از چه فروشگاهی و با چه امکاناتی می توانیم اقدام به خرید سی پی ارزان کنیم؟

برای پاسخ دادن به سوال بالا، ابتدا لازمه کمی درباره خود سی پی و اینکه سی پی اصلا چی هست صحبت کنیم و سپس به برر

توسط ABESTANEWS در 12 آبان 1400

برای پاسخ دادن به سوال بالا، ابتدا لازمه کمی درباره خود سی پی و اینکه سی پی اصلا چی هست صحبت کنیم و سپس به بررسی فروشگاهی که صلاحیت خرید سی پی را داشته باشد، می پردازیم.

این بازی به صورت آنلاین است و شما در قالب یک شخصیت وارد بازی می شوید و تمام تلاش شما این است که در این بازی و در بین تعداد زیادی شرکت کننده زنده بمانید. اما از آنجایی که گیمرهای زیادی در این بازی وارد شده اند، عملا بدون تجهیزات و امکانات در بازی، شانسی برای پیروزی و بقا در بازی ندارید.

سی پی چیست؟

سی پی پول رایج بازی کالاف دیوتی است. شما با داشتن این پول می توانید اقدام به خرید تجهیزات، زره، اسلحه ها و کلی امکانات دیگر بکنید. اما مهم ترین سوال این است که چطور و از کجا باید این سی پی هارو تهیه کنیم.

روش خرید سی پی CP چگونه است؟

برای خرید CP باید از روش های پرداخت بین المللی نظیر pay pal، master card و ویزا کارت استفاده کنید. این روش ها به دلیل تحریم هایی که در ایران وجود دارد، عملا نمی توان از آن استفاده کرد. برای همین برای خرید این سی پی ها باید به کسانی پول بدهیم و از آن ها بخواهیم این خرید را برای ما انجام دهند.  

خرید سی پی به چه صورت انجام می شود؟

همانطور که گفته شد، برای خرید سی پی ارزان شما مستقیما خودتان نمی توانید در ایران خرید کنید و باید از کسی بخواهید تا این خرید را برای شما انجام دهد. از طرفی مانند بازی هایی مانند پابجی موبایل هم نیست که از بیرون از اکانت خرید شما صورت گیرد. بلکه باید شخصی که قصد خرید را برای شما دارد وارد اکانت شما شده و خرید را انجام دهد.

اگر شخصی که شما به او این کار را محول می کنید، شخص مورد اطمینانی نباشد می تواند حساب شما را از دسترستون خارج کند و هرچه که زحمت تابحال برای بازی خود کشیده اید را نابود کند.

 

به همین دلیل است که باید به دنبال شخصی باشید که از همه نظر مطمئن است. برای خرید سی پی CP بهترین گزینه سایت هایی هستند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند که معمولا در پایین سایت نمایش داده می شود. همچنین برای اینکه خیالتون کاملا راحت باشه می توانید قبل از سفارش با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کنید تا از پاسخگویی و پشتیبانی اطمینان کامل به دست آورید. 

آخرین مطالب