تا چه اندازه با بازی کلش رویال و جم در آن آشنایی دارید؟

در سال های گذشته بازی های آنلاین طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. بازی های آنلاین بسیار جذاب و هیج

توسط ABESTANEWS در 19 شهریور 1400

در سال های گذشته بازی های آنلاین طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. بازی های آنلاین بسیار جذاب و هیجان انگیز تر از بازی های آفلاین و سنتی گذشته می باشند زیرا در بازی آنلاین شما هم زمان با دشمن به مبارزه می پردازید و در واقع مراحل تکراری وجود ندارد و‌ هر بار نحوه مبارزه شما متفاوت است. در میان این بازی ها بازی استراتژیک کلش رویال یکی از پر طرفدار ترین بازی های رو در رو حال حاضر به حساب می آید. بازی کلش رویال محصولی دیگر از کمپانی سازنده کلش آف کلنز است که محبوبیت بسیار زیادی دارد.

بازی کلش رویال همان طور که اشاره شد یک بازی استراتژیک است این بازی ها به نحوی انجام می شود که باید تجهیزات و نیروهای دفاعی و هجومی خود را طوری بچینید که در هنگام حمله دشمن، قبیله یا روستای شما کمترین آسیب را ببیند و دشمن خود را شکست دهید. همچین در زمان اتک یا حمله به دشمن باید نیروهایی را که در اختیار دارید طوری در اطرف دهکده یا قبیله قرار دهید که تجهیزات دفاعی دشمن را به راحتی نابود کرده و پیروز مبارزه شوید.

لطفا بخوانید: با استفاده از جم کلش رویال به چه قدرت و توانمندی ای در این بازی می توان رسید؟

ویژگی های کلش رویال

·       در این بازی همانطور که اشاره کردیم کاربر می تواند با تمام کاربران کلش رویال موجود در جهان به مبارزه بپردازد و این ارتباط جهانی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

·       در هنگام اتک و یا حمله به دشمن شما با انتخاب درست قبیله از لحاظ داشتن منابع و حمله به آن می توانید منابع زیادی را کسب کرده و از طریق منابع کسب شده شما می توانید تجهیزات و نیروهای خود را به روز رسانی و پیشرفته کنید.

·       در بازی کلش رویال کارت ها نقش بسیار مهمی را در بازی دارند به این صورت که کاربر با به دست آوردن کارت ها می تواند نیروهای قدرتمند تری را در اختیار بگیرد.

·       در بازی کلش رویال یکی دیگر از چیزهایی که دسترسی به آن بسیار مهم است تاج هایی است که در هنگام حمله به دشمن به دست می آیند.

·       شما می توانید با پیشرفته کردن بازی یک امپراطوری بسیار قدرت مند بسازید که در مبارزات خود به راحتی پیروز شوید.

·       گرافیک بسیار زیبا و فوق العاده بازی به جذابیت های این بازی مهیج دو چندان افزوده است.

 

·       عرضه این بازی جذاب برای پلتفرم های ای او اس و اندروید از دیگر مزیت های این بازی است.

آخرین مطالب