رابط کاربری Easy Motion Skin

  رابط کاربری Easy Motion Skin رابط کاربری Easy Motion Skin در اپلیکیشن های آیفون و آیپد قابلیت کنترل تمر

توسط ABESTANEWS در 17 فروردین 1401

 

رابط کاربری Easy Motion Skin

رابط کاربری Easy Motion Skin در اپلیکیشن های آیفون و آیپد قابلیت کنترل تمرین دستگاه EMS را آماده می کند. کلیدی Easy Motion Skin حتی تمیز کردن منزل و خرید کردن کردن به جلسات تمرینی مناسب تبدیل میشوند. همینطور حساس عرضه امکانات امانی همین قابلیت و امکان را برای مربیانی که توان مالی جهت خرید امکانات را ندارند، مهیا نموده تا به توده صاحبان بیزنس و شرکای تجاری ایکس بادی بپیوندند. بازار خرید دستگاه ems بارشد روزافزون خود، امکانات متنوعی از تدریس شخصی و سرویس ها اختصاصی در مرکزها ورزشی موجود گرفته تا باشگاههای تخصصی EMS را شامل میشود. همینطور همین حجم از تحریکات اثرگذار که سبب ارتقاء میزان اکسیژن رسانی و گردش خون می گردد می تواند سبب ساز ارتقاء درخشندگی و جوانی پوست شود، کلیدی توجه به همین مزیت شیوه EMS که یک بها افزوده زیاد ارزنده به حساب میآید، میتواند در دراز مدت همان نتیجهای را برای شما یار داشته باشد که از اقدامات زیبایی به جهت پوست حاصل میشود. به مشتریان خود در هر روزگار در درون و بیرون از منزل فارغ از انحصار تدریس دهید و حتی بهانه های بیشتری را به جهت داشتن یک زندگی مطلوب و تجربه مزایایی که EMS ارائه می دهد ، خراب کنید. شما به اندازه میباشد تلفن خود را برداشته و مربی های کارشناس و کارشناسان تربیت بدنی خانم و آقای مارا به ملازم و همدم دستگاه پرتابل فرصت و مکانی که شما بخواهید پیشنهاد دهید و تمرین خویش را جهت نیل به اندامی ایده آل آغاز فرمائید.

 

فرم دهی به تن سهل وآسان میباشد. 85 درصد کمپانی کنندگان در یک مطالعه ی تبارک در دانشکده بایروت آلمان اثرات مثبت تغییر تحول فرم بدنشان را تایید می کنند. خانم های حامله نیز حاذق به انجام تمرینات نخواهند بود، البته بعد از زایمان میتوانند در تمرینات شرکت کنند. تحقیقات انجام شده به نحوه شگفت آوری ثابت می نمایند که مشکلات مربوط به کمر در افراد آیتم مطالعه قرار گرفته آن‌گاه از صرفا چندروز تمرین به نحوه واضحی کاهش یافته و یا این که حتی به طور کلی از بین رفته اند. این فرمان فرصتهای تمرینی نامحدودی پیش روی شما قرار میدهد؛ بهعنوان ورزشکار عادی بر اساس وضعیت تعیین شده توسط مربی حرفهای، بهعنوان ورزشکار تفریحی بر مبنا قدرت خودتان، و بهعنوان شخصی غیر ورزشکار از شیوه حرکت نمودن به همپا فعالسازی / تحریک نمودن میتوانید از همین فرصتها استفاده کنید. به غیر از آب، شیک های پروتئین نیز گزینه ی قابل قبولی هستند، تا روند عضله سازی رخ پذیرد و مواد مغذی سوزانده شده، به بدن بازگردانده شود. برتری متد (ای ام اس) نسبت به روش های تمرینی سنتی در صرفه جویی در زمان است، یعنی در یک دوران کوتاه تمرینات ورزشی شدید و موثری انجام می پذیرد.

 

در این ترفند ورزشی مسلما باید یک مربی حرفهایی برای تمرینات دستگاه EMS داشته باشید تا بتوانید تمرین های عالی و سازندهای را انجام بدهید و زمانی که تمرینی را به رخ خطا انجام دادید، مربی به شما اخطار می‌دهد و شما طریق صحیح تمرین اساسی همین دستگاه را یاد میگیرید. در واقع به جهت جواب به این سوال بایستی بگوییم که مربی EMS به وسیله یک دستگاه مجزا مقدار شدت موردها و تمرکز هر ضربه بر روی اندام مختلف تن را تحت در دست گرفتن خواهد داشت در اصل اگر بخواهیم سادهتر بگوییم می بایست به این نکته توجه نمایید که دستگاه در اختیار گرفتن EMS در واقع نظیر یک اتاق امر می تواند شدت و تمرکز جریانات انتقالی به عضلات شما را رئیس کند. فواید تردمیل آبی: نتیجه های تمرینات بیشتراز نیمی از زمان تمرینات زمینی و کم آبی ورزش مفید به جهت تناسب اندام، آبدرمانی و ریکاوری عمق آب قابل تهیه برای انجام تمرینات گوناگون و فشار کمتر بر روی مفاصل سرعت تردمیل قابل تهیه امکان تمرینات ظریف تری را آماده می کند قابل به کارگیری برای ورزشکاران و بیماران چاقی دامنه حرکت را کلیدی مقاومت 360 سکو به جهت همگی حرکات، یک زنجیره بسته و تمرین هیدروکینتیک مهیا می کند. افزایش قدرت و کارایی بدن حتما امکان پذیر است، که اما بسته به مدل عمل ورزشی شما نتیجه های متفاوتی را در بردارد.

 

و در اینجاست که آمارو نتیجه های به وضوح متد (ای ام اس) را تایید می کنند! ورزشکاران میتوانند از آن به تیتر ابزاری برای ریکاوری آنگاه از ورزش نمودن استفاده کنند. برای ما دوچندان اهمیت هست که شما بعد از آن از انجام تمرینات احساس لطف داشته باشید. در این دنیای متغیر ما ، ما اعتقاد داریم که حالا زمانه آغاز یا این که بسط فعالیت تناسب اندام شما فرا رسیده است ، خصوصاً این که مزایای فعالیتهای منظم ورزشی و تأثیر مثبت تناسب اندام بر موقعیت کلی تندستی و سیستم ایمنی بدن در حالا حاضر تحت دامنه می باشد و در کلیه جا ترویج می شود. تحقیقات در زمینه EMS training نشان بخشید که همین عمل علاوه بر توانبخشی سبب به ارتقا قابل توجهی از استقامت، بنیه و تناسب اندام ورزشکاران می شود. استعمال از اجزای سختافزاری و قابل انعطاف افزای خلاقانه در همین متاع ما را توانمند می نماید تا بتوانیم فرآورده خویش را در عرصه ورزشهای مختلف، تناسب اندام و توانبخشی ارائه نماییم. تکنولوژی ای ام اس بعدها در ورزش حرفه ای هم معرفی شد و در در آغاز تنها به توانبخشی ورزشکاران مصدوم می پرداخت، تحقیقات در راستا EMS TRAINING نشان بخشید که این طرز تمرینی علاوه بر توانبخشی منجر به ارتقا قابل توجهی از استقامت، قدرت بدنی و تناسب اندام ورزشکاران میشود.

 

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن