خرید خانه در ازمیر و مهاجرت به ازمیر در سال 2021

خرید خانه در ازمیر بدون شک به یکی از جذاب ترین و وسوسه انگیزترین گزینه ها برای خریداران خانه در ترکیه تبدیل شد

توسط ABESTANEWS در 28 مرداد 1400

خرید خانه در ازمیر بدون شک به یکی از جذاب ترین و وسوسه انگیزترین گزینه ها برای خریداران خانه در ترکیه تبدیل شده است. در حقیقت ، خرید ملک در ازمیر به هیچ وجه نمی تواند نتیجه یک تصمیم کاملا تصادفی یا اقتصادی باشد. در عوض ، از زیبایی ، سطح بالای فناوری ، فرهنگ و تمدن شهری گرفته تا آب و هوای منحصر به فرد ، مقرون به صرفه و موقعیت شغلی مناسب ، همه خرید خانه در ازمیر و البته خرید ملک در ترکیه را یکی از آنها قرار داده اند. این یکی از هوشمندترین تصمیمات ممکن است.

البته علاوه بر موارد فوق ، موضوع جذاب دریافت مسکن ، هزینه های مناسب زندگی و خرید املاک در ازمیر نیز دلیل استقبال گسترده این تصمیم بود.

بنابراین عجله نکنید و تا پایان این مقاله با ما باشید تا به صورت حرفه ای به هر یک از این موضوعات بپردازید.

مزایای خرید ملک در ترکیه

با توجه به ویژگی های جذاب زیاد این شهر ، خرید خانه در ازمیر دارای مزایای بزرگ و بسیار جذابی است و ما در ادامه به اختصار به برخی از این مزایا می پردازیم:

آب و هوای ازمیر: به دلیل آب و هوای مدیترانه ای ، این شهر دارای زمستان های معتدل و تابستان های گرم برای ساکنان آن است. آب و هوای همیشه آفتابی ، پر از نور و انرژی ؛ چی بهتر از این ؟!

ویژگی های ساحل: 629 کیلومتر خط ساحلی این شهر مملو از امکانات رفاهی ، خدمات ، سرگرمی و البته زیبایی بی پایان ، یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین مقاصد برای هر گردشگر یا سرمایه گذار است. آمارها همچنین نشان می دهد که ویژگی های جذاب و متعدد ساحلی این شهر یکی از مهمترین دلایل خرید خانه در ازمیر است.

شهر غذاهای لذیذ و سرگرمی: در هر فصلی که بخواهید در ازمیر شرکت کنید یا ملکی بخرید ، دنیایی از غذاهای گیاهی خوشمزه ، غذاهای دریایی و کباب در انتظار شماست تا لحظات بی نظیری را در حافظه خود ثبت کنید. بله ... مجموع این غذاهای متنوع و خوشمزه ازمیر را به عضوی غیرقابل انکار در شبکه جهانی غذاهای خوشمزه تبدیل کرده است. علاوه بر شهرهای استانبول و آنکارا ، فضاهای مختلف فرهنگی ، پارک ها و شهربازی ها در ازمیر نصب شده است تا عموم مردم هرگز از فضاهای تفریحی و فرهنگی بی بهره نباشند! حالا شاید بهتر باشد تصور کنیم که چرا ازمیر را "جواهر اژه" می نامند ...

وضعیت شهری و کشاورزی ازمیر: اگر دلیل اصلی خرید خانه در ازمیر را فقط مربوط به زیبایی و تمدن آن می دانید ، در اشتباه جدی هستید !! ازمیر به دلیل داشتن سیستم حمل و نقل مناسب ، دسترسی عالی ، اقتصاد پویا و محیط های مرتب و تمیز بدون شک می تواند یکی از مجلل ترین محیط های شهری در اروپا محسوب شود. این شهر علاوه بر آب و هوای خاص و دلپذیر ، به دلیل داشتن خاک حاصلخیز و خوب که توانایی رشد انواع محصولات کشاورزی و ارگانیک را فراهم کرده است ، مشهور است. نرخ بالای تولید محصولات کشاورزی در این شهر به میزان بسیار بالایی از سلامت ساکنان آن منجر شد و سرمایه گذاران را به خرید املاک و مستغلات در ازمیر ترغیب کرد.

مراکز تجاری ازمیر ؛ همه آنها لوکس و زیبا هستند: وجود چندین مرکز خرید معتبر در ازمیر ، همچنین این امکان را برای شما فراهم کرد که هر چیزی را با هر مارکی که به آن علاقه دارید در این فروشگاه های متعدد پیدا کنید. در واقع ، وجود این مراکز تجاری لوکس (بسیاری از مراکز خرید مانند: Mavi Bahçe ، Forum Bornova ، Optimum Outlet ، Agora ، Ige ، Bornova ، Hilltown و غیره) این سطح از رفاه ، امنیت مالی و آزادی باعث خرید خانه شد. در ترکیه بسیار خوش آمدید

ازمیر و تاثیر آن بر رونق املاک و مستغلات در ترکیه

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که به دلیل سابقه و تمدن طولانی ، سطح بالای اقتصاد و اشتغال ، زیبایی و سیستم حمل و نقل مناسب و فناوری شهری و یازده کشور بزرگ ، همواره نگین دریای اژه در جهان محسوب می شده است. و محله های تنگاتنگ ، که معروف هستند و البته به میزان زیادی در خرید خانه در ازمیر و البته خرید خانه در ترکیه کمک زیادی کرده اند. این شهر 2،972،900 نفر جمعیت دارد و با طبیعت جنگل ها و محیط های ساحلی جذاب ، قلب هر گردشگری مجذوب خرید ملک در ازمیر می شود.

وجود بسیاری از آثار تاریخی شگفت انگیز در شهرهای ازمیر ، استانبول ، بدروم و غیره ، عامل دیگری است که توجه هر بیننده گردشگری را به خود جلب کرده و همچنین به رشد اقتصاد این کشور کمک کرده و بدیهی است که سطح صنعت گردشگری ، معماری و خرید خانه در ترکیه چشمگیر بود.

با خرید خانه در ازمیر ، در ترکیه اقامت بگیرید

خرید خانه در ازمیر و خرید خانه در ترکیه یکی از مقرون به صرفه ترین روش های اخذ تابعیت و اقامت ترکیه است. در این راستا لازم به ذکر است که با دارا بودن املاک بیش از 250 هزار دلار در ترکیه (اعم از یک ملک واحد یا گروهی از املاک متعدد) ، می توانید برای مدت معینی تابعیت و اقامت این کشور را دریافت کنید. از زمان همچنین از شرکت های معتبر مشاوره حرفه ای دریافت خواهید کرد که اگر صاحب ملکی به ارزش کمتر از 250 هزار دلار هستید ، تنها می توانید بدون تابعیت و تابعیت در ترکیه اقامت بگیرید.

شرایط خرید خانه در ازمیر و اخذ اقامت و تابعیت در این شهر به شرح زیر است:

  • اگر در ازمیر کمتر از 250 هزار دلار ملک خریداری می کنید ، اقامت شما باید هر دو سال یکبار تمدید شود.
    البته اگر ملکی را در ازمیر به ارزش 250 هزار دلار خریداری کنید ، پس از 5 سال می توانید برای دریافت تابعیت ترکیه اقدام کنید.

هزینه زندگی در ازمیر

قبل از مهاجرت به ازمیر بد نیست بدانید که هزینه زندگی در ازمیر بسیار کمتر از هزینه زندگی در تهران و دیگر شهرهای مهم ترکیه مانند استانبول و آنکارا ، استاندارد زندگی مقرون به صرفه در یک شهر زیبا و امکانات بالا و استاندارد بالا است. یکی دیگر از عوامل تشویق هر گردشگر و سرمایه گذار به خرید ملک در ازمیر است. ناگفته نماند که برای اخذ انواع بیمه ، باید یک سال برای خریدار مقیم ترکیه سپری شود. البته هزینه های بیمه نیز در ازمیر و ترکیه مناسب است. جایی که هزینه بیمه دولتی حدود 1000 لیر است و هزینه بیمه خصوصی حدود 300 تا 3000 لیر است که بستگی به شرایط مختلف دارد.

از ویژگیهای مهم اقتصادی و علمی این شهر ، کافی است بدانید که علاوه بر سطح بالای تحصیلات و حضور دانشگاههای معتبر ، ازمیر دارای 13 شهر صنعتی توسعه یافته ، 2 منطقه آزاد اقتصادی بزرگ ، 4 بندر مجهز بین المللی و 3 شهر است. مجتمع های نمک و فناوری: که مهم است و دارد ترکیبی از این عوامل باعث شد 6 درصد از کل تولیدات و صادرات کشاورزی و صنعتی در ازمیر ترکیه تحت پوشش قرار گیرد.

قیمت خانه ها و املاک در ازمیر

قیمت خرید خانه در ازمیر به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند: جنگلی یا ساحلی بودن ، شکل و معماری ساختمان ، موقعیت در محله های مهم و ایمن و ... و بر اساس این معیارها ، قیمت نهایی خانه ای در ازمیر خم شده است البته باید بدانید که قیمت خانه به طور کلی در ازمیر از حدود 300 لیر (معادل یک میلیارد تومان و به اندازه یک خانه نوساز به مساحت 50 متر) شروع می شود و با توجه به نوع و کیفیت خرید

جالب است بدانید برخلاف بسیاری از شهرهای زیبا در جهان ، یافتن املاک با ارزش در این شهر کار دشواری نیست و انواع ملک ، آپارتمان ، ویلا ، واحدهای برج لوکس و البته خرید خانه در ازمیر به طور کامل در دسترس خواهد بود. متقاضیان همچنین مهم است.

آخرین مطالب