سرگرمی ها شما را گیج می کند؟ این مقاله در مورد بازی پابجی و ارز آن یوسی است

سرگرمی ها برای گذراندن زمان و مشغول ماندن عالی هستند. چگونه مطمئن خواهید شد که چه سرگرمی را انتخاب کنید؟ پیاد

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

سرگرمی ها برای گذراندن زمان و مشغول ماندن عالی هستند. چگونه مطمئن خواهید شد که چه سرگرمی را انتخاب کنید؟

پیاده روی یک سرگرمی عالی است که به شما کمک می کند شانس لذت بردن از طبیعت و خوش اندام شدن را داشته باشید. به دنبال مسیرهای پیاده‌روی محلی بگردید و در طبیعت بگردید. با یک نفر دور هم جمع شوید، ناهار درست کنید و به یک مکان خوب برای پیک نیک بروید.

اگر تمایل به مسافرت دارید، مجموعه‌ای را گردآوری کنید که شامل مواردی از سفر است که می‌توانید آن را به خانه بیاورید. می توانید شراب، سفال، قاشق و موارد دیگر را جمع آوری کنید. مهم نیست که چه چیزی در مجموعه شما وجود دارد، مجموعه ارزشی احساسی خواهد داشت که خاطرات را برای سالهای آینده زنده می کند.

عکاسی می تواند یک سرگرمی عالی باشد. این یک سرگرمی نسبتا ساده است که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند. برای خودتان یک دوربین دیجیتال بخرید تا به بچه هایتان اجازه بدهید به آن وقت ببخشند. ممکن است از عکس هایی که می گیرید شگفت زده شوید. همه می توانند در استفاده از دوربین نوبت خود را داشته باشند. سپس بعداً می توانید بنشینید و عکس هایی را که همه گرفته اند مرور کنید.

صدف‌ها می‌توانند به کودکان درباره اقیانوس آموزش دهند، و حتی ممکن است از آنها برای تزئین خانه‌تان استفاده کنید.

اگر از خواندن لذت می برید اما کتاب های زیادی در خانه دارید، آنچه را که دیگر نمی خوانید به کتابفروشی دست دوم محلی ببرید. می توانید فضای قفسه را بازیابی کنید و سپس مقداری بیشتر بخرید. خواندن نوعی سرگرمی آرامش بخش است که به شما آرامش می دهد.

نسخه موبایل پابجی کره‌ای

اگر از بازی با موبایل لذت می‌برید، حتما بازی پابجی موبایل را امتحان کنید. نسخه کره ای پابجی دارای پوسته ها و لباس های متنوعی است که آن را از نسخه جهانی متمایز می کند. علاوه بر این، نسخه کره ای بازی سریعتر از نسخه جهانی به روز رسانی می شود. علاوه بر این، نسخه پابجی کره نیز دارای یک ارز منحصر به فرد «Donkatsu Medal» است که می توان از آن برای باز کردن جعبه های انحصاری استفاده کرد. همچنین رویدادهای انحصاری متنوع دیگری در نسخه کره ای این بازی فوق العاده محبوب وجود دارد. البته ارز اصلی بازی پابجی، یوسی پابجی می‌باشد که در ورژن اصلی این بازی قابل استفاده است و تمامی خریدهای درون برنامه‌ای این بازی با استفاده از یوسی پابجی انجام می‌شود.

 

اگر از یک سرگرمی لذت می برید، می توانید یک عمر لذت ببرید. سرگرمی فعالیتی است که می توان از آن در هر جایی لذت برد. می توانید با دیگرانی که در اشتیاق شما مشترک هستند دوست شوید. این توصیه را در ذهن داشته باشید و از سرگرمی خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: معرفی سرگرمی جدید! بازی‌هایی مثل پابجی موبایل با استفاده از یوسی

آخرین مطالب