از طریق چه روش هایی می توانیم یوسی را در بازی پابجی به دست آوریم؟

برای پیروزی در این میدان گیمر ها نیاز به تجهیزات نظامی، کلاه، لباس و ... دارند که خرید این موارد از طریق استور

توسط ABESTANEWS در 9 اردیبهشت 1400

برای پیروزی در این میدان گیمر ها نیاز به تجهیزات نظامی، کلاه، لباس و ... دارند که خرید این موارد از طریق استور موجود در بازی امکان پذیر است. همانند هر بازی دیگری، برای خرید این اقلام نیاز به پول دارید و ارز رایج در این بازی تحت عنوان یوسی شناخته می شود.

شما می توانید از طریق روش های مختلفی یوسی مورد نیاز خود را به دست اورید.از جمله این روش ها می توان به خرید یوسی به صورت رایگان و پولی اشاره کرد . روش رایگان نیازمند صرف زمان بیشتری است در مقابل روش پولی قرار دارد که شما می توانید با صرف هزینه در مدت زمان کنی به یوسی مورد نیاز خود دست یابید‌.

 

چند نمونه از روش های رایگان دریافت یوسی:

دنبال کردن یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی بازی پابجی موبایل؛ گاها پیش می آید که در شبکه اجتماعی یوتیوب رقابت هایی برای گیمر ها قرار داده می شود.گیمر ها می توانند در این رقابت ها شرکت کنند و با پیروزی در این رقابت ها به مقدار قابل توجهی یوسی دسترسی پیدا کنند.

نصب اپلیکیشن های PlayerZon و MPL؛ از طریق این اپلیکیشن ها گیمر ها می توانند در مدت زمان کوتاهی کسب درآمد کنند و درآمد حاصله را صرف دریافت یوسی نمایند.

وارد کردن جیمیل خود در سایت Pubskins ؛ از دیگر راه های دریافت رایگان یوسی می توان به ثبت جیمیل در سایت pubskins اشاره کرد شما می توانید وارد این سایت شده و با استفاده از جیمیل فعال خود یوسی رایگان دریافت کنید. هنگامی که جیمیل خود را وارد کردید سایت یک لینک بازاریابی در اختیار شما قرار می دهد ک شما با اشتراک گذاری این لینک و هر بار استفاده از آن، می توانید به مقدار حدود ۵۰ عدد یوسی دسترسی پیدا کنید.

 

روش های پولی دریافت یوسی:

از این طریق شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن یوسی بسیار زیادی را با صرف هزینه مشخص تهیه نمایید. در این روش پرداخت ها به صورت دلاری انجام می شود بنابراین اگر شما خارج از ایران بازی می کنید مشکل پرداختی نخواهید داشت و از طریق سایت pubgmobile.com  می توانید به صورت دلاری یوسی خریداری کنید.

اما در ایران کاربران اکثرا با مشکل پرداخت مواجهند بنابراین باید از سایت های واسطه ایرانی استفاده نمایند. شما با اطمینان خاطر میتوانید از سایت .... جهت خرید یوسی استفاده نمایید.

منبع:

https://zoomtech.org/ucpubg/

 

 

آخرین مطالب