دلایل محبوبیت یوسی در بازی پابجی چیست؟

اگر کمی با بازی های موبایلی سر وکار داشته باشید، تا به حال اسم بازی پابجی موبایل را شنیده اید. این بازی یکی از

توسط ABESTANEWS در 12 آبان 1400

اگر کمی با بازی های موبایلی سر وکار داشته باشید، تا به حال اسم بازی پابجی موبایل را شنیده اید. این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی با گرافیکی عالی و شخصیت سازی بسیار حرفه ای است. بازی پابجی موبایل به این صورت است که شما با تعداد 99 نفر دیگر به صورت آنلاین در یک جزیره فرود می آیید و باید به دنبال حفظ جان خود و بقا در بازی باشید.

بدیهی است که برای حفظ جان خود، باید از تجهیزات، زره، امکانات و شخصیت برتری در بازی برخوردار باشید. برای داشتن چنین ویژگی هایی در بازی، باید پول خرج کنید. پولی که در بازی پابجی موبایل، از آن استفاده می‌کنید، یوسی نام دارد. شما هرچه یوسی بیشتری در اختیار داشته باشید و هرچه بیشتر برای داشتن تجهیزات بهتر یوسی خرج کنید، شانس برنده شدن خود در بازی را افزایش خواهید داد.

اما شاید براتون سوال پیش آمده باشد که چه کارهایی را می توان با داشتن یوسی انجام داد که انقد داشتن آن مهم است و بین بازی کنندگان از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

دلایل محبوبیت یوسی

در زیر امکاناتی که با استفاده از یوسی پابجی، برای افراد در بازی قابل استفاده است را مورد بررسی قرار می دهیم. لازم به ذکر است که هر کدام از موارد زیر، مقدار یوسی مشخصی می خواهد و ممکن است در برخی موارد، بتوانید از تخفیفات فصلی بازی استفاده کنید تا مقدار بیشتری مزیت با پرداخت یوسی کمتر به دست آورید.

1.خرید آیتم های مختلف در بازی مانند اسلحه ها

یکی از مهم ترین مزیت های داشتن یوسی، خرید امکانات مختلفی است که برای داشتن آن ها باید مدت زمان زیادی تلاش کرد و با داشتن و خرید یوسی، می توانید در مدت زمان بسیار سریع، به آن ها دست پیدا کنید.

در کنار خرید آیتم های مختلف، همچنین می توانید با داشتن یوسی، اسلحه ها، زره ها و تجهیزاتی که از قبل خریداری کرده اید، را آپدیت کنید و از طریق آن به پیروزی بیشتری در بازی برسید.

2. داشتن قدرت بدنی بالای کاراکتر و افزایش آن

برای بیشتر در بازی ماندن، داشتن قدرت بدنی بالای کاراکتر عامل مهمی است. برای افزایش و بالابردن قدرت بدنی کاراکتر، باید از یوسی استفاده کنید.

3. مخفی شدن در بازی

کسانی که بازی پابجی را انجام می دهند، می دانند که تاثیر مخفی شدن در بازی چقدر زیاد است. اگر شما بتوانید در بازی، در زمان مشخص و مکان صحیح، مخفی شوید و افراد مختلف را زیر نظر بگیرید. برد به صورت قطعی با شما خواهد بود.

4. شرط ورود به رویال پس و الیت رویال پس داشتن یوسی است

از دیگر دلایل محبوبیت داشتن یوسی این است که برای ورود به چالش هایی که در بازی آن را به رویال پس و الیت رویال پس نامگذاری شده است، باید بلیط مخصوصی داشته باشید. بلیط ورود شما، همان یوسی است که باید مقدار مشخصی از آن را برای ورود به بازی پرداخت کنید.

در این چالش ها، امتیازات و جوایزی وجود دارد که اگر بتوانید در آن ها پیروز شوید، علاوه بر برگرداندن مقدار یوسی که در اول بازی پرداخت کرده اید، مقداری یوسی نیز به عنوان هدیه به شما داده خواهد شد. اما برنده شدن در این چالش ها ممکن است کمی سخت باشد و شما برای پیروزی باید از تمام مهارت های خود استفاده کنید تا بتوانید تمام امتیازات را مال خود کنید.

مواردی که در بالا گفته شد، دلایل محبوبیت یوسی در بازی پابجی موبایل است. شرط پیروزی در بازی پابجی، بدون شک داشتن یوسی به اندازه کافی و زیاد است و برای داشتن یوسی زیاد، خرید یوسی بهترین کار و مطمئن ترین کار است.

آخرین مطالب