فروش کتاب پزشکی

فروش کتاب پزشکی توسط اغلب کتاب فروشی ها انجام می شود. این کتاب فروشی ها معمولا کتاب های معمولی که افراد مختلف

توسط ABESTANEWS در 25 آذر 1399
فروش کتاب پزشکی توسط اغلب کتاب فروشی ها انجام می شود. این کتاب فروشی ها معمولا کتاب های معمولی که افراد مختلف به دنبال آن هستند را می فروشند. برخی از این کتاب فروشی ها مخصوص فروش کتاب های پزشکی هستند. شما با ورود به این کتاب فروشی ها می توانید تمام کتاب هایی که در ذهنتان دارید را خریداری کنید. مشکل از جایی شروع می شود که کتاب پزشکی مورد نظر شما در این کتاب فروشی ها وجود نداشته باشد. در این صورت تنها راه مراجعه به سایت های خرید کتاب اورجینال پزشکی اینترنتی است. این کتاب فروشی ها نسخه های الکترونیک کتاب ها را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و شما می توانید به راحتی از منزل کتاب خود را بخرید.
فروش کتاب پزشکی
فروش کتاب پزشکی

مرجع فروش کتاب پزشکی در دنیا چه سایتی است؟

این سوالی است که افرادی زیادی با آن رو به رو هستند. سایت های گوناگونی وجود دارند که کتاب های پزشکی اورجینال را به فروش می رساند، اما یکی از مهم ترین این سایت ها، آمازون است. این فروشگاه که مشهورترین فروشگاه اینترنتی است. آرشیو عظیمی را از کتاب های مخلتف در بر دارد. آمازون کتاب های پزشکی زبان اصلی را نیز در میان محصولات خود قرار داده است. اگر خارج از ایران هستید، با ورود به سایت آمازون می توانید کتاب دلخواهتان را خریداری کنید.

چرا نمی توانم کتاب پزشکی مورد نظرم را از سایت آمازون خریداری کنم؟

مشکل اینروزهای اکثر کاربران ایرانی برای خرید کتاب پزشکی از سایت های خارجی، نداشتن حساب بانکی بین المللی و کارت های بانکی است که خرید خود را از سایت های خارجی انجام می دهند. این موضع به مشکلی بزرگ تبدیل شده است. نسخه های الکترونیکی کتاب هایی که در سایت های مانند آمازون قرار دارند، به هیچ عنوان با کارت های بانکی معمولی قابل خرید نیست. بنابراین شما برای دریافت این کتاب ها باید به فکر راه دیگری باشید.

مشکل فروش کتاب های پزشکی را برای ایرانیان حل کنید!

ایران پیپر در این کار به کمک کاربران ایرانی آمده است. ایرانی پیپر یک واسطه بین شما و سایت های فروش کتب پزشکی است. این سایت کتاب های پزشکی مورد نظر شما را خریداری و در اختیار شما قرار می دهد. فروش کتاب پزشکی از سایت ایران پیپر از سه طریق انجام می شود:

فروش کتاب پزشکی؟ اینبار رایگان!!

سایت دانلود مقاله ایران پیپر کتاب های آرشیو خود را به دو قسمت تقسیم کرده است. گروهی از این کتاب ها به صورت کاملا رایگان در دسترس هستنند. کافی است برای دست یافتن به کتاب ها نام انگلیسی صحیح آن را بدانید. در سایت ثبت نام کرده و وارد شوید. (https://iranpaper.ir) سپس در باکس مربوط به جست و جوی کتاب نام کتاب را وارد کنید. اگر توجه کنید در قسمت کناری باکس مربوط به جست و جوی کتاب، یک منوی کشویی وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن با دو گزینه رو به رو می شود. گزینه کتاب های رایگان مربوط به کتاب هایی است که نیاز به پرداخت هزینه ندارند. جست و جو را ادامه داده و اگر کتاب شما در سایت به صورت رایگان وجود داشت، می توانید آن را دریافت کنید.

فروش کتاب پزشکی زیر قیمت بازار

دسته دوم کتاب هایی که در سایت ایران پیپر وجود دارد، مربوط به کتاب هایی است که باید بابت آن ها پول پرداخت کنید. البته این هزینه بسیار پایین تر از قیمت فروشگاه های اصلی است. برای دریافت این کتاب ها نیز پس از وارد کردن نام کتاب، از منوی کناری گزینه سایر کتاب ها را انتخاب و جست و جو را ادامه می دهید. کتاب مورد نظرتان را پیدا کرده و نسخه الکترونیک آن را خریداری می کنید.
خرید PDF کتاب خارجی بصورت مستقیم
خرید PDF کتاب خارجی بصورت مستقیم

سفارش کتاب های پزشکی کمیاب

ایرانی پیپر از کتب پزشکی کمیاب نیاز غافل نمانده است. این سایت به شما این امکان را می دهد که کتب پزشکی که در سایت موجود نیست را نیز به راحتی سفارش دهید. تیم ایران پیپر سفارش شما را در عرض ۱۲ ساعت در اختیار شما قرار می دهد.
سفارش کتاب از آمازون با ایران پیپر
سفارش کتاب از آمازون با ایران پیپر source
آخرین مطالب