برترین تلویزیون های ال جی با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی هستید، در این مقاله بهترین تلویزیون های ال جی و بهترین مدل تلویزیون ال جی در

توسط ABESTANEWS در 4 دی 1399

اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی هستید، در این مقاله بهترین تلویزیون های ال جی و بهترین مدل تلویزیون ال جی در بازار ایران را معرفی کرده‌ایم.

تمام کسانی که به قصد خرید تلویزیون به بازار مراجعه می‌کنند، حتما انواع مدل تلویزیون ال جی را مد نظر خواهند داشت. ال جی یکی از برترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی و تصویری از جمله تلویزیون است. تلویزیون‌های ال جی در اندازه‌ و کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شوند تا به لحاظ بودجه و قیمت تلویزیون ال جی ، پاسخگوی نیاز طیف گسترده‌ای از خریداران باشند.

  بهترین تلویزیون پایین رده ال جی | LG | ارزان و کارامد

این رده شامل انتخاب هایی که هست برخلاف برداشتی که از تیتر میشه واقعا ضعیف و بی‌کیفیت نیستن و انتخاب های پیشنهادی این رده تنها 4K نبوده یعنی کیفیت Full HD دارند و یک‌سری از قابلیت های ویژه‌ی مدل های بالارده رو با آن استاندارد ها ندارند اما برای استفاده‌ی معمول انتخابی فوق‌العاده ارزشمند هستند و به شما پیشنهاد میکنیم از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تلویزیون ال جی مورد علاقه خودتون را خرید کنید.

        LK5730

تلویزیون ال‌جی LK5730 یک نمونه‌ی بسیار عالی از تلویزیون های فوق‌العاده خوش قیمت و ارزشمند است؛ چرا ؟ این تلویزیون Full HD جزو معدود تلویزیون های خوش‌قیمت با امکانات و ویژگی تلویزیون های بالارده به منظور ارایه‌ی بهترین و کاملترین تجربه‌ی بصری و کاربری هست چراکه پلتفرم هوشمند WebOS با سهولت  استفاده‌ی بینظیر، نمایشگر IPS با دقت واقعی Full HD و زاویه دید عالی، سیستم صوتی و ظاهر بسیار خوب از ویژگی های کلیدی این محصول باکیفیت هستن که در کنار هم بودن آن‌ها Lk5730 رو در بازه‌ی قیمتی خودش از دیگر رقبا متمایز میکند و این تلویزیون چه برای تماشای روزمره و چه گیمینگ و … به بهترین شکل ممکن پاسخگوی شما خواهد بود

 تلویزیون ال جی SM9000

ویژگی های اصلی

  • پنل IPS
  • کیفیت تصویر 4K
  • توان صدای 40 وات
  • گیرنده DVB-T2، DVB-C، DVB-S2

مشخصات کلی

  • سیستم عامل webOS
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • 4 پورت HDMI و 3 پورت USB

تلویزیون ال جی SM9000 یکی دیگر از پرفروش ترین تلویزیون های ال جی و سری 9 با کیفیت تصویر 4K و فناوری نانوسل است. این تلویزیون با فریم باریک و ضخامت کم دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی است که توجه بیشتر افراد را در نگاه اول به خود جلب می کند. فناوری نانوسل ال جی تصاویر را با رنگ های یکنواخت و طبیعی نمایش می دهد. پشتیبانی از استاندارد تصویر 4K Cinema HDR و فرمت های دیگر آن یعنی HDR10 Dolby Vision ،HLG به نمایش تصاویر با کیفیت کمک می کند.

قابلیت 4K Upscaler نیز باعث ارتقاء کیفیت تصاویر تا حد 4K می شود. سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون نیز متشکل از بلندگوهای 2.2 کاناله با ساب ووفر داخلی و خروجی صوتی 40 وات است که کیفیت صدای عالی را ارائه می دهند. قابلیت های صوتی Dolby Atmos ،Clear Voice III و ULTRA Surround نیز به نوبه خود به پخش صدای با کیفیت و بدون نویز کمک می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن