در چه فصولی از سال بهتر است از عطر زنانه استفاده کنیم؟

هر فصلی از سال به دلیل شرایط آب و هوایی در درجه اول و تغییراتی که در تغذیه انسان‌ها ایجاد می‌کند شرا

توسط ABESTANEWS در 28 مرداد 1400

هر فصلی از سال به دلیل شرایط آب و هوایی در درجه اول و تغییراتی که در تغذیه انسان‌ها ایجاد می‌کند شرایط خاص خودش را داراست.

در فصل زمستان پوست خشک است و نیاز به عطرهای دارد که دارای ماندگاری بالا هستند. مشک آهو و عنبر استخراج شده از نهنگ‌های عنبر می‌تواند ماندگاری عطر را در فصل زمستان روی پوست افزایش دهد.  برعکس در تابستان بایستی از عطرهای سبک و ملایم استفاده نمود.

رایحه‌های تابستانی و زمستانی

تابستان فصل عمل‌آوری انواع میوه‌جات است. پس با توجه به شرایط تابستان می‌توان بوی میوه را برای عطر مناسب دانست. یعنی می‌توان از انواع رایحه‌های میوه‌ای و گیاهی برای تابستان استفاده کرد. هم‌چنین تابستان فصل جذابیت ساحل و اقیانوس است. پس رایحه اقیانوسی هم خالی از لطف نخواهد بود.

زمستان نیز به یادآور قهوه و نوشیدنی‌های داغ و کیک است، پس بوهای شیرین مانند رایحه‌های وانیل و شکلات با این فصل مناسبت ویژه‌ای دارد.

پس در فصل زمستان بهتر است از بوهای تند و شیرین استفاده شود.

رایحه‌های ادویه‌ای تند مانند فلفل، جوز هندی نیز چون طبع گرم دارند برای فصل زمستان بسیار مناسب هستند. رایحه چوب و خاک برای زمستان گزینه خوبی است. زیرا یادآور کاج و صنوبر است که در زمستان به دلیل کریسمس اهمیت دارند. برگاموت و پاچولی اسانس‌های مناسبی هستند.

در فصل تابستان نیز بهتر است از بوهای سبک و ملایم استفاده شود. مشک و عنبر برای تابستان مناسب نخواهد بود.

آیا می دانید بهترین عطر های زنانه ای که آقایان آن را می پسندند چه عطری است؟ با مراجعه به مقاله https://roozno.com/fa/news/488354/بهترین-عطر-زنانه-از-نظر-آقایان-چه-نوع-عطری-است این اطلاعات را کسب کنید.

رایحه‌های میوه‌ای، جنگلی و اقیانوسی برای طبیعت تابستان بسیار مناسب هستند. برای مثال عطر شنل تابستانه دارای اسانس مرکبات و عطر زنانه تابستانه کامودیتی رین دارای اسانس‌های شاه‌پسند، گل لوتوس و یاسمین می‌باشد.

هم‌چنین عطر زمستانه تیِری موگلر دارای نت اولیه گل یاس، نت میانی چوب و نت پایانی کهربا می‌باشد.
در اینجا در مورد عطرهای زنانه به تناسب فصل صحبت‌هایی کردیم. با سپاس از مطالعه شما.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن