با یوسی در بازی پابجی به چه مواردی می توان رسید؟

پابجی که کاملاً با نام Player Unknown's Battlegrounds شناخته می شود، یکی از محبوب ترین بازی های رویال است. شما

توسط ABESTANEWS در 20 تیر 1400

پابجی که کاملاً با نام Player Unknown's Battlegrounds شناخته می شود، یکی از محبوب ترین بازی های رویال است. شما می توانید این بازی مهیج و اکشن را به صورت جداگانه و تیمی انجام دهید.

 مدت زمان زیادی از ساخت و عرضه بازی نمی گذرد اما در مدت زمان کوتاهی توانسته با پلتفرم های مختلف مانند Xbox ، PC و موبایل 400 میلیون کاربر را به خود جلب کند. اگر شما یکی از بازیکنانی هستید که این بازی را با گوشی هوشمند انجام می دهید، خرید پول یوسی در پابجی هیجان و ویژگی های بازی را برای شما دو چندان می کند. در زیر ماهیت این ارز و کاربردهای آن بیشتر توضیح داده شده است.

واحد پول آمریکا که به آن دلار پابجی نیز گفته می شود، در واقع یک ارز رایج در بازی است و با داشتن آن، گیمرها می توانند هر چیزی را در فروشگاه بازی خریداری کنند. به همین دلیل خرید UC برای بسیاری از گیمرها بسیار مهم است. برای توضیح بیشتر و دقیق تر این ارز، یوسی مخفف پول نقد ناشناخته است و به پولی اشاره دارد که برای پرداخت در بازی طراحی شده است. با کمک آن می توانید از امکانات بازی به بهترین شکل لذت ببرید.

به طور خلاصه: "UC Pubgi Mobile مخفف Unknown Cash است و همانطور که از نامش پیداست پول نقدی است که برای خرید اقلام مختلف در سیستم عامل استفاده می شود."

موارد استفاده از یوسی پابجی در بازی موبایل پابجی

در ادامه، ما کاربردهای مختلف دلار بازی Pubgi یا UC را جداگانه بررسی کرده ایم. مهمترین کاربردهای آن به شرح زیر است:

توانایی خرید اقلام مختلف در بازی را فراهم کنید

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل فروشگاه دارد و در این فروشگاه امکانات و تجهیزات ویژه ای برای فروش وجود دارد که با کمک پرداخت درون برنامه ای می توان آنها را تهیه کرد. از جمله این امکانات: انواع لباس ها، بسته های لباس، انواع سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی را ذکر کرد که با خرید آنها بازی شما رنگ و لعاب می خورد و به هیجان آن می افزاید.

یکی از مهمترین مزایا و برنامه های کاربردی تلفن همراه خرید پول موبایل این است که می تواند به رقابت برخی از نام های Royale بعد از Elite Royale معروف در آن زمان، نه اکنون کمک کند. حال ممکن است این سوال مطرح شود که شرکت در این مسابقات چه مزیتی دارد و چه نقشی در روند بازی دارد؟ در پاسخ به این سوال مهم، به ویژه برای شما اگر یک گیمر تازه کار هستید، باید گفت که با شرکت در این نوع رقابت ها و عملیات، در صورت پیروزی، مبلغی را که UC برای شرکت در مسابقه هزینه کرده دریافت می کنید.

منبع: https://idtop.ir/reportage-total-info/333-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%A8%D8%AC%DB%8C

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن