با سلامت افسر برنامه ریزی تصویب Kitsap County میله میله به درخواست اولیه برای بازگشایی

آستن Macalus Kitsap Sunمنتشر شده 9:49 PM EDT 26 مه سال 2020یک توصیه توسط Kitsap سلامت افسر. پشتیبانی از Kitsap

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399

یک توصیه توسط Kitsap سلامت افسر. پشتیبانی از Kitsap بهداشت عمومی و هیئت مدیره. تایید توسط Kitsap County هیئت کمیسیون. همه به نظر می رسد در محل برای شهرستان Kitsap به درخواست بازگشایی اولیه و حرکت های پیش رو به مرحله دوم استاندار چهار بخش coronavirus طرح بازیابی.

در انجمن بهداشت ویژه جلسه برنامه ریزی شده برای روز شنبه, Kitsap, سلامت افسر دکتر سوزان ترنر است که میله میله به او ارائه توصیه که Kitsap County درخواست برای واریانس. با توجه به این جلسه را در دستور کار بسته ترنر است توصیه Kitsap جلو حرکت کند مگر اینکه شیوع رخ می دهد در دراز مدت مراقبت از تاسیسات است.

در روز سه شنبه, Kitsap, سه کمیسیون گفت: Kitsap Sun آنها همچنین تایید این شهرستان برنامه به دولت است. اکثریت روشن در, Kitsap, بهداشت عمومی, تخته ساخته شده از شهرستان در کمیسیون های محلی و شهرداران نیز نشانه حمایت خود را در مصاحبه ها.

که به معنی وجود ندارد و هر رشته ای وارونه و در انتظار تصویب توسط مقامات بهداشتی دولت — Kitsap می تواند به زودی شروع به دیدن برخی از کسب و کارهای محلی باز کردن درهای خود را پس از سه ماه از محدودیت فوق العاده ای با هدف مهار رمان coronavirus.

موجود در Kitsap را در نرم افزار معیارهای نشان می دهد که این شهرستان قادر خواهد بود تا با خیال راحت بازگشایی از جمله کافی بیمارستان, ظرفیت, آزمون, منابع, مورد, و تماس با تحقیقات و برنامه ریزی برای پاسخ به پتانسیل COVID-19 شیوع است.

با این حال مقامات بهداشتی می گویند نگرانی های باقی مانده درباره ویروس بسیار مسری و پتانسیل برای افزایش موارد جدید.

"احیا گسترش COVID در شهرستان Kitsap است به احتمال زیاد" ترنر گفت: در یک یادداشت به سلامت مدیره. "در نتیجه موارد باعث می شود فردی و خانوادگی مشکلات و از دست دادن و فشار بهداشتی و سیستم بهداشت و درمان."

در این یادداشت ترنر به تشریح بی شمار از خطرات و چالش های است که با بازگشایی. که شامل یک لرزان زنجیره تامین و تست لوازم و تجهیزات حفاظت شخصی است که می تواند در نتیجه کمبود تقاضا را افزایش می دهد با کارکنان بازگشت به کار به عنوان بیشتر افرادی که تشویق به گرفتن تست شده و به عنوان دولت پیاده سازی برنامه های به طور معمول تست آن در دراز مدت مراقبت از امکانات.

یکی دیگر از چالش ؟ مردم سفر به Kitsap از سایر نقاط کشور به ویژه اگر ساکنان شهرستانهای اطراف گله به باز کردن رستوران ها و کسب و کار در غرب صدا. در این یادداشت ترنر اشاره کرد که هشت نفر از Kitsap گذشته 10 COVID-19 نفر از افرادی که درگیر کار و یا سفر در مناطق انتقال بالا آورده و ویروس بازگشت.

ترنر همچنین با تاکید بر اهمیت مردم زیر اجتماعی فاصله و سلامت عمومی روش های, به ویژه به این شهرستان شروع به بازگشایی شده است. "جنبش به فاز 2 از فرماندار امن شروع طرح افزایش خواهد یافت و مسئولیت شخصی از تمام ساکنان مطابق با دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های," او گفت: در این یادداشت.

با ترنر, توصیه, Kitsap را واريانس نرم افزار نیاز به تایید شده توسط انجمن بهداشت و شهرستان کمیسیون. آن را خواهد شد و سپس فرستاده شده به واشنگتن وزیر بهداشت که حرف آخر را در روند.

پس از Kitsap بهداشت عمومی هیئت مجازی جلسه در 1 بعد از ظهر روز چهارشنبه Kitsap County هیئت کمیسیون برگزار خواهد شد مجازی ملاقات عمومی در 4 p. m. جایی که آنها انتظار می رود به تصویب برنامه.

از دولت 39 تعداد شهرستانهای 21 تصویب شده و برای حرکت به فاز دو عنوان از یکشنبه. Kitsap همراه با Clallam و Thurston شهرستان نیز واجد شرایط برای درخواست یک واريانس در حالی که برنامه های کاربردی از Kittitas و کلارک شهرستان قرار گرفتند مکث به دلیل شیوع تحقیقات.

آستن Macalus است Kitsap Sun خدمات اجتماعی خبرنگار — پوشش مراقبت های بهداشتی بی خانمانی و چگونه برنامه های در حال خدمت به کسانی که نیاز دارند. او را می توان در رسید austen.macalus@kitsapsun.com یا 360-536-6423.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب