اطلاعاتی درباره پابجی موبایل و یوسی پابجی

سرگرمی راهی عالی برای بهبود کیفیت زندگی شماست. یادگیری بیشتر در مورد سرگرمی های محبوب می تواند به شما کمک کند

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

سرگرمی راهی عالی برای بهبود کیفیت زندگی شماست. یادگیری بیشتر در مورد سرگرمی های محبوب می تواند به شما کمک کند تا یکی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید. مقاله زیر حاوی اطلاعاتی در مورد سرگرمی ها است.

برای کسانی که سرگرمی دارند، انتخاب نام مهم است. نام شرکت شما برای توسعه برند شما بسیار مهم است. باید منحصر به فرد، به یاد ماندنی و مرتبط با حوزه کسب و کار شما باشد.

اگر می خواهید یک سرگرمی را سودآور کنید، به کارهای منحصر به فردی که دوست دارید انجام دهید فکر کنید. آیا مهارت های خاصی دارید که دیگران ندارند؟ می توانید سرگرمی خود را از انجام کاری که دیگران از آن بی خبرند، بسازید. این باعث شروع خوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یوسی پابجی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خوشنویسی می تواند مهارت های دست خط شما را افزایش دهد. می توانید در کلاس شرکت کنید یا به سادگی دستورالعمل های کتاب خوشنویسی را دنبال کنید. خواهید دید که دستخط شماست.

به جمع آوری به عنوان یک سرگرمی جدید و مفید فکر کنید. می توانید در مورد ارزش از اینترنت بیاموزید و اطلاعات مفیدی را به صورت آنلاین بیابید. حتی اگر مجموعه خود را در eBay و سایر سایت های حراج بفروشید، می توانید درآمد کسب کنید.

اگر بازی پابجی موبایل را به عنوان سرگرمی انتخاب کردید، باید اطلاعات کافی درباره سطوح مختلف بازی و آپدیت‌های آن داشته باشید. به عنوان مثال باید بدانید در رقابت‌های الیت پس و رویال الیت پلاس پس چه جوایزی در انتظار شما است.

با پاس های Elite و Elite Plus Royale چه پاداش هایی دریافت می کنم؟

بسته به نسخه ای که خریداری می کنید، مجموعه ای از جوایز انحصاری کسب خواهید کرد. در زیر آنها را برای شما تفکیک کرده ایم. شایان ذکر است سریعاً می توانید هر تعداد ردیف Royale Pass را با UC خریداری کنید و تمام جوایز مرتبط را در یک لحظه باز خواهید کرد.

ارتقاء الیت

1.      پایان اسلحه کمیاب دائمی

2.      سویشرت کمیاب دائمی.

3.      ماموریت های نخبگان هفتگی را باز کنید.

4.      نماد منحصر به فرد رویال پاس.

ارتقاء Elite Plus

1.      20 رتبه به ارزش امتیاز رویال.

2.      پایان نادر دائمی هواپیما.

3.      لباس سرگردان دائمی.

4.      پایان اسلحه کمیاب دائمی

5.      سویشرت کمیاب دائمی.

6.      ماموریت های نخبگان هفتگی را باز کنید.

7.      نماد منحصر به فرد رویال پاس.

 

اگر می‌خواهید درباره سرگرمی‌ها بیشتر بدانید، به خواندن مقالاتی مانند این ادامه دهید. اگر در مورد یک سرگرمی خاص تصمیم گرفته اید که آن را امتحان کنید، آن را امتحان کنید! شما در واقع باید خودتان را برای شروع سرگرمی جدید خود اعمال کنید.

بیشتر بخوانید: انواع سرگرمی‌ها و همچنین بازی پابجی را به عنوان سرگرمی جذاب و یوسی پابجی که ارز آن است را بشناسید:

آخرین مطالب