بررسی لپ تاپ های گیمینگ اچ پی از نظر سرعت

لپ تاپ اچ پی گیمینگ بجز سرعت لپ تاپ دلایل زیادی وجود دارد که لپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده و اقتص

توسط ABESTANEWS در 17 آبان 1401

لپ تاپ اچ پی گیمینگ

بجز سرعت لپ تاپ دلایل زیادی وجود دارد که لپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده و اقتصادی مورد تقاضا هستند: می‌توانید با قیمتی بسیار کمتر از لپ‌تاپ‌هایی که دارای بیشترین ویژگی‌ها هستند، عملکرد مناسبی داشته باشید. HP Pavilion Gaming 15 دارای Nvidia GeForce GTX 1660 Ti و Intel Core i7-9750H است که عملکردی قوی در تنظیمات بالا به شما می دهد. اما در عوض، یک نمایشگر ملایم، رم تک DIMM در مدل بررسی ما در این لینک و در چندین پیکربندی، فضای ذخیره کافی ندارید. بنابراین سؤال این است که آیا می تواند همه نیازهای شما را متعادل کند؟

اگر هیچ چیز دیگری توجه شما را به Pavilion جلب نمی کند، این واقعیت که HP از رنگ سبز در اینجا استفاده کرده است مطمئناً به برجسته شدن آن کمک می کند. کمپانیای اچ پی مدتی است که از زمرد در مجموعه بازی های Pavilion خود استفاده کرده است. این تنها در استفاده از سایه، خارج از یک رقیب است: Razer. اما این شرکت از رنگ سبز مات استفاده می کند، در حالی که HP با یک نسخه بازتابنده عرضه شده است. بنابراین حتی اگر بقیه لپ تاپ سیاه است، لوگوی بازتابنده به رنگ آبسینت مطمئناً توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

درب در امتداد یک لولا که در زیر مرکز مانیتور قرار دارد بلند می شود و صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD را با قاب پایینی ضخیم نشان می دهد. مشبک‌های بلندگو در زیر نمایشگر یک توهم نوری ایجاد می‌کنند که به نظر می‌رسد مجموعه‌ای از جعبه‌های سه بعدی است، اما در واقع در شاسی فرو رفته‌اند. صفحه کلیدها دارای نور پس‌زمینه سبز هستند و دک نیز مانند درب آن مشکی است، ناگفته نماند برای یک گیمر سرعت لپ تاپ در اولویت بالاتری قرار دارد ولی در حین بازی شکل و ظاهر برجسته لپ تاپ هم روی میزان کیفیت کاربر تاثیر میگذارد.

برای دیدن مابقی لپ تاپ های گیمینگ اچ پی پاویلیون و بررسی این گونه لپ تاپ ها کافیست به این منبع مراجعه کنید زیرا اطلاعات بسیار مفیدی از سرعت لازمه یک لپ تاپ برای بازی گرفته تا بدنه مقاون و فن خوب بررسی شده اند و بر اساس قیمت آنها از همدیگر تفکیک شده اند پس کافیست مطاعه کنید و بهترین لپ تاپ گیمینگ را خریداری کنید و لذت ببرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن