باعث افزایش جریان خون بدن به فرد ورزشی و در نهایت به این هدف دست خواهد همه آنها را افزایش قدرت و استقامت یک فرد ورزشکار و سرعت بخشیدن به بهبود عضلات پس از سنگین آموزش. از مارک های به نمایندگی از پمپ برای مواد افزودنی در جهان, با توجه به گره., Vostochnaya, Ferma و F. ما اشاره کرد که دلیل موفقیت و شهرت برند با کیفیت و خدمات ارائه شده توسط مارک های دیگر هستند بهترین مارک. مکمل های پمپاژ در بازارهای مختلف در دسترس هستند و ورزشکاران با توجه به نیازهای خود از آنها استفاده می کنند. چندین محصول از جمله در سایت که شما می توانید سفارش اگر شما علاقه مند هستند وجود دارد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن