سئو و بهینه سازی سایت

افزایش بازدید سایت یکی از ملموسترین نتایج سئو است. اما بعضی اوقات می بینید مدتی طولانی است که به یک سایت مرا

توسط ABESTANEWS در 22 شهریور 1401

افزایش بازدید سایت یکی از ملموسترین نتایج سئو است. اما بعضی اوقات می بینید مدتی طولانی است که به یک سایت مراجعه می کنید و همچنان با این پیغام موقتی بودن مواجه می شوید. ساختار URL باید متناسب با قوانین بهینه سازی موتور جستجو باشد.


بررسی سئو وب سایت

بهینه سازی تصاویر یا همین سئو تصویری نکته ی بی اهمیتی در دیدن شدن سایت نیست، مطمئن شوید که تمام تصاویر دارای تگ باشند و تگ تصاویر یک متن تکراری نباشد و به خوبی در مورد تصویر توضیح دهد.


اگر اشتباه از تگ چند بار در متن استفاده کرده اید باید آن را اصلاح نمایید. شما می توانید در گزارش Site Audit این لینکهای خراب و غیر عملی را پیدا کرده و اصلاح نمایید. همه ی مشکلات مربوط به تگ ها را می توانید در گزارش Site Audit پیدا کنید.


سئو صفر تا صد

اگر نسبت به تنظیمات تگ ها، میزان تکرار کلمات کلیدی و جایگاه آنها بی توجه باشید، شانس دیده شدن در صفحه ی جستجوی گوگل را از دست می دهید. پاسخ این سوال در رعایت جزء به جزء و توجه به سئوی سایت در تمام بخشهاست.


اگر از آنها به صورت صحیح استفاده کنید، پیوندهای داخلی می توانند اعتبار صفحه (همچنین به عنوان را به صفحات مهم ارسال کنند. اگر تعداد این لینک ها کم بود می توانید آنها را به صورت دستی در CMS تغییر دهید اما اگر تعدادشان زیاد بود، باید پیش نویس های صفحه را تغییر دهید یا جستجویی انجام داده و پایگاه داده ها را تغییر دهید.


عدم مدیریت لینک های شکسته یکی از اشتباهات مرگبار سئو است. URL را بیشتر به آدرس سایت می شناسید که از بخش های مشخصی تشکیل شده است. اینکه تگ های عنوان بهینه شده باشد جزو ابتدایی ترین نکات سئو است.


سئو سازی وب سایت

این دو کلاه سفید و سیاهی که ما برای ساده تر کردن و جالب تر کردن یادگیری برای شما در نظر گرفته ایم با اینکه دو روش کاملا متفاوت و برعکس هم هستند ولی هر کدام به خودی خود مهم و دارای اهمیت هستند.


این کار باعث می شود موتورهای جستجو راحت تر به صفحات شما رسیده و هدفشان را بفهمند. تجربه نشان می دهد این کار کاربر را خسته می کند و باعث می شود سایتتان را ترک کند.


سئو وب سایت

تگ عنوان، به موتورهای جستجو اعلام می کند که صفحه در مورد چیست. گوگل اعلام کرده که از سال 2021 سایت هایی که ریسپانسیو نیستند ایندکس نمی شوند. ریدایرکت 302 به کاربر اعلام می کند که این انتقال به صفحه ی بعد موقتی است و به زودی بعد از انجام تغییرات برداشته خواهد شد.


اگر واقعاً محتوای شما ارزشی به سایتتان اضافه نمی کند و صرفاً هجو و زائد است بهتر است آن را از سایت بردارید. اگر خودتان آن را به صورت جداگانه تنظیم نکنید، گوگل خودش بخشی از متن محتوا را قرار می دهد و معلوم نیست بتواند کاربر را جذب کند پس خودتان دست به کار شوید و یک بخش جذاب و گیرا، حاوی کلمه ی کلیدی برای این کار بنویسید.


این دوره به صورت فیلم ضبط شده از کلاس، به همراه آموزشهای عملی فیلمبرداری شده از مانیتور و اسلایدهای دوره به صورت حرفهای تدوین و ارائه شده است. همینطور برای جوانان جویای کار، یک کار پرسود است و این آموزش ارائه میشود.


تبلیغ پیامی یکطرفه است که به درستی به مخاطب منتقل میشود. این یعنی از شر محتواهایی که رتبه بندی نمی شوند، ارزشی به کار اضافه نمی کنند و واقعاً نیازی به حضورشان در سایت نیست خلاص شوید. زیرا سبب افزایش کیفیت و کمیت بازدید از سایت شده و در نتیجه محصولات و خدمات بهتر معرفی شده وکسب و کار رونق می گیرد.


در ادامه به بررسی دلایل نتیجه نگرفتن از سئو می پردازیم. متا دیسکریپشن توضیح می دهد که در سایت باید انتظار چه موضوعاتی را داشته باشید و کاربر را به کلیک کردن تشویق می کند. احتمال اینکه کسی سایت شما را در گوشی باز کند خیلی بالا است پس موبایل فرندلی بودن سایت را در زمان طراحی فراموش نکنید.


نه اینکه قرار باشد از نقطه ی ب به یک نقطه ج هم برویم. به طور کلی (نه همیشه) هدف تولید محتوا کسب درآمد مستقیم (از خود محتوا) یا غیر مستقیم (بازاریابی برای محصول یا خدمات) است. تگ H1 همان عنوان اصلی سایت است پس در محتوا فقط یک بار باید بیایید.


فراموش نکنید که تگ H1 حتماً باید حاوی کلمه ی کلیدی باشد. سعی کنید از سایت های زیادی بک لینک دریافت کنید و روند لینک سازی را تنها به یک یا چند سایت محدود نکنید.


🎁 تخفیف های داغ 90 درصدی 😱 به مدت یک هفته در اینستاگرام نوین وردپرس! این قابلیت تنها در نسخه پرمیوم افزونه قابل استفاده است و برای اضافه کردن فونت به المنتور شما باید نسخه پرو این افزونه را تهیه کرده و در کنار نسخه رایگان آن نصب و فعال سازی کنید و پس از انجام این کار قادر هستید از طریق تنظیمات المنتور فونت دلخواهتان را به هسته افزونه اضافه، و از آنها متناسب با نیاز خود استفاده کنید.


↑ "تنظیم موتور" بهطور کلی به حفظ هماهنگی اجزای یک موتور با یکدیگر اشاره دارد. همان طور که اشاره شد سئو صفحه اصلی سایت بسیار مهم است. در واقع قبل از باز کردن صفحه به کاربر خلاصه ای از آنچه قرار است در صفحه شما بخواند می دهند.


طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که در صفحه ی موبایل نیز قابل اجرا باشد. اصلاح محتواها تاثیر زیادی در دیده شدن سایت شما دارد. ابزار رایگان زیادی برای پیدا کردن صدها کلید واژه مناسب با موضوعات سایت شما وجود دارد.


در این مرحله با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده به بهینه سازی ساختار و معماری سایت می پردازیم. لینک های داخلی یکی از قوانین طلایی در بهینه سازی موتور جستجو هستند. هر چه تعداد بک لینک های خود را افزایش می دادید رتبه شما بهتر می شد.


عنوان سئو بسیار مهم است و شما باید بتوانید در در 60px توضیحات خلاصه و جذابی برای جذب کاربران بنویسید و همچنین عنوان سئو باید حاوی کلمه کلیدی و نام برندتان باشد. نباید محتوایی باشد که تگ عنوان نداشته باشد و هر محتوا تنها می تواند یک تگ داشته باشد.


تگ H1 یکی یدونه است! این به این خاطر است که مدیر به اشتباه به جای ریدایرکت 301 از 302 استفاده کرده است. اما ریدایرکت 302 چیست؟ ریدایرکت 301 را که در بالا توضیح دادیم.


ما هم در نوین همین مسیر را رفتیم. طبق نظرسنجی جهانی در سال 2021، بیشترین استفاده افراد از گوگل در جهت پیش بینی هوا، پیدا کردن فروشگاه ها و رستوران ها، جستجوی اخبار، سوشال مدیا و در نهایت کسب اطلاعات در مورد ویروس کرونا بوده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن