تمام نکاتی که درباره صادرات به چین باید بدانید     صادرات به چین ایران بها

مطابق گزارش‌ها، تنش‌های اقتصادی در بین امریکا و چین، در هفتم سپتامبر ارتقا یافت؛ وقتی که دونالد ترامپ از اعمال

توسط ABESTANEWS در 2 دی 1401
مطابق گزارش‌ها، تنش‌های اقتصادی در بین امریکا و چین، در هفتم سپتامبر ارتقا یافت؛ وقتی که دونالد ترامپ از اعمال تعرفه‌های نو 25 درصدی بر 200 میلیارد دلار کالای وارداتی چین خبر داد. مهم وجود سودآور بودن تجارت اساسی چینی‌ها، آشنا نبودن دارای ریزه‌کاری‌های دادوستد اساسی چین می‌تواند برای صاحبان سرمایه و واردکنندگان، مخاطرات و ریسک بالایی به یار داشته باشد. به این برهان است که همکاری و استعمال از تجارب یک شرکت بازرگانی در چین، که گزینه وثوق شما باشد، بهترین راهکار برای ورود به میدان واردات از سرزمین چین است. ادله با دیگر در چک کردن ارزش ارسال توشه از چین، شرکت های حمل فی مابین المللی هستند.
  • روش دیگری که به جهت یافتن فروشنده مورد نظر می توانید از آن استفاده کنید، یافتن فروشندگان از نحوه بازارهای بیشتر فروشی و یا این که شهرک های صنعتی است.
  • همچنین در ۱۹۸۶ مسافرت بازرگانان مالزیائى به چین افزایش قابل ملاحظهاى یافت و مجموع صادرات مالزى به چین در ۱۹۸۶ به ۳۴۸ میلیون دلار مالزى بالغ شد که ۱۲% اکثر از سال قبل بود.
  • به طور مثال صنعت خودروسازی ایالت متحده آمریکا، بخش قابل توجهی از نیاز خود به قطعات را به وسیله حریف آسیایی‌اش تامین می‌کند.
واردات خیمه از چین، ‌ واردات جوراب از چین، واردات لباس طفل از چین، ‌واردات روسری از چین و واردات شال از چین به‌عنوان پوشاک نیز می­تواند تجارتی پرسود به‌حساب بیاید. این‌که کدام اینکوترمز به‌صورت توافقی در بین خرید کننده و فروشنده به جهت معامله در لحاظ گرفته شود می‌تواند تأثیر بسزایی در هزینه کارگو داشته باشد. هزینه حمل جنس از انبار فروشنده تا فرودگاه و تمامی هزینه­های تشریفات گمرکی مرز و بوم مبدأ از پاراگراف هزینه­هایی میباشد که در هر اینکوترمز متفاوت میباشد و در هر اینکوترمز بر عهده یک عدد از طرفین است. به جهت مثال در اینکوترمز خرید کردن EWX همین هزینه‌ها کاملا به عهده خرید کننده است؛ براین اساس ارتقاء هزینه­های حمل­ونقل که به عامل تعهدات موجود در اینکوترمز انتخابی به وجود می‌آید. همان‌طور که گفته شد ارتباط ها بین دو مملکت حسنه و دوستانه می باشد همین رابطه ها صمیمانه باعث شده که پرواز­های مستقیمی از تهران به پکن و برعکس انجام شود. این پرواز­های مستقیم هزینه و مشکلات و ریسک کمتری نسبت به پرواز­های غیرمستقیم دارد و می­تواند حمل­ونقل هوایی را برای واردات محصولات چینی به کشور ایران به یک عدد از بهترین راه­ها تبدیل کند.

دولت از گران شدن دلار سود می‌برد؟

همان طور که اشاره نمودیم و شا نیز می دانید در حالا حاضر سرزمین چین بزرگترین و کلیدی ترین سهم دار تجاری جمهوری اسلامی ایران است که این مورد قضیه باعث شده سالانه کالاها و محصولات متنوع و متعددی بین این دو مرزوبوم مبادله شود. در صورتی که شما هم جزئی این گونه افراد می‌باشید و می خواهید به جهت او‌لین بار مبادرت به همین تجارت نمایید مطلقا همت کنید از مشاورینی که در این راستا تخصص و تجربه ی حتمی را دارا‌هستند کمک بگیرید. لذا همین مسائل دست در دست هم دادند که منجر شد اتفاقاتی در سال های قبلی میان دو مرزوبوم کشور ایران و چین شکل دهد و سبب شد که حجم واردات جنس و صادرات محصولات و کالاها فی مابین این دو مرزو بوم به بیشترین حد ممکن برسد. دسته‌بندی نشده جالب می باشد بدانیم تاکنون این گرایش در دانشگاه‌های کشور ایران وجود خارجی ندارد. چینی‌ها به تجربه آموخته‌اند که تداوم رشد بالای اقتصادی آنها به نگهداری بازارهای صادراتی بستگی داراست و قطع یارانه تولیدی بزرگ‌ترین ضربه را به این بازارها وارد خواهد کرد. در ۳۰ سال اول پس از تأسیس جمهوری اخلاق چین در سال ۱۹۴۹، دولت چین همواره نظام اقتصاد برنامه‌ای را اجرا کرده و ارگان‌های منحصربه‌فرد دولت برنامه‌ریزی و تهیه هدف ها زمینه‌های گوناگون توسعه و گسترش اقتصادی را بر عهده گرفته‌اند. اهمیت همین نظام، اقتصاد چین می‌توانست اساسی برنامه و اهداف تعیین شده اساسی اطمینان گسترش یابد، البته شدت نیروی حیاتی و سرعت گسترش محدود بود. از انتها ده سال ۷۰ قرن ۲۰، چین اصلاحات نظام اقتصاد برنامه‌ای را آغاز کرد. در سال ۱۹۷۸، چین در روستاها نظام مسئولیت‌شناسی مهم محور ایجاد مشترک و مقاطعه کاری بوسیله خانواده‌ها را اجرا کرد. این کشورها به‌طور فزاینده‌ای زنگ خطر را به درجات متفاوت در گزینه برنامه‌های موذیانه چین برای حمله به تایوان مطرح کرده‌اند و همین احتمال به‌طور جدی وجود دارااست که حمله چین به تایوان را محکوم نمایند و تحریم‌هایی را بر واردات از چین اعمال کنند. بدین ترتیب در رخ حمله چین، اقتصاد همین مرزوبوم بلافاصله ذیل تاثیر قرار خواهد گرفت. در سال ۲۰۲۲، تهاجم روسیه به اوکراین منجر تشدید سریع‌ترین حالت حکومت‌داری اقتصادی شد که تا به هم اکنون شاهد آن بوده‌ایم. تحریم های هماهنگ غرب روسیه را منزوی کرده و دسترسی آن را به فناوری های پیشرفته محدود کرده است.

بهترین کالاها برای واردات از چین چه کالاهایی است؟

خبری که موجب ارتقا نگرانی شرکت‌ها و فعالان اقتصادی در سراسر جهان شده است. چرا که تسری تعطیلی کسب و کارها در شانگهای به پکن می‌تواند به کمتر تامین مواد نخستین و کالاهای واسطه‌ای آیتم نیاز بخش اعظمی از صنایع دنیا از جمله اتومبیل و الکترونیک سبب شود. در واقع نمی توان ادعا کرد که بهترین کالاها جهت وارد کردن از چین کدام کالاها هستند. چرا که در در آیتم واردات و فروش و سودآوری کالاها در بازارهای داخلی مسائل فراوانی وجود دارد که موجب تغییر و تحول در % سود بازرگانان و وارد کنندگان می شود. ولی ممکن میباشد داشتن نتورک توزیع قوی و منظم برای یک کالاموجب شود، محصولی که از لحاظ دیگران اساسی سود چندان برای واردات ندارد بتواند شما را به سود غیر قابل تصوری برساند.

تصاویر | نغمه عاشقانه رئیس جمهور متعصب کرواسی در لیوان جهانی

در این سال، جمع صادرات و واردات ایران و آلمان، حدود یک میلیارد و 200 میلیون یورو عمده از جمع صادرات و واردات بین کشور‌ایران و ایتالیا (668 میلیون یورو) و بیش از حدود یک میلیارد 700 میلیون یورو بیشتر از میانگین حجم تجاری کشور ایران کلیدی اتحادیه اروپا بود. عدم استقبال سرمایه گذاران کشورهای صنعتی پیشرفته خارجی، "دنگ" را وادار کرد تا مورد قضیه فضای کسب و عمل و مقررات بازدارنده را جدی بگیرد و از قوانین و مقررات ابهام زدائی کند. در ژانویه 1982 سیاست های جدیدی به اجرا واردات گذاشته شد که جایگزین مقررات قابل تعبیروتفسیر و دست و پا گیر قبلی شدند، به ویژه در زمینه مقررات ورود و خروج به بازار و بازنگری در مقررات استخدام و اخراج کارگران و انتخاب دستمزدها. در این راستا، مالیات بر درآمد سرمایه گذاری های مشترک در رقم 15 % تثبیت شد (در حالی که مالیات بر درآمد شرکت ها در "سرزمین اصلی" 33 درصد بود). سرمایه گذاری های مشترک همینطور از پرداخت مالیات های محلی معاف بودند و می توانستند فارغ از هیچ عوارضی محصولات تولیدی خویش را صادر کنند.

۵) از یک روش حمل‌ونقل مطلوب به کارگیری کنید

متأسفانه کشور ایران در سال ۲۰۱۹ تنها توانسته هست ۹٫۶۱ میلیارد دلار که بخش اعظم آن مواد نفتی، پتروشیمی و مواد خام را به چین صادر کند. (در جدول ظرفیت خالی به مفهوم این هست که این ظرفیت توسط سایر کشورها لبریز نشده میباشد و بلافاصله می‌تواند به‌وسیله تاجر اهل ایران پر شود چون ایران در این گروها، مزیت رقابتی دارد). شایان ذکر است، شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات نیمه‌رسانا احتمالاً ضربه خواهند خورد چون فروش آن ها به چین در میان ۱۳ تا ۳۰ % تمام فروش است. اصلی همین حال، صادرات کلی تراشه ایالات متحده به چین کاهش قابل توجهی را تجربه نخواهد کرد.

سفارش خرید کردن جنس از چین و تصویب آن به چه شکل می باشد؟

اکنون دولت چین به دنبال برقراری تعادل اقتصادی هست رویش سرمایه‌گذاری‌های تازه را محدود و به سمت مصرف متمرکز شود. تغییر و تحول از اقتصاد سنتی با کارگری و حقوق کم به سمت ساخت اهمیت قیمت افزوده بالا و حرفه آوری، موجب رویش طبقه میانگین ​​روبه‌رشد چین شده می باشد که تقاضای مصرف طیف وسیعی از محصولات را افزایش داده است. واردات گلس تلفن همراه از چین یک عدد از لبریز سود ترین وارداتی که در راستا لوازم جانبی گوشی انجام می شود به حساب می آید. گلس موبایل، از لوازم جانبی اضطراری به حساب می آید که جهت حفاظت از کاغذ نمایش موبایل های هوشمند گزینه به کار گیری قرار می گیرد. در کشور چین هم مانند سایر نقاط جهان اشخاص مسلمان وجود دارا هستند که این مسئله هم یکی از دیگر از دلایلی می باشد که صادرات چین را ارتقاء داده است . در آن سو، در تجارت اروپا حساس ایران، صادرات مواد غذایی و حتی در پاره ای پایین، صادرات نفت و گاز و سوخت‌های معدنی از جمهوری اسلامی ایران به اروپا بخش اعظم شده است.

این مرز و بوم جای چین را در صادرات جنس به جمهوری اسلامی ایران گرفت

پس از اخذ کد ثبت سفارش، مرحله اظهار نامه انجام می‌شود، پروسه ترخیص محصول از سطح کامل شدن اظهارنامه وارداتی و پس از تصویب آن در سیستم گمرک آغاز می‌شود. در همین تراز دسته کالا، مدل، ارزش، وزن کالا، علامت تجاری و سایر مشخصات فرآورده مورد تحلیل قرار می‌گیرد. این که چه مقدار سرمایه به جهت واردات متاع از چین گزینه نیاز است، بستگی به مدل کالایی داراست که شما میخواهید وارد کنید. برخی از کالاها را می‌توان اهمیت سرمایه دستکم 10 میلیون تومان به صورت اکثر وارد کرد در حالی که ممکن است به جهت ورود یک عدد از بعضی کالاها مبلغی در حدود 100 میلیون تومان و یا این که حتی عمده آیتم نیاز باشد. رخنه رخنه کردن مسی نیز به جهت استرالیایی‌ها کارساز نبود! به همین خاطر بازار لوازم‌خانگی از لوازم‌خانگی حیاتی برندهای دارای اسمو رسم و باکیفیت لوازم‌خانگی خالی شده است. در همین فی مابین کسانی وجود دارند که به لوازم‌خانگی اهمیت برندهای داخلی اعتقادوباور و اطمینانی ندارند و ترجیح می­دهند که لوازم‌خانگی خارجی تنظیم کنند. باتوجه‌به این حالت واردات لوازم‌خانگی چینی می­تواند بازار فروش مهربانی داشته باشد و بهترین فرصت را برای به دست آوردن سودهای کلان به شما بدهد. شما می­توانید مهم واردکردن لوازم‌خانگی ارزان‌قیمت چینی که بتواند از حیث میزان مرغوب بودن حیث خریداران و مصرف­کنندگان را جلب کند و فروش آن به سود متعددی دست پیدا کنید. غرفه سازی نمایشگاه به چه دلایلی انجام می پذیرد پیش از حضور در نمایشگاه لازم میباشد به بررسی و قابلیت سنجی مبادرت نمایید. این کاربه ادله شناخت مخاطبین بازار هدف، رقیبان، دوران برگزاری و...به طور حتم درنتیجه اثر گذاری مثبت خواهد داشت.

عکس واردات کنندگان نشانه گر مموری از چین می توانند تمام این مارک ها را از چین وارد کنند. حجم و وزن دوچندان ناچیز گلس تلفن همراه یک عدد دیگر از مزایایی هست که واردات گلس گوشی از چین دارد.این خصوصیت گلس تلفن همراه سبب می شود که هزینه حمل و نقل آن کمتر یابد چون هزینه حمل و نقل ارتباط مستقیم اصلی وزن و حجم جنس دارد. سرویس ها کارگو یکی از از خدماتی است که تاجران اهل ایران می­توانند به جهت واردات کالای خود از آن به کار گیری نمایند و از بروز هزینه­ها و تعهدات سنگین و اضافی پیشگیری کنند. خواسته از شرکت بازرگانی در چین، شرکت‌های اهل ایران یا این که حتی چینی معتبری هستند که در مرز و بوم ما نمایندگی دارند. بخش اعظمی از مراحل یک واردات امن، مطمئن و بهینه را می‌توانید اهمیت همکاری این شرکت‌های بازرگانی باتجربه، به سادگی انجام دهید. اگر شما فاقد تجربه گذشته و یا امکانات ضروری برای واردات و صادرات به چین باشید، عاقلانه‌ترین روش انتخاب یک شرکت بازرگانی در چین و واردات و صادرات بهره گرفتن از خدمات همین کمپانی است. لبریز بیراه نمی باشد که همه‌ی کشورهای جهان از پاراگراف ایران قصد دارا هستند سهمی در همین دریای اقتصادی داشته باشند. اما متاسفانه ناآشنایی وارد کنندگان اهل ایران و گاهی منفعت ‌طلبی برخی از افراد، منجر بدنام شدن کالاهای چینی در کشور‌ایران شده است. مرزو بوم چین، دومین اقتصاد پهناور عالم و یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصول در عالم محسوب می‌شود.

آخرین مطالب