بک لینک چیست و انواع بک لینک (backlink) و کاربردهای جالب آن

اعتبار دامنه (Domain Authority): دانستن اعتبار دامنهی صفحه ای که میخواهید به سایت شما لینک کند بسیار مهم است.

توسط ABESTANEWS در 28 دی 1399

اعتبار دامنه (Domain Authority): دانستن اعتبار دامنهی صفحه ای که میخواهید به سایت شما لینک کند بسیار مهم است. کدام نوع سئو مهم تر است؟ مهمترین آنها تیم ویژه گوگل برای مبارزه با این پدیده است که وظیفه ای جز گشت و گذار در اینترنت و شناسایی سایت های فروشنده لینک ندارند. گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک توسط سایت های اینترنتی دارد. همچنین سایت هایی که لینک های خارجی زیادی دارند ممکن است از نظر گوگل به عنوان فروشنده بک لینک یا اسپمر شناسایی شوند پس بهتر است در این فضا حضور نداشته باشید. اگر هنوز با مفهوم سئو آشنا نشدید پیشنهاد میکنیم سری مقالات آموزش سئو مبتدی را از ابتدا دنبال کنید و یا به مقاله سئو چیست مراجعه نمایید. اما در ابتدا باید بدونین که اصلاً چرا و چی شد که گوگل تصمیم گرفت این مدل ابزار رو با نام disavow tool بسازه و منتشر کنه؟

تا حدودی مهارت، دانش و تخصص در زمینه سئو سایت های مختلف رو حین پروژه های متنوع کسب کردم آیا میشه بدون سرمایه کلان یک مشاور شد؟ حتما شما هم از فواید استفاده از بک لینک ها برای بالا بردن رتبه و سئو سایت خود اطلاع دارید. بک لینک بسیار قوی : بک لینک های قوی در واقع برمیگرده به رپورتاژ آگهی هایی که از سایت های قدرتمند گرفته میشه. Guest blogging به نوشتن مطلب برای دیگر سایتها گفته میشود. کلمات کلیدی به کلماتی گفته میشود که قصد دارید حول آن کلمات، رتبه صفحه یا سایت خود را افزایش دهید. به سه مورد ازین سایت ها اشاره میکنیم که بک لینک های قوی به صورت رپورتاژ آگهی می توان گرفت. پیشنهاد میکنیم برای درک بهتر مفهوم بک لینک و اثرات جانبی آن مقاله بک لینک چیست را به دقت مطالعه نمایید و تجربیات خود از خرید بک لینک را در بخش نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

بنابراین برای اجرای این روش باید حتما ظرافت های خاصی را رعایت کرد.در واقع بک لینک های PBN اصولی ( که قابل تهیه از طریق همین سایت هستند ) اصلاح شده ی روش بلک هت هستند که با ترکیب روش های کلاه سفید تبدیل به متد کلاه خاکستری شده اند. برای دریافت بک لینک رایگان از تلگرام اولین کاری که شما انجام خواهید داد کانال خود را ایجاد کنید، سپس محتوا در کانال خود قرار دهید برای عنوان محتوا خود در کانال توضیحاتی قرار داده و لینک مطلب محتوا را در آخر بگذارید. اگر سایت یا دامنه اینترنتی دیگری به یکی از صفحات شما لینک داده باشد اصطلاحا به آن بک لینک می گوییم. در مقاله( آیا سایت edu و gov برای گوگل ارزش دارند؟ )این مسئله را بهتر توضیح داده ایم که پیشنهاد می کنیم مطالعه نمایید. برای همین است که شدیدا تاکید می کنیم که از خرید بک لینک های بی کیفیت جدا پرهیز نمایید. همانطور که david Booth در ویدئو خود در یوتیوب می گوید، بک لینک ها از نظر تعداد و سایت لینک دهنده مورد ارزیابی قرار می گیرند.

بک لینک اهمیت ویژهای در سئو سایت دارد و همیشه مهندسین سئو در تلاش هستند تا بتوانند بک لینک بیشتری را در جهت ارتقا رتبه سایت ایجاد کنند، ولی همانطور که میدانید هر آنچه در سئو زیادهروی شود به جای تاثیر مثبت، تاثیر منفی بههمراه خواهد داشت، لینک سازی یا لینک بیلدینگ باید اصولی صورت بگیرد و اگر به شکل اسپم و انبوه لینک سازی شود با جریمه های سنگین گوگل همراه خواهد بود چرا که لینک سازی بیرویه یکی از دلایل پنالتی شدن سایت در گوگل است. شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد. بهترین حالت برای گرفتن بک لینک قوی استفاده از رپورتاژ آگهی در سایت های قوی هست. نکته سه: بعید میدونم در محیط وب بتونید پاسخ این سوال “من میخوام برای سایتم بک لینک بخرم چطوری و از کجا بخرم” رو پیدا کنید، منابعی که برای اموزش ساخت بک لینک وجود داره بسیار ناقص هست و اصلا در هیچ سایتی غیرممکنه کامل درباره بک لینک صحبت کنن، من خودم سال ها هست قصد دارم یک سری مقالات جامع درباره بک لینک بنویسیم ولی متاسفانه نتونستم.

بعضی وقتها قالبهای ووردپرس نام موضوع رو در کدشون دارند. نکته چهار: فرض کنید اصلا شما یک منبع خوب و کامل پیدا کردید، کمی فکر کردید که اون کسی که این منابع رو نوشته چطوری اصلا میتونه ۱۰۰ ها مقاله بک لینک رو اپدیت نگه داره؟ Linking Root Domains (ریشه دامنه های پیوند): این مشخصه نشان میدهد بازدیدهایی که از سایت شما صورت گرفته، از چند منبع بوده است. بک لینک های رایگان را جدی نگیرید و به شدت از آنها پرهیز کنید. راه ها و تکنیک های لینکسازی بسیاری وجود دارد که در سال 2019 خیلی خوب کار میکردند و برایمان بک لینک به ارمغان می آوردند . ✅ آیا خرید بک لینک دائمی می باشد؟ اگر بدنبال کسب جایگاه مناسب در نتایج گوگل هستید و برنامه ریزی دراز مدتی برای کار خود دارید، خرید بک لینک روش مناسبی نیست زیرا ممکن است شما را با مشکلات جدی مانند جریمه سایت توسط گوگل در آینده روبرو کند. بطور مثال سایت های زیادی در صفحات خود به سایت آمازون ارجاع میدهند که معمولا در جملات آنها کلمه “Books” به چشم میخورد به همین دلیل شما با جستجوی این کلمه در گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم و بعد از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای سایت آمازون به این وسعت و قدرت، کلمه “Cars” بعنوان یک کلمه کلیدی شناخته نمیشود زیرا هیچ لینک ورودی مناسبی برای آن ندارد.

آخرین مطالب