آیا PUBG UC رایگان است و چه کاری می توانید با آن انجام دهید؟

پابجی موبایل بالاخره آمد، حداقل برای آزمایش‌کنندگان بتا. بازی بتل رویال بار دیگر در هند با تغییراتی ظریف

توسط ABESTANEWS در 29 آبان 1400

پابجی موبایل بالاخره آمد، حداقل برای آزمایش‌کنندگان بتا. بازی بتل رویال بار دیگر در هند با تغییراتی ظریف بازگشته است. با این کار، بازیکنان مشتاقانه منتظر نسخه پایدار هستند که به زودی عرضه خواهد شد. اگرچه تفاوت‌هایی بین Battlegrounds Mobile India و پابجی موبایل وجود دارد، یکی از موارد رایج، رویال گذر است. BGMI همچنین Season 19 Royale Pass را برای بازیکنان خود در کشور به ارمغان می آورد. با این کار، Royale Pass Season 19 مانند نسخه جهانی پابجی موبایل خواهد بود. بنابراین، اگر بازی را دانلود کردید، در اینجا نحوه دریافت جوایز RP رایگان با این فصل جدید آورده شده است.

هیچ مکانی بهتر از اینجا در فروشگاه ما برای یافتن غارت مورد نظر شما وجود ندارد، جایی که ما همه چیزهایی را که ممکن است برای شروع یا بهبود سفر خود نیاز داشته باشید جمع آوری کرده ایم. وقتی اینجا هستید، می‌توانید یوسی پابجی ، ارز مجازی بازی که به شما امکان می‌دهد اقلام آرایشی شیک‌تری مانند لباس، پوست اسلحه، جعبه‌ها و چتر نجات خریداری کنید! معمولاً رسیدن به پیروزی هزینه دارد، بالاخره هیچ چیز در زندگی رایگان نیست. سکه‌های یوسی پابجی خریداری شده در Eneba می‌توانند به شما کمک کنند در حین کسب آن پیروزی‌ها، کمتر هزینه کنید و بیشتر به دست آورید!

یوسی پابجی رایگان تنها یک گزینه برای کسانی است که رویال Pass دارند. پول نقد ارزان‌تر پابجی برای همه در دسترس است و می‌توانید معاملات عالی را در مجموعه کوین و پوسته‌های پابجی به همراه چند پوسته انحصاری پیدا کنید! خرید نقدی ناشناخته نه تنها برای دریافت اقلام آرایشی شیک برای آواتار خود عالی است، بلکه می‌توانید از این ارز برای خرید رویال پاس فوق‌الذکر نیز استفاده کنید، که به بازیکنان دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Elite Missions است که امتیاز رویال پاس (RP) و امتیاز بسیار کمی را اعطا می‌کند. مقدار یوسی پابجی رایگان برای بازی پابجی نیز.

چگونه یک کد UC PUBG Mobile را بازخرید کنیم؟

از مرکز بازخرید موبایل PUBG دیدن کنید.

شناسه کاراکتر را در فیلد اول وارد کنید.

Redeem Code خریداری شده خود را وارد کنید.

کد تأیید داده شده را وارد کنید؛

بازخرید تکمیل شد! از خرید درون بازی خود لذت ببرید!

 

رویال پاس یکی از بهترین راه ها برای دریافت جوایزی مانند پوسته اسلحه، لباس، شکلک و موارد دیگر است. Battlegrounds Mobile India فصل 19 رویال پاس معروف به تراورس را به ارمغان می آورد. رویال پاس دارای 100 سطح رویال گذر است که باید با انجام مجموعه ای از ماموریت ها به آنها برسید. دو نوع پاس رویال وجود دارد: رایگان و الیت. پاس رایگان با تعداد محدودی پاداش همراه است. Elite Royale Pass هدایا و جوایز انحصاری به همراه دارد. تفاوت عمده بین این دو این است که اولی بدون هزینه است، در حالی که برای دومی باید با استفاده از ارزهای درون بازی پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه در بازی پابجی، یوسی به دست بیاوریم؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن