بهترین سریال های خارجی تمام شده لیست 20 تایی

همین چیزی است که چا جی وون به عنوان نقش اولیه زن در سریال گل شیطان، اصلی آن مشغول می‌شود. گل شیطان، درامی به‌غ

توسط ABESTANEWS در 11 آبان 1401
همین چیزی است که چا جی وون به عنوان نقش اولیه زن در سریال گل شیطان، اصلی آن مشغول می‌شود. گل شیطان، درامی به‌غایت رازآلود میباشد که قطعاً در بهترین سریال های کره ای 2020 جا می‌گیرد. بک هی سونگ یا دو هیون سو؛ پرداخت به این شخصیت‌ها، جادوی کیم چول کیو در سریال گل شیطان است. کارگردان جانی تو – در یک عدد از نوشته‌های رزومه پربار خویشتمام انواع زشتی‌ها را مهم روحیه‌ ی بالا به نمایش می‌گذارد، از درگیری‌های هرج‌ومرج با اسلحه گرفته تا سکانسی وحشتناک شامل یک قایق، یک اره و دسته‌ای از سگ‌های گرسنه. نویسنده ممکن میباشد تریلر جنایی بهتری را در « نبرد مواد مخدر » کارگردانی کرده باشد ، البته جسارت جنایتکارانه «انتخابات » کاملا منحصربه‌فرد به فرد و مختلفی است. تعجبی ندارد که همین سریال یک عدد از بهترین سریال های ۲۰۱۸ اسم گرفته است. سریال جنایی Sharp Object اصلی بازی فوق‌العاده امی آدامز به تیتر یک خبرنگار آسیب چشم که به محل حادثه باز می‌گردد، توانسته می باشد به خوبی درحال حاضر و هوای بدون نور تابستان میزوری را به نمایش بگذارد. این سریال شما را میخکوب خواهد کرد و کارگردان سریال، جین مارک والی، توانسته می باشد به مهربانی زیبایی و وحشت این شهر کوچک را در کنار هم نشان دهد.
  • چا دال گون که پس از مرگ برادر خود، برادرزاده‌اش را مثل پسر خویش و به جای برادر ازدست رفته‌اش پهناور کرده، حالا پس از مرگ اتفاقیِ او، تصمیمی می گیرد تا خویش به جای ضابطه کار کرده و پرده از واقعیت بردارد.
  • منتقدان شخصیت‌پردازی‌ها، بازی‌ها، کارگردانی و فیلمنامه همین اثر را ستودند و به آن لقب یکی از بهترین سریال های مافیایی را دادند.
  • سریال کره ای جدید ۲۰۲۱ بالاتر از شیطان جزو سریال هایی است که مبانی روانشناسانه را به لطف بیان می کند.
  • فصل اول از ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شد و در ۹ مارس ۲۰۱۴ به اتمام رسید و شامل ۸ نصیب بود.
از کارگردان تا تهیه کننده و عامل ها فیلم بردار ماه‌های به جهت اذن گرفتن از مافیای سیسیل برای تولید این سه گانه سعی کردند. اکنون آنگاه از گذشت ۵۰ سال از اولین نصیب پدرخوانده، سریال مافیایی به اسم offer 2022 یا سفارش ساخته شده است. داستان همین مینی سریال براساس اتفاقات و حوادثی واقعی پشت پرده‌ی ساخته شدن فیلم پدرخوانده خواهد بود. شما می‌توانید همین سریال دیدنی و مافیایی را همین الان از چارخونه دانلود یا این که تماشا کنید. Smoking یکی از سریال‌های نادر ژاپنی در Netflix، به جهت او‌لین توشه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. در این مجموعه، گروهی از قاتلان که به دنبال عدالت بیشتر هستند، پوست انسان‌هایی که در هدف آن‌ها قرار دارا‌هستند را می‌کنند، و پوست‌های خالکوبی شده را به تیتر اثبات برآورده شدن قرارداد ارائه می‌دهند.

کشف ۲۵۰ «قبر» در ملک شخصی پیکه؛ پروژه ایجاد هتل مالاگا متوقف شد

در یک روز عادی ممکن می باشد اتفاقاتی صورت دهد که هیچ وقت تصور آن را نیز نمی‌کردید. به طور نمونه ممکن هست به شکل تماما ناگهانی به قتل فردی که حتی او را درست نمی‌شناسید مظنون شوید. هیون سو که یک پسر معمولی و دانشجویی ساده و بی‌حاشیه هست ناگهان یک روز صبح وقتی که از خواب بیدار میشود خویش را مظنون قتل دختر جوانی می‌یابد که حتی به صدق او را نمی‌شناسد. البته در صورتی که تعداد شما کاهش از حد نصاب برای انجام بازی مافیا است ابدا نگران نباشید، می‌توانید ساعت و روز بازی خود را به شکلی رزرو نمایید که بازیکنان دیگر نیز در کافه حضور داشته باشند. فضایی که در برین گیم به جهت بازی مافیا در حیث گرفته شده یک فضای تماما حرفه‌ای میباشد که بازی در آن ملازم اهمیت گردانندگانی حرفه‌ای، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان تصویب می‌کند. سریال «قیام ارطغرل» از محبوب‌ترین و بهترین سریال های ترکی در جهان است. نکته دیدنی سریال اینجاست که اپ تلفن همراه باطن سریال، در دنیای ما نیز وجود داد. این سریال که یک عدد دیگر از بهترین سریال های فرانسوی است، زندگی و رابطه ها یه زوج از نسل های متفاوت را نشان میدهد. سریال دهکده فرانسوی یک درام تاریخی است که شهر ذهنی وینلو را در زمان اشغال نازی ها و تصویر عمیقی از زندگی مردمان فرانسه را در آن دوره نشان میدهد. داستان سریال در گزینه عشقی سوزان که در پس انتقامی دشوار پنهان شده می باشد. دشمنان حیاتی ماجرا زنی به نام عزیزه اصلان بی و نصوح شاداوغلو هستند، که در گذشته جریانات اسرارآمیزی را پشت سرگذاشته اند. ناوبر فضایی گالاکتیکا یک تیم تلویزیونی آمریکایی به سبک علمی-تخیلی جنگی میباشد که بر مبنا مجموعه‌ای اهمیت همین نام کالا سال ۱۹۷۸ ساخته گلن لارسن است. در نخست مجموعه‌ای دو قسمتی در دسامبر ۲۰۰۳ پخش شد و بعد از آن سریال در ۴ فصل و ۷۵ نصیب ادامه یافت تا این که در سال ۲۰۰۹ به پایان رسید. این ورژن از ناوبر فضایی گالاکتیکا بوسیله رونالد مور و دیوید آیک ایجاد شده هست و از شبکه تلویزیونی سای فای پخش شده است. این سریال از سوی مجله تایم در در میان ۱۰۰ سریال برتر تاریخ قرار گرفت. دسته‌بندی نشده بر پایه همین سریال در ارتفاع دوره ۴۶ ساله سلطنت او، شهرتش به تیتر بزرگترین جنگجو و قاضی دوره خویش به شرق و غرب توسعه و گسترش می‌یابد. سلیمان پیروزی‌های بزرگی به دست آوردن می‌کند و نام خود را در دنیا اسلام دارای شهرت می‌کند. پس از مرگ نامزد مهمت اساسی بازی کیوانچ تاتلیتوگ، پدربزرگش توصیه می نماید که کلیدی گوموش که از کودکی شیفته مهمت میباشد ازدواج کند. گوموش از این ازدواج خیلی شادمان است، ولی انگار دیگر قلبی در سینه مهمت وجود ندارد و هیچ علاقه‌ای به او نشان نمی‌دهد. همین دختر ساده و قشنگ که سونگول اودن نقشش را بازی می نماید مضاعف نا امید می‌شود و به جهت جلب حیث او فراوان تلاش می‌نماید تا سرانجام مهمت عاشقش شده و به آرزویش می‌رسد.

سریال نفوذی Içerde

وطنم تویی (Vatanım Sensin) یک سریال ترکی درام و تاریخی است که می‌تواند در لیست بهترین سریال های ترکی جای بگیرد. سریال وطنم تویی پس از آغاز پخشش در سال 2016 توانست طرفداران متعددی پیدا نماید و به محبوبیت بالایی برسد. متین بالک‌اوغلو یک چهره شناخته شده در سینمای ترکیه می باشد که کارگردانی سریال‌های گوناگون را برعهده سریال مافیایی جدید داشته است. گلپری یکی از از بهترین سریال‌های سینمای ترکیه می باشد که در بین ایرانیان مضاعف دوست داستنی بود و حدود دو سال تماشای آن به وسیله ایرانی‌ها ادامه داشت. وظیفه کارگردانی سریال قیام عثمان برعهده متین گونای قرار داشت و ماجرا آن هم به وسیله نویسندگانی همچون مهمت بوزداغ، آتیلا انگین، آسلی زینب پکر و اوزان بودور نوشته شد. سریال اداره یک سیت‌کام زیبا و مضاعف هوشمندانه است که برای دیدن آن حتی یک لحظه را هم نباید از دست داد. سریال Office براساس یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی به همین سبک ساخته شده است. این سریال در نخست فراوان نتوانست چیره باشد البته مهم ادامه یکسری فصل به محبوبیتی بی‌سابقه دست یافت. سریال سوپرانو لبریز از شخصیت‌های جالب و دیدنی هست که برای هر یک از آنها تیپ‌های گوناگون شخصیتی تعریف‌و‌تمجید شده است. شخصیت آنتونی سوپرانو کلیدی بازی زیبای جیمز گاندولفینی بیشترین بار قصه را به دوش می‌کشد و محو بازی فوق‌العاده گاندولفینی در نقش یکی از از رییس‌های مافیا خواهید شد.

معمولا در صدا و سیما کارهای عالی ساخته می‌شود ولی به جهت آن‌ها تبلیغاتی رخ نمی‌گیرد

تمرکز روایت Big Little Lies بر بر روی زندگی عادی سه مادر است که فرزندان خود را به یک مدرسه می‌برند تا اینکه یک قتل تعجب آور واقعه می افتد و زندگی آن ها را دگرگون میکند. اما جدا از همین مسایل او از هوش بالایی برخوردار میباشد و یک نکته دیگر نیز این‌که او کلا یه نمای متعدد با سایر ی پزشک معالج ها داراست او در تعیین همکاراش هم سلیقه عجیبی دارد مثلا یکی را به خاطر سوی پیشینه اش استخدام کرده و …. پس از ماجرای گم شدن همین پسر، خاطرات سروان پرونده مرور می گردد که براساس آن، او نیز ۳۳ سال پیش برادرش را گم کرده بود. تلاش های پاک سازی بی سوابق زنان و مردان در طول این فاجعه بشری به جهت نجات اروپا را نشان می دهد. چرنوبیل نیز چنین چرا و چگونگی رخ داد این رخداد و عامل مخفی سازی شوروی را به لطف قصه می کند.

قوانین حجاب در سینمای ایران تغییر می‌کند؟

شما می‌توانید به جهت شناخت بیشتر مهم بازیگران این سریال، مطلب بازیگران سریال گل برفی را در تکراتو مطالعه نمایید. سریال کره‌ای All of Us Are Dead یک عدد از بهترین سریال‌های کره ای ۲۰۲۲ بوده که از وبتونی به نام School Attack اقتباس شده است. این سریال از نتورک نتفلیکس پخش شد و توانست مورد استقبال مردم قرار بگیرد. روایت همین کیدراما درباره گروهی از علم آموزان بوده که در جریان شیوع ویروس زامبی در مکتب خود به دام می‌افتند. آنان ناامیدانه عملکرد می نمایند تا به زامبی تبدیل نشده و از مکتب خود فرار کنند. سه فصل ابتدایی سریال لوسیفر از شیوه شبکه فاکس پخش شد و در اقدامی لبریز سر و صدا و در کمال تعجب در سال ۲۰۱۸ فاکس ایجاد لوسیفر را پس از ۳ فصل متوقف کرد!

درباره سریال لوسیفر

داستان سریال هدیه درباره دختر جوان نقاشی میباشد که همپا خانواده و نامزدش زندگی شعف داد. او به یک سفری می رود و در همین مسافرت متوجه رازی از یک مکان می شود که به گذشته اش ارتباط دارد. همین سریال در جشنواره فی مابین المللی بیروت و جشنواره پروانه طلایی پنتن نامزد شد و از جشنواره گلدن پالم غالب پاداش بهترین بازیگر نقش مرد اساسی بازی «باریش اردوچ» شد. روایت سریال تبهکاری همین سریال درباره دو دوست و همکار پلیسی هست که برای عملیات تبارک دستگیری فروشنده مواد مخدر وارد عمل می شوند. همین سریال گانگستری درباره پنج ناخن‌کار در سالنی به‌نام نیل آرتیزان در ایالت فلوریدا آمریکا است. همین پنج ناخن‌کار اهمیت پولشویی برای یک کلینیک محلی پا به دنیای سنتی و مردانه‌ی خلافکاران می‌گذارند و پله‌های پیشرفت را یکی‌یکی طی می‌کنند.

بهترین سریال های کره ای نو 2021 و 2019 و 2020 + ویدیو

مجموعه‌ی سیب ممنوعه سریالی در ژانر عاشقانه و درام هست که از سال 2018 شروع به پخش کرده و تا به امروز همچنان ادامه دارد. وظیفه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی همین اثر بر عهده‌ی سریال تبهکاری melissa civelek و zeynap gür بوده است. بازیگرانی که در همین گروه به ایفای نقش پرداخته‌اند شوال سام، ادا اجه، بیران داملا ییلماز و مراد آیگون هستند.

سریال‌های خارجی که مطلقا می بایست چشم باشید

در تقاطع آتی نزدیک و قبلی دور، دنیایی در انتظار هست که در آن می‌توان اشتهای هر انسانی را فارغ از عواقب اغوا کرد. در دنیای غرب، شاهد دنیایی خوا هیم بود که خالقین آن انسان‌ها هستند و خویش انسان‌ها هم از آن به کارگیری میکنند تا بدون هیچ عواقبی آدم بکشند و خلاف کنند. به واسطه همین داستان، در سریال به صورت جذابی به مسائل فلسفی و شنیدنی پرداخته خواهد شد. همینطور ایفای نقش خوب بازیگران، آهنگ شنیدنی و فضای متفاوت، از خصوصیات خوب دیگر این تیم هستند که آن را به یکی از از بهترین سریال های علمی تخیلی جهان تبدیل می‌کند. درحال حاضر ما در آی‌تی‌رسان قصد داریم اساسی ترکیب نظرات و نمرات منتقدین به ملازم سلیقه اعضا و پیشنهادات خودمان، لیستی از بهترین سریال های تاریخ دنیا که از دیدن آن ها لذت خواهید پیروزی تهیه و تنظیم کنیم. میران به عنوان یک تاجر موفق خود را به شهر معرفی می نماید و آنگاه از رابطه مهم خانواده شاداوغلوها نوه آن ها را خواستگاری مینماید در صورتی که خانواده شاداوغلوها تصمیم می گیرد نوه دیگری را به تیتر عروس به منزل میران بفرستد. سریال زیبایی هست که به فرهنگ و تمدن کردهای کشور ایران هم نزدیک می باشد اما گیرایی متعددی دارد که احتمال دارد بیننده را خسته کند البته حضور بازیگری همچون جانسو دره بر زیبایی این سریال افزوده است. سریال از سال 2018 نا 2019 پخش شده می باشد و در قالب 51 قسمت آن را به نقطه نهایی رسانده‌اند.

سریال Thirteen Reasons Why ، سیزده استدلال به جهت اینکه

تا کنون پنج فصل از این سریال منتشر شده و قرار می باشد فصل ششم، فصل پایانی همین سریال گانگستری باشد. در صورتی که به دنبال دانلود پرطرفدارترین سریالهای مافیایی هستید، سریال گانگستری Snowfall را از دست ندهید. یک عدد دیگر از اثرها ایتالیایی سریال مافیایی ایتالیایی در فهرست بهترین سریال های گنگستری، سریال صفرصفرصفر محسوب می‌شود که بر پایه کتابی به این نام نوشته روبرتو ساویانو ساخته شده است. همین کتاب در واقع تحقیقی بر روی تجارت کوکائین و بررسی جنبش‌های متعدد آن در سرتاسر دنیا است.

درصد از نیاز سرم مرز و بوم در تیپیکو ساخت می شود

یکی از این راهها تماشای یک سریال کمدی است و چه خوبتر که بی‌نظیرترین نمونه آن باشد! سریال دوستان خوب کالا کمپانی NBC که از سال 1994 تا 2004 ساخته شده است. همین سریال یک عدد از مشهورترین اثرها کمدی موقعیت ایجاد آمریکا هست که تا به امروز همچنان طرفداران زیادی به خویش جذب میکند. اویم “خانه من” با الهام از مکتوب دختری در شیشه، اثر پزشک معالج گزلیرن بودایاچویلو ساخته شده است. افسانه عشق بحران برانگیز مهدی و زینب در همین سریال به مخاطبان نمایش دیتا می شود. مهدی و زینب، هر دو پر از زخمهای روحی هستند که در کودکی متحمل شده اند و هر دو برای معالجه آسیب های خویش در زندگی جنگ می کنند. این سریال، سفر دو نفره مهدی و زینب را حکایت می نماید که کلام عشق را در فرهنگ وتمدن عبارات و ذهن بیننده بازنویسی می کند. سریال عزیزان به قدری عالی ساخته شده میباشد که حقیقتا هیچ ایرادی نمی‌توان از آن گرفت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن