مشکلات و اشتباهات رایج در بازی کلش اف کلنز

هرچه در مورد کلش اف کلنز به شما گفته اند، اشتباه است. مفهوم بسیار عالی است و DomiNations در واقع سطحی از واقع

توسط ABESTANEWS در 11 آبان 1401

هرچه در مورد کلش اف کلنز به شما گفته اند، اشتباه است.

مفهوم بسیار عالی است و DomiNations در واقع سطحی از واقع گرایی دارد که هرگز در کلش وجود نخواهد داشت. نکته حرفه ای در کلش اف کلنز تاون هال سطح 4، می توانید با ضربه زدن روی نماد دست کوچک در سمت راست پایین صفحه، از "حالت ویرایش روستا" استفاده کنید. هرگز از هیچ سایت یا سرویسی که ادعا می کند کلش اف کلنز را برای شما هک می کند استفاده نکنید، زیرا این سرویس ها کلاهبرداری هستند تا شما را مجبور به دانلود برنامه های مخرب یا بازدید از صفحات وب مخرب کنند. در این مقاله نحوه هک کردن clash of clans را در دستگاه iOS بدون جیلبریک به شما نشان خواهم داد.

هک BitLife و Life Simulator در iOS. این بازی تقریباً شبیه به هم است با این تفاوت که موضوع یا تنظیمات مربوط به دزدان دریایی و زندگی دریایی است. SuperCell حفاظت از تالار شهر شما را در اولویت قرار داده است. داشتن آنها در اطراف خوب است، اما وقتی چیزهای دیگری برای گرفتن منابع و سازندگان شما در دسترس هستند، اولویت را به ارتقای آنها نمی‌دهم. حتی اگر شما هم هستید، ارتقاء آن از 20 اسلات ارتقاء اولویت بالایی ندارد. ارتقاء سازه‌های شما زمان می‌برد و علاوه بر نیاز به منابع کافی برای هزینه ارتقاء، به یک سازنده در دسترس نیز نیاز دارد. پس از رسیدن به تاون هال 4، می توانید قایق را که شما را به پایگاه بیلدر می برد، بازسازی کنید. قهرمان سلطنتی سلامتی زیادی دارد، صدمات زیادی وارد می‌کند، از روی دیوارها می‌پرد و سپری می‌اندازد که هر چیزی را که سر راهش باشد از بین می‌برد.

چه کاری که باید برای بازی  کلش آف کلنز انجام داد

قابلیت: Wall Buster. Mighty Yak آسیب بیشتری به دیوارها وارد می کند. اگر می خواهید دیوارهای خود را به سطح 10 یا حتی بالاتر ببرید، در جای مناسبی هستید. همانطور که سطح خود را بالا می برید و در برنامه ریزی دفاعی خود مهارت کسب می کنید، آنها را برای نقاط خفگی و مناطقی که محافظت از آنها دشوار است در نظر داشته باشید. این احتمال بسیار خوب است که، حتی اگر برنامه ریزی دفاعی خود را به خوبی انجام دهید، باز هم مورد حمله قرار بگیرید و گهگاه بازنده شوید. اگر اکسیر شما در این مرحله فراوان است، ممکن است بخواهید کمی جلوتر بپرید و به موازات ساختارهای تهاجمی خود را برنامه ریزی کنید.

داشتن پول در بازی به شما کمک می کند تا به هر چیزی که می خواهید برسید! جنبه مثبت این پیوند پایه ضد 2 ستاره bh5، محفظه هسته مرکزی است که ساختمان دفاعی اصلی را توسط ساختمان های سرگردان در محفظه بیرونی محافظت می کند. منابع جمع آوری کننده با منابع ناشی از حملات کم رنگ می شوند. این بسته ها همچنین ممکن است حاوی منابعی برای تکمیل استفاده از موارد ارائه شده باشند. به عنوان مثال، بسته Book of Heroes همچنین حاوی مقدار زیادی Dark Elixir برای تامین مالی ارتقاء Barbarian King و Archer Queen است.

می توانید یک اژدها را در نزدیکی آن رها کنید، اما اگر سطح آن به اندازه کافی بالا نیست، می توانید از چند بالون استفاده کنید. بازی های مختلف موبایل از سیستم های مختلفی برای ذخیره پیشرفت شما و انتقال حساب شما از یک گوشی به گوشی دیگر استفاده می کنند. War / پایگاه CWL: این یک پایگاه جنگی است که اخیراً برای اکانت مینی تاون هال 7 من در maxed clash royale account  عالی عمل کرده است و دلیل آن این است که تله ها بسیار مؤثر هستند و پیش بینی آنها غیرممکن است، همراه با محفظه هایی که سرعت هر ارتش زمینی را کاهش می دهد. بسیاری از آنها باید از تمام محفظه ها یک به یک عبور کنند.

هر چند نگران نباشید؛ شما می توانید اکانت و دهکده قدیمی کلش اف کلن خود را بازیابی کنید، زمانی که بدانید چگونه. آیا می دانستید که این صفحه در مورد CLASH OF CLANS است؟ آیا دهکده خود را در بازی کلش اف کلنز از دست داده اید؟ اما من به شما توصیه می‌کنم از بازی‌های جدیدی استفاده کنید که به احتمال زیاد محتوای بهتری دارند یا شما را در موقعیت متعادل‌تری در برابر سایر بازیکنان قرار می‌دهند. با این حال، پس از هر افت محتوای زیاد، انتظار می‌رود، و هنگامی که گرد و غبار فروکش می‌کند، بازیکنان با دو بازی مجزا باقی می‌مانند که هیچ جهت مشخصی در مورد اهمیت هر یک از آنها وجود ندارد.

شما می توانید بالن های خود را افزایش دهید و دهکده ها را با تعداد زیادی منابع با خاک یکسان کنید. ساختمان‌های جمع‌آوری منابع (Elixir Collectors و Gold Mines) منابع را تا زمانی که مورد استفاده قرار گیرند ذخیره می‌کنند و ۵۰٪ از منابع ذخیره‌شده در هنگام حمله به شما در معرض خطر هستند. اگر به دنبال راه حلی هستید، این مراحل را دنبال کنید و طلا و اکسیر نامحدود دریافت کنید. برخی از افراد نیز ممکن است برای بالا رفتن پول پرداخت کنند. برای پرداخت نیازی به پول ندارید. اگر از سه نیاز اساسی مانند غذا، تاگ، ربع بگذریم، نیاز دیگر پول است. با کلش آف کلنز تاون هال سطح 3، شما سه ساختار دفاعی در اختیار خواهید داشت - توپ، برج کماندار و اولین خمپاره انداز خود. وقتی بازیکنان دیگر حمله می کنند، باید نیروها را به پایگاه شما بیاندازند. برای مدت کوتاهی پس از هر حمله، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد «پاکت» در سمت چپ پایین صفحه، بازپخش آن حمله را مشاهده کنید.

Clash of Clans MOD APK بهترین بازی استراتژیک است که تا به حال با آن روبرو شده اید.

غول‌ها قرار است مانند Hog Riders واحدهای ضد دفاعی باشند، اما در برابر آسیب‌های حمله وحشتناک مبارزه می‌کنند. پادگان یکی از مهم ترین سازه هایی است که هر بازیکن کلش آف کلنز به آن نیاز دارد زیرا محل نگهداری سربازان است. اگر فقط یک، دو یا سه پادگان برای آن نیرو در دسترس دارید، ارزش تجربه به ترتیب 25٪، 50٪ یا 75٪ از ارزش جدول خواهد بود. باید بگویم که وقتی ما سوپرسل را در سال 2010 تأسیس کردیم، اگر کسی به من می گفت که با تعداد کارمندان فقط 283 بیش از یک میلیارد درآمد کسب خواهیم کرد، هرگز باور نمی کردم! شاید بگویید ما متعصبان pung account هستیم! Clash of Clans MOD APK بهترین بازی استراتژیک است که تا به حال با آن روبرو شده اید. می‌توانید چالش‌های دوستانه منطقه را انجام دهید تا مهارت‌های طراحی سرمایه قبیله خود را آزمایش کنید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن