با Predator Thronos ایسر آشنا شوید؛ صندلی گیمینگ در قامت کابین خلبانی

زیر کاپوت پژو پارس معمولی، موتور XU۷ قرار دارد که با ۱۷۶۱ سیسی گنجایش و ۸ سوپاپ، قادر به تولید حداکثر ۱۰۰ اسب

توسط ABESTANEWS در 7 شهریور 1400

زیر کاپوت پژو پارس معمولی، موتور XU۷ قرار دارد که با ۱۷۶۱ سیسی گنجایش و ۸ سوپاپ، قادر به تولید حداکثر ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتون متر گشتاور است و در ترکیب با گیربکس ۵ سرعته غیر خودکار، شتاب گیری اولیه و میانی نسبتاً مناسبی برای این خودروی ۱۲۱۵ کیلوگرمی رقم میزند. البته اگر سبک رانندگی شما پر هیجان نیست این خودرو را برای خرید برگزینید چون با شتاب ۱۴.۲ ثانیه ای آن برای دستیابی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر ممکن کمی احساس کندی می کنید. تعمیر صندلی خودرو مخصوصا برای خودروهای ارزانتر که صندلی آنها تنها از یک فوم تزریقی بهره میبرد و فناوری خاصی ندارد پس از چند ده هزار کیلومتر یک تعمیر واجب برای استفاده بهتر از خودرو محسوب میشود. مخصوصا تعمیر صندلی مورد استفاده در پارسهای ELX قدیمیتر که به صندلی بنزی یا خلبانی نیز شهرت یافته بود به علت وجود سوکتهای برقی و خارها و پینهای حساس اصلا کار ساده و تعمیر راحتی نیست. ما در سال های اخیر خودروهای زیادی را به دلیل پاره شدن تسمه تایم تعمیر کردیم و این ناشی از بی کیفیت بودن تسمه تایم است در حالی که در مدل های قبل از سال ۸۵ تسمه تایم به راحتی حتی تا ۷۰ هزار تا هم کار می کرد.

EBD نیز در خودرو وجود دارد اما به دلیل گازسوز بودن خودرو وزن قسمت عقب بیشتر است که وجود ترمز دیسکی می تواند موجب هندلینگ بهتر خودرو شود. از محبوت ترین جنس های روکش صندلی جنس چرم است که بسته به میزان راحتی آن از جمله گودی پشت کمر و عرقگیر بودن از 270 تا 650 هزار تومان قیمت دارند.شروع قیمت روکش های ارزان از 170 هزار تومان است که معمولا از زیبایی چندانی برخوردار نیستند و گاها ترکیبی از چرم و پارچهاند. سنسور دریچه گاز مخصوص در مدل های ۸۹ به بعد به خصوص در مدل های دوگانه سوز از جمله سنسورهایی است که بیشتر دچار مشکل می شود و در دوگانه سوزها باعث می شود موتور در حالت گازسوز خاموش شود و یا درست کار نکند. مشکل جوش آوردن و آسیب به سرسیلندر در مدل های ۸۶ به بالا بسیار یافت می شود که البته دوگانه سوزها بیش از بقیه به این نقیصه دچار می شوند. قیمت روکش صندلی پژو پارس بسته به عناوینی همچون جنس ، طرح و کیفیت دوخت قیمت های متفاوتی دارند. البته می توانید با پرداخت بیشتر خودرو را بصورت کارخانهای آپشنال کنید ولی در این صورت قیمت نهایی ممکن است شما را به فکر خرید خودرویی کارکرده با استاندارد بالاتر و کیفیت بهتر از برندی دیگر بیندازد.

این خودرو در ابتدا با پیشرانه XU7 که محصول گروه پژو- سیتروئن است ساخته شد. البته از نظر تنفسی این موتور در مرتبه ای پایین تر از موتور TU5 و XU7 16 سوپاپ قرار می گیرد زیرا برای تنفس مجهز به 8 سوپاپ است و این یعنی راندمانش پایین تر از آن هاست. تنظیم و بالا و پایین برد. شفیعی ادامه داد: در مدل های دوگانه سوز به علت کار کرد موتور با دو نوع سوخت و دو نوع انفجار در سیلندر موتورها زود از تنظیم خارج می شود و البته فیلر آن ها نیز زودتر به هم می خورد. پشتی صندلی جلو نیز به صورت برقی تنظیم می شود. ۶-حال میتوانید پیچ بالایی مجموعه تغییر حالت صندلی را باز کنید و مجموعه صندلی را بیرون بیاورید. نائب رئیس امور حمل و نقل هوایی اتحاد گفت:شور و شوقی که در چشمان آدم محمد عامر می بینم مرا درست به یاد دوران کودکی خودم می اندازد که چونه رویای پرواز در سر می پروراندم و اکنون به آن رسیده ام، من یقین دارم که این کودک نابغه هم روزی روی صندلی خلبانی در خواهد نشست و بر فراز آسمانها پرواز خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید. آدم محمد عامر وارد 6 سال شده و شرکت هواپیمایی اتحاد ابوظبی که در آن پرواز میزبان این کودک و والدینش بود، برای وی سورپرایزی بزرگ تدارک دیده است.

در پژو پارس LX نیز همین صداها به گوش میرسد؛ در هر دو خودرو استفاده از تایرهای چینی بهجای تایرهای داخلی که بهمراتب کیفیت مطلوبتری دارد، کیفیت سواری را کاهش داده است. البته میتوانید با پرداخت بیشتر خودرو را بهصورت کارخانهای آپشنال کنید ولی در این صورت قیمت نهایی ممکن است شما را به فکر خرید خودرویی کارکرده با استاندارد بالاتر و کیفیت بهتر از برندی دیگر بیندازد. چنانچه اطلاعات تماس فروشنده در متن آگهی وجود نداشت، لطفا ویدئو زیر را مشاهده فرمایید. در سال هایی که ایران خودرو با هوشمندی پرشیا را به بازار معرفی کرد، در بین محصولات خودروسازان داخلی تقریباً هیچ رقیبی در کلاس پرشیا وجود نداشت و این خودرو از همان ابتدای عرضه هم از فروش خوبی برخوردار بود. EBD چهار کاناله برای هر 4 چرخ در هر دو وجود دارد خرید صندلی خلبانی . اولین مورد از انواع مدل پژو پارس، پژو پارس معمولی یا همان پژو پارس سال است که در اصل مدل پایه و ارزانترین مدل پژو پارس است. هر چند موتور پایه گازسوز بدون شک بازده بیشتری دارد ولی این موتور تغییر یافته نیز در حالت گازسوز و در دور موتور 3500 حدود 126 نیوتن متر گشتاور را تقدیم راننده می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن