چرا indie نوازندگان قرار داده تا با پنی پرداخت?

برای بسیاری از طاقچه هنرمندان درآمد حاصل از جریان ناچیز است. اما کاربر پایگاه های خدمات جریان نیز نشان دهن

توسط ABESTANEWS در 28 خرداد 1399
For many niche artists, revenue from streaming is negligible. But the user bases of streaming services also represent huge numbers of potential new fans. - ILLUSTRATION BY RACHEL HAWLEY
  • برای بسیاری از طاقچه هنرمندان درآمد حاصل از جریان ناچیز است. اما کاربر پایگاه های خدمات جریان نیز نشان دهنده تعداد زیادی از پتانسیل طرفداران جدید.
  • تصویر توسط راشل هاولی

قیمت های موسیقی شده است در شار از آنجا که اولین بار کالایی در موم سیلندر. هنرمندان به ندرت تا به حال بسیاری می گویند که قیمت هر چند و یا در چه مقدار از این پول به آنها می رسد و در برخی از راه های موسیقی ضبط شده است هرگز ارزش کمتر است. تا زمانی که شما یک اتصال به اینترنت پایدار شما می توانید شنیدن هر چیزی از چند وسیع و با هم تداخل دارند کاتالوگ در هر زمان. خدمات جریان ساخته شده اند ساعت های بی شماری از موسیقی در دسترس برای هزینه اشتراک ماهیانه است که به طور متوسط در حدود $10 و اگر شما مایل به گوش دادن به تبلیغات آن را می توان رایگان.

این روزها فقط گوش دادن به موسیقی شما می توانید شنیدن در رادیو پرداخت هزینه برای خرید یا کپی از دوستان بلند رفته است. اکثر نوازندگان مجبور به قبول است که خرید و فروش سوابق و سی دی و نوار حمایت هرگز آنها را دوباره و با توجه به شدت خست پرداخت از جریان آنها با تمرکز بر زنده نشان می دهد و دیگر merch به پول. اما در حال حاضر همه گیر مربوط به خاموش کردن موسیقی زنده ساخته شده است که حتی مخاطره آمیز واقعیت غیرقابل دفاع. "بسیاری از پول من ساخته شده از یک نوازنده می آیند از بازی نشان می دهد و یا صحبت کردن در یک پانل یا انجام چیزی جسمی با مخاطبان می گوید:" شیکاگو رپ CJ اجرا شود.

محروم از فرفره درآمد هنرمندان مستقل و برچسب در حال تلاش برای فشار بیشتر درآمد خود را ضبط. آن را تبدیل به ناگهان فوری برای آنها تصمیم بگیرند که آیا مزایای جریان را برای اشکالاتی است.

در سال 2019 با توجه به پایان سال گزارش توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا, جریان, خدمات مانند Spotify و اپل موسیقی اختصاص 79.5 درصد از ایالات متحده درآمد از موسیقی ضبط شده و یا $8.8 میلیارد دلار است. هنرمندان و برچسب در حال پرداخت از استخر از هزینه اشتراک و آگهی درآمد که هر جریان خدمات تعلق گیرد. پرداخت نرخ های متفاوت است اما آنها به طور معمول کسری از یک درصد در هر بازی.

Spotify محبوب ترین خدمات: با توجه به دسامبر 2019 گزارش توسط Midia تحلیلگر تحقیقات علامت مولیگان در این زمان در سال گذشته آن را به حال 36 درصد از کل جریان مشترکین در سراسر جهان و در بهار امسال آن را ادعا 271 میلیون کاربر از جمله 124 میلیون مشترک. به عنوان یک نتیجه آن را قادر به اعمال صنعت-نفوذ گسترده ای در نرخ پرداخت. راه Spotify در محاسبه حق امتیاز است که به دور از ساده و یا شفاف ، این رای می تواند متفاوت باشد بسته به نوع شنونده مشترکین, تولید, حق امتیاز بیشتر—و توسط چه کشوری آنها در. در ایالات متحده مکانیکی خانواده سلطنتی نرخ تعیین شده توسط کپی رایت و حق امتیاز هیئت مدیره در حالی که عملکرد خانواده سلطنتی نرخ (Spotify می پردازد هر دو) عمدتا مذاکره با سازمان هایی مانند ASCAP و BMI. کشورهای دیگر باید خود را مکانیسم.

گلن کوران مؤسسین محلی indie برچسب Sooper سوابق تخمین می زند که Spotify می پردازد Sooper حدود 3000 $برای یک میلیون نمایشنامه و یا 0.3 سنت در هر بازی. Spotify نیست, انحصار, البته, اما تسلط خود را به آن قدرت: به عنوان راب Sevier از چاپ مجدد برچسب شماره گروه آن قرار می دهد "آنها قادر به دیکته نرخ و هیچ کس نمی تواند به آنها می گویند هیچ."

به شماره گروه نوشته شده است یک لیست پخش Spotify در کوتاه ترین آهنگ ها در آن فروشگاه است که آن را به عنوان توصیف "مناسب برای . . . ما هنرمندان پرداخت می شود در حداقل مقدار از زمان." (Spotify می پردازد با این جریان نه دقیقه—خبر بد برای موسیقی جاز عذاب-متال و دیگر هنرمندانی که تمایل به دیگر آهنگ های.) لیست پخش است که با عنوان ".004" به دلیل آنچه که شماره سریال را بدست آورده به طور متوسط در هر Spotify در جریان (لیست پخش را شرح می گوید که این مقدار در است سنت, اما آن را در واقع به دلار). برای مقایسه خاطر یک $8 آلبوم دیجیتال فروخته شده در Bandcamp به طور معمول شبکه یک هنرمند یا برچسب یک کمی کمتر از $6.80 پس از این پلت فرم را 15 درصد کاهش و پرداخت هزینه های پردازش. با فرض این آلبوم ده آهنگ شما می خواهم که به جریان همه چیز 170 بار در Spotify در برای برابر با $6.80 به میزان 0.4 سنت. چند طرفداران هستند که اختصاص داده شده است.

هنوز Spotify را پرداخت نمی کند حداقل به صورت جریان است. Bandcamp نمی پرداخت برای آنها در همه جای پایگاه مدل کسب و کار خود در فروش. در اوایل سال 2019 جامعه وبلاگ به نام Trichordist که طرفداران برای عدالت در آنلاین بازار موسیقی منتشر شده یک مجموعه داده که تجزیه و تحلیل 2018 جریان درآمد واقعی اما ناشناس کارهای indie برچسب با حدود یک میلیارد جریانهای سالانه است. آن را تخمین زده 0.331 سنت در هر بازی در Spotify ارائه شده است که 29 درصد از برچسب جریان و 49 درصد از آن جریان درآمد. پاندورا در حال حاضر بخشی از Sirius XM موفق فقط 0.155 سنت (4 درصد از جریانهای 3 درصد از درآمد) و محتوای YouTube ID ازمایش کرده کنون با گردابی 0.028 سنت (49 درصد از جریانهای 7 درصد از درآمد). موسیقی اپل تحویل داده و بهترین ترکیب از حجم و میزان با 10 درصد از جریان و 25 درصد از درآمد در هر جریان پرداخت 0.495 سنت.

حقوقی تلاش برای افزایش جریان پرداخت به ترانه سرایان و نوازندگان (اغلب یک و همان در indie در جهان) بوده است متوقف و صنعت همچنان به مبارزه با آنها خرج. با وجود انتقاد از لیست ترانه سرایان (در میان آنها نیل راجرز, Kenneth "Babyface" ادموندز و Starrah), Spotify, گوگل, پاندورا/Sirius XM و آمازون همگی به صورت جداگانه جذاب یک 2018 حاکم ایالات متحده کپی رایت و حق امتیاز هیئت مدیره در حمایت از موسیقی ملی ناشران و انجمن و Nashville ترانه سرایان' انجمن بین المللی که با افزایش جریان حق امتیاز بدهکار به ترانه سرایان با 44 درصد بیش از یک دوره پنج ساله.

حتی اگر شما پرداخت هزینه برای یک جریان اشتراک امید برای حمایت از هنرمندان مورد علاقه خود را کمی از پول خود را در جیب خود را—مگر اینکه آنها اتفاق می افتد به هر کس دیگری علاقه مندی بیش از حد. مانند بسیاری دیگر از خدمات جریان Spotify با استفاده از یک نرم افزار راتا مدل: همه اشتراک درآمد هم مخلوط و هنرمندان پرداخت سهم که کل که متناسب با تعداد آنها از جریانهای برای ماه. این است که "عادلانه" شدت در یک مفهوم ریاضی است, اما آن را نیز کمی مانند کالج انتخاباتی که در آن شما تا پایان پرداخت دریک حتی اگر شما هرگز به او گوش دهید.

یک کاربر محور, مدل, چنین به عنوان یکی از توسعه یافته توسط, فرانسوی, خدمات, Deezer می تواند به نفع حاشیه و مستقل هنرمندان در هزینه بازار-مسلط ستاره هر چند ناظران صنعت تقسیم می شوند چگونه قابل توجهی تاثیر گذار خواهد بود. هر کاربر اشتراک پول تقسیم شده است به همان نسبت در میان هنرمندان که کاربر جریان و فرمول تاثیر پذیری از کاربر تعداد کل نمایشنامه—که دارای عوارض جانبی به حداقل رساندن ربات تقلب و آستین ، تاثیر "سوپر کاربران" که در جریان صدها ساعت در هر ماه.

هر چند ستاره موسیقی پاپ از جمله تیلور سویفت مبارزه کرده اند برای درمان بهتر از جریان شرکت در حال حاضر غالب pro rata مدل ادامه خواهد داد به ضرر بازیکنان کوچکتر حتی اگر نرخ افزایش یافته است. هنرمندان عامل در یک مقیاس کوچکتر نیز فاقد اعتبار " خود را. "ما نه مانند تیلور سویفت می گوید:" Scottie McNiece مؤسسین شیکاگو مترقی-جاز برچسب های بین المللی سرود. "ما نمی توان به مانند" ما در حال استفاده از جاوا خود را در جریان پلت فرم از آنجا که شما نمی پرداخت به اندازه کافی خوب حق امتیاز.' هیچ کس gonna give a shit اگر ما انجام این کار است."

Spotify در به وضوح پول به اطراف پرتاب—آن را فقط نمی خواهید برای به اشتراک گذاشتن هر گونه مطلب از این با هنرمندان است. آن را همچنان به سرمایه گذاری به شدت در پادکست خود را کسب و کار و به تازگی زده منحصر به فرد 100 میلیون دلار در برخورد با جو روگان. ماه گذشته علامت مولیگان از Midia تحقیقات گفت: نورد سنگ که نوازندگان خواهد نیاز به دهها میلیارد جریان برای به دست آوردن آنچه روگان پرداخت شد. "چه Spotify است گفت: اساسا" ما ارزش این پادکست بیشتر از ما ارزش هر هنرمند تنها بر روی پلت فرم ما," او گفت:.

به اعتبار آن Spotify در تلاش کرده است به آدرس COVID-19 همه گیر را ویرانی موسیقی اکوسیستم. این شرکت اهدا آگهی زمان به دولت و موسسات خیریه و آن را ایجاد یک موسیقی صندوق امداد به مسابقه تا 10 میلیون دلار در کمک های مالی. در ماه آوریل آن را نیز عرضه یک ویژگی جدید به نام هنرمند جمع آوری کمک برای انتخاب یک دکمه است که هنرمندان می توانید اضافه کردن به Spotify در صفحات به منظور درخواست کمک های مالی برای خود یا برای موسسات خیریه از انتخاب خود.

تعجب بسیاری از مستقل نوازندگان این را به عنوان یک لاشی پاسخ از بزرگترین بازیکن در بزرگترین بخش از کسب و کار موسیقی. "آنها واقعا انجام می شود بسیار برای درمان, گاییدن, تحولات ناگهانی و عمده است که اتفاق افتاده است به مردم می گوید:" رپ-تولید کننده جاشوا موجب شیکاگو برچسب و جمعی چرا ؟ سوابق.

"این نکته چیزی که در Spotify و همه است که در یک نیمه assed راه به مانند" اگر شما می خواهم . . . "چه بسیار سخت در مورد این است که مقدار زیادی از این طرفداران نیستند به خوبی انجام می دهند یا" می افزاید: فرانسیس Farlee یک Sooper کارمند که همچنین با این نسخهها کار برای چرا ؟ سوابق و مدیریت رپر مت الهه شعر و موسیقی.

نوازنده ساکسیفون و Aerophonic سوابق بنیانگذار دیو Rempis نمی کند و جریان خود را در برچسب فروشگاه از طریق Spotify و یا هر یک از دیگر بازیکنان بزرگ—Aerophonic حفظ Bandcamp صفحه اما Rempis نیز ساخته شده است روشن و دقیق برچسب های سایت اجازه می دهد تا طرفداران برای خرید سی دی و وینیل به طور مستقیم از او. او نا امید شده توسط شنوندگان که درمان خدمات جریان به عنوان "یک توقف فروشگاه برای موسیقی است." راه جریان خدمات سیفون درآمد و توجه به دور از نوازندگان او معتقد است که بسیار شبیه به آنچه که آمازون انجام داده است به کتابفروشی ها و یا رسانه های اجتماعی انجام داده اند به نشریات مستقل. "آن نیاز به یک گام اضافی برای مردم به رفتن به منبع" او می گوید: "به جای خرید آن را از این aggregators."

آن را سخت به استدلال می کنند که Spotify در و آن ilk عمل نمی استخراج ارزش از موسیقی آنها می شود هیچ چیز بدون آن و اگر آنها نمی جیب از آنچه شنوندگان فکر می کنم آن را به ارزش آنها هرگز قابل دوام. چرا بسیاری از هنرمندان مستقل و برچسب را تحمل ولخرجى خانواده سلطنتی نرخ آنها در بازگشت ؟

بازار از جریان شنوندگان است که به سادگی بیش از حد بزرگ را نادیده بگیرد. کوران تخمین می زند که برای Sooper موفق ترین پروژه های جریان درآمد به اندازه کافی بزرگ است برای مطابقت با درآمد فروش. "نداشتن درآمد های دیجیتال خواهد بود از دست دادن" او می گوید. چرا که جریان کم و یا هیچ موانع ورود برای شنوندگان آن می تواند کمک به هنرمندان رشد پایه فن—آن را بسیار کمتر از سرمایه گذاری به جریان ناآشنا آلبوم نسبت به خرید یک. قرار دادن در حق پخش, لیست پخش, آیا ایجاد شده توسط کاربران, برچسب ها, انتشارات و یا خدمات خود را نیز می تواند کمک به نوازندگان رسیدن به مخاطبان جدید.

لیست پخش می تواند کمک به هنرمندان در حاشیه گروه فیلم بیش از حد. "همه ما می دانیم که بسیاری از این جریان سایت های کلاه بردار در سطح نرخ می گوید:" داگ کاپلان مؤسسین عجیب و غریب شیکاگو تجربی برچسب Hausu کوه. "چیزهایی که ما بدست به لیست پخش را انجام داده اند بسیار خوب است که ارائه شده درآمد اضافی. من نمیخوام در مورد آن شکایت."

برچسب و هنرمندان به طور کلی نمی تواند انجام تست A/B برای تعیین اینکه آیا جریان خالص برنده—است که آنها نمی تواند به طور معنی داری تعیین اینکه آیا رها کردن جریان کمک خواهد کرد که آنها را به اندازه کافی فروش اضافی برای جبران کاهش جریان درآمد چرا که آنها عامل در یک محیط که در آن بسیاری از شنوندگان انتظار جریان به یک گزینه است. "تفکر از موسیقی به عنوان کسب و کار شما یا استفاده از جریان یا نه احمقانه است می گوید:" McNiece. "شما مجبور به استفاده از تمام کانال های در دسترس برای شما. من فکر نمی کنم مردم مصرف می کند که در راه است یا نه."

و موفقیت در Spotify در می تواند منجر به منابع اضافی از درآمد قابل توجهی به اندازه کافی به ارزش فدا کردن خیلی افتضاح از فروش بالقوه. کوران تخمین می زند که یک آهنگ محبوب می تواند به جلو و پایین $10,000 به 30.000 دلار برای یک همگام سازی در یک تجاری و یا تلویزیون قسمت. اما ترانه محبوبیت به طور کلی نیاز به نشان داده شود قابل پخش آنلاين اعداد قبل از آن را جلب توجه از موسیقی سرپرستان.

مت Pakulski صاحب التقاطی اوک پارک برچسب FPE سوابق و جریان پرداخت آنقدر ناچیز است که برای دو سال گذشته او را با تمرکز بر کسب درآمد از طریق همگام سازی می کند. او آن را می بیند به عنوان تنها راه برای ارائه یک طبقه متوسط زندگی به حاشیه یا indie نوازندگان. "شما هم کنی و یا شما کسی به زیرزمین خود را با دوستان," او می گوید. "من احساس می کنم باید وجود داشته باشد که وسطی مانند شما یک نوازنده خوب و شما می توانید پول برای آن. پول زیادی نیست اما بیش از منفی است. این چیزی است که من فکر می کنم از دست رفته است."

با وجود شیب دار اما مختصر شیب در ماه مارس در جریان مصرف است ادامه داد: افزایش—جای تعجب نیست خود تحمیل انزوا و اجتماعی فاصله نیست, کاهش اشتهای مردم برای موسیقی است. اما اگر هدف شما به عنوان یک فن برای کمک به هنرمندان شما را دوست دارم حمایت خود جریان موسیقی خود را است که احتمالا حداقل چیز مفید شما می توانید انجام دهید از هیچ چیز در تمام.

خرید موسیقی برای کسانی که استطاعت آن را قرار می دهد بدیهی است که پول بیشتری به هنرمندان و برچسب' جیب. رکورد فروشگاه به ادامه کار آنلاین در طول همه گیر (البته بیشتر در کاهش ظرفیت) اما هیچ واسطه لازم است. سهولت و در همه جا از تجارت الکترونیکی ساخته شده است آن را راحت تر از همیشه برای خرید به طور مستقیم از هنرمندان و, برچسب ها, اگر شنوندگان در حال حاضر به دنبال آنها. "من می خواهم به مردم را به وب سایت من به من نمای و در واقع ایجاد روابط بلند مدت با طرفداران" Rempis می گوید.

Bandcamp, تاسیس در سال 2008 اجازه می دهد تا هنرمندان و برچسب برای تنظیم قیمت خود را برای های دیجیتال, رسانه های فیزیکی و دیگر merch—برای بسیاری از آنها آن را جایگزین مستقل در وب سایت. هنرمندان و برچسب می تواند ارائه به مشتریان خود, اشتراک, اما به طور کلی این سایت با این نسخهها کار مانند یک فروشگاه. Bandcamp اساسی هنرمند حساب های رایگان و همچنین فروش حق بیمه ماهانه خدمات حرفه ای است. در مقابل به این مجموعه مات, حق التالیف برنامه های اصلی جریان, خدمات, Bandcamp طول می کشد یک ثابت 10 درصد کاهش فیزیکی, فروش, و آن مذکور 15 درصد کاهش دیجیتال فروش قطره به 10 درصد اگر یک مشتری بیش از 5 ، 000 دلار در کسب و کار در هر سال است. اطلاعات متناسب در یک صفحه وب است.

"این یکی از بهترین چیزها در مورد Bandcamp می گوید:" Jessi در فریکک مؤسسین منطقه خلیج برچسب پدر/دختر سوابق. "آنها شفاف در مورد هزینه های خود را و که در آن آنها اختصاص پول خود را." Bandcamp است که اغلب نسبت به یک غول ذخیره رکورد با یک موجودی است که شامل طیف وسیعی از باطنی ژانرها و آن را می سازد فن جوامع از طریق ویژگی های به اشتراک گذاری اجتماعی و روزنامه نگاری در سرمقاله خود سایت (که من گاهی اوقات کمک می کند).

Bandcamp مشخصات افزایش یافته است در ماه های اخیر به لطف پاسخ به COVID-19. در جمعه 20 مارس به عنوان مستندات آغاز شد در سراسر کشور این شرکت در چشم پوشی و قطع آن را در تمام خرید برای روز. Bandcamp مشتریان مشتاق به ارسال های اضافی که 10 یا 15 درصد به نوازندگان مورد علاقه خود را و برچسب ها صرف $4.3 میلیون در 24 ساعت 15 بار کل در نمونه جمعه; زمانی که شرکت آن را دوباره در جمعه, مه 1, مشتریان صرف $7.1 میلیون نفر است.

"حتی قبل از مارس 20th ما در حال حاضر شاهد تعداد زیادی از طرفداران استفاده از Bandcamp برای حمایت از هنرمندان بودند که با دیدن تورهای لغو" جاش کیم, Bandcamp را COO گفت: ضبط آکادمی در اوایل این ماه. "بنابراین ما می خواستیم به برجسته است که حتی بیشتر و شرکت به عنوان یک کل جامعه و همچنین تشویق طرفداران بیشتر به ادامه حمایت از هنرمندان تا زمانی که همه چیز در حال بهبود است." این شرکت تا به حال یکی دیگر از "Bandcamp روز" در ژوئن 5, و وجود دارد, یک چهارم, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 3. این Juneteenth (و پس از آن Juneteenth) آن اهدا خواهد شد سهم خود را از فروش به NAACP صندوق دفاع حقوقی.

درآمد-به اشتراک گذاری روز شده اند یک مزیت به مستقل نوازندگان و برچسب. کوران می گوید 20 مارس و آوریل 1 دو همه زمان بهترین فروش روز برای Sooper سوابق ممکن است با بیش از مارس. "سحر و جادو واقعی پشت چه Bandcamp, انجام," او می گوید: "این است که آنها بسیج پایه مصرفی خود را در یک واقعا شدید در راه است."

شیکاگو صنعتی نوازنده اردن ریس تخمین می زند که درآمد هر سهم بعد ساخته شده است به اندازه کافی پول, برای, برچسب, رویاهای آمریکایی به کمیسیون کل آلبوم با فشار دادن. "این آجیل, شخص," او می گوید.

Bandcamp را سریع پرداخت چرخش—معمولا یک یا دو روز پس از دیجیتال فروش—نیز کمک هنرمندان در نیاز فوری به پول. خدمات جریان به طور معمول پرداخت ماهانه اما برای جریانهای رخ داده است که دو یا حتی سه ماه پیش. کاپلان شده است تلاش برای به دست آوردن پول به Hausu کوه هنرمندان در عرض یک هفته. "بسیاری از هنرمندان نمی توانید صبر کنید در حال حاضر," او می گوید.

نه همه تیم Bandcamp—آن را هنوز هم یک واسطه ، در حالی که Rempis اذعان دارد که Aerophonic فروش رفت تا 400 درصد در مارس 1, او دوست نداشتن که Bandcamp با استفاده از لفاظی های خیریه و جامعه به فشار آنچه به نظر او یک تاکتیک بازاریابی. "حتی اگر فروش برود تا یک تن در آن روز که آنها [اضافی 10 یا 15 درصد] نیست مقدار زیادی از پول برای هنرمندان است. و برای Bandcamp راه آن کمتر از آنها صرف بازاریابی برای دریافت کنید که تعداد کاربران جدید و اطلاعات جدید را به خدمات خود را," او می گوید. "آنها آن را یک نابغه حرکت و من برای پیدا کردن آن بسیار بدبینانه و مشکل ساز است."

Rempis خواهد بود بیشتر تحت تاثیر قرار با تعهد شرکت به نوازندگان اگر آن ساخته شده درآمد-به اشتراک گذاری روز در هفته و یا کاهش آن در صد به طور دائم. یک سازمان با Bandcamp منابع که واقعا می خواستم به یک پایه برای نوازندگان و برچسب های او نشان می دهد می تواند متعهد را به طور موقت از دست دادن خود به جای خروج از هنرمندان به جذب خیلی از این بیماری همه گیر ،

برخی از هنرمندان با استفاده از Bandcamp به عنوان تنها پلت فرم برای پروژه های خود را در طول بیماری همه گیر -- به ویژه هنگامی که آنها به دنبال به دیدن درآمد قابل توجهی در عجله بسر می رسانید. خواننده های رپ مایک باز عقاب و Serengeti منتشر قرنطینه ضبط شدهخود را آلبوم دوم به عنوان Cavanaugh در مارس 20. "ما شروع به ساخت این آهنگ چند سال پیش و هرگز به پایان رسید آنها" آنها توضیح در آزادی را Bandcamp صفحه. "از آنجا که ما در حال قرنطینه و در حال تلاش برای جایگزین درآمد از دست رفته از نشان می دهد ما تصمیم به قرار دادن آنها را در طول bandcamps به تحریک شخصی ما نیستند."

عقاب می گوید که این بیانیه به معنای مجموعه ای از انتظارات مناسب برای یک unmastered آلبوم. "من می تواند اعتماد به نفس آن را گرفته اند ما مدت زمان طولانی به همان مقدار از درآمد حاصل از آن اگر ما تا به حال آن را در جریان خدمات" او اشاره می کند.

زمانی که عقاب ترویج یک آلبوم انفرادی او تمایلی به عمد محدود کردن دسترسی به موسیقی خود را حتی اگر انجام این کار ممکن است به معنی سریع تر پرداخت. او به نگرانی در مورد رسیدن به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است. "هنگامی که چیزی است که من پایه بعدی یا دو سال از زندگی حرفه ای مهر من باید به هر احتیاط به مطمئن شوید که آن را نمی افتد از طریق ترک," او می گوید.

CJ اجرا آماده شد برای یک سال با ملی تورهای قبل از این صنعت تعطیل. به جای اجرای خود در تولید موسیقی های جدید, ارسال های منحصر به فرد دیجیتال آهنگ ها و آلبوم ها را به خود Bandcamp صفحه (که آنها تا به حال واقعا نمی شده است با استفاده از قبل) به برخی از این درآمد از دست رفته. "من در واقع می تواند چند صد دلار از فروش موسیقی من, چرا که آن را در واقع ارزش است که" آنها می گویند. "هنگامی که همه از این است که بیش از, من می دانم که من می توانم بیرون رفتن در تور برای زندگی, اما من هنوز هم می تواند همچنین فروش موسیقی من. ولی من این مدت به من اولین چیزی که در Bandcamp?"

جاشوا موجب شده است قادر به کار خود خدمات و صنعت پس از او ضبط آلبوم جدید جکی خانه در سه روز و از آن منتشر شد در ماه آوریل به عنوان یک پرداخت آنچه شما می توانید Bandcamp منحصر به فرد. او با استفاده از آن به عنوان یک جمع آوری کمک برای مادرش که حمایت خود را از برادر مادر بزرگ خود و دیگر بستگان در خانه اش در فلوریدا. او انتظار ندارد بسیاری از فروش فراتر از دوستان و بستگان اما در دو هفته اول او به دست آورده بیش از 2500 دلار در کمک های مالی اعم از $2 به $100. جکی خانه ساخته شده است پول بیشتری از هر یک از پروژه های قبلی.

فضیلت معتقد است روشن خیریه هدف این پروژه تقویت جامعه گرا همسالان در شیکاگو شد کلید برای فروش آن است. "من می خواستم به آن را روشن است که اگر شما در حال آمدن به گوش دادن به این آلبوم شما در حال آمدن به کمک" او می گوید. او ممکن است ها جکی خانه به Spotify در نهایت اما در حال حاضر او را خوشحال و برای دیدن آن ارزش در راه بتن. "این به من اجازه می دانم که شما به خانواده من در این لحظه است."

پس از موفقیت جکی خانهتقوی و بقیه چرا ؟ سوابق crew منتشر شد یکی دیگر از Bandcamp منحصر به فرد در مه: تلفیقی از هنر عشق است, Vol. 1که ویژگی های دوستان نوازنده از انواع شیکاگو ، این جمع آوری کمک برای شیکاگو جامعه اوراق قرضه صندوق—از 1300 دلار در هر اونس مطرح شده تا کنون است که بیش از هر یک از برچسب نسخه های قبلی به دست آورده اند در طول عمر خود را در عمده خدمات جریان که در آن سود اصلی این است که پتانسیل رسیدن به بسیار بزرگتر استخر از کاربران است.

با الهام از جدید ترین موج سیاه زندگی موضوع اعتراضات بسیاری از نوازندگان با استفاده از Bandcamp ژوئن 5 درآمد-به اشتراک گذاری بعد به جمع آوری پول برای سازمان های خیریه محلی و فعالان و سازمان های دیگر حمایت از جوامع سیاه. Sooper سوابق هنرمند و مؤسسین Nnamdï مطرح شده بیش از 10 ، 000 دلار از فروش خود را جدید, EP, سیاه گرفتارییکی از پرفروش ترین موارد در این سایت که روز و اهدا پول به Assata را دختران خوردن شیکاگو و دیگران نیاز دارند. روح خواننده وایات Waddell نوشت و ثبت اعتراض خود را آهنگ "مبارزه!" در کمتر از 24 ساعت و تا کنون مطرح شده بیش از $1,000 برای زندگی ماده شیکاگو, شیکاگو جامعه اوراق قرضه صندوق و شیکاگو غذا سپرده گذاری. رپر سنت بد منتشر شد یک "سیاه پوست" به طور انحصاری در Bandcamp و مطرح شده 600 دلار برای هر سالم هود شیکاگو و بلوک My Hood من شهرستان. Bandcamp نیز آن Juneteenth اطلاعیه در پاسخ به اعتراضات.

در حالی که نوازندگان قادر به فرفره یا تور های ضبط شده باقی می ماند یک هسته منبع درآمد برای آنها, آیا جریان به فروش می رسد و یا مجوز. اما آنها نیز ضرورت پیدا کردن راه های دیگر برای به دست آوردن پول است. Livestreamed اجرای نشو و نما به سرعت در برخی از پشتیبانی کمک های مالی و برخی از یکی. هر به ظاهر شبیه سازی یک نوع متفاوت از فرد را نشان دهد: در شیکاگو آنها عبارتند از خیابان گلشیری از جمله به عنوان اولین مجازی را بخش دولتی تامین می شود نشان می دهد که به میزبانی شهردار Instagram account, بلوز کنسرت از مرحله عمدتا خالی رزا سالن و آوانگارد ویترین مانند صدا تجربی استودیو قرنطینه کنسرت های سری.

Livestreaming حتی می تواند روند ایجاد موسیقی به یک منبع درآمد. شیکاگو تولید GLOhan ضربان کرده یک لیست خواننده های رپ از جمله Gucci Mane آب Wrld و Lil Uzi Vert. او گاهی اوقات livestreams کار خود را در حال صحبت کردن بینندگان از طریق آنچه که او انجام می دهد و مخاطبان خود را گاهی اوقات اهدا از طریق Twitch نکته تابع. "این نسل است که عمدتا متمرکز بر موسیقی است که در همه جا به صورت رایگان می گوید:" GLOhan دوست و همکار D2X. "من فکر می کنم من لذت بردم از آلبوم خیلی بیشتر زمانی که من استفاده می شود به خرید آنها و گوش دادن به سی دی."

مایک باز عقاب نشان می دهد که نگرش مصرف کننده حداقل تا حدودی مقصر وضعیت فعلی این صنعت است. "مردم ناراحت در جریان, به عنوان اگر Spotify و یا اپل در حال تنزل ارزش موسیقی," او می گوید. "ما به عنوان یک جامعه ما در حال حاضر بی ارزش موسیقی و این شرکت ها باید پا به پر کردن آن از درجه اعتبار ساقط و ایجاد چیزی جدید در بازار است." اگر او همچنان به فروش فیزیکی منتشر شده او اذعان می کند که در عرصه دیجیتال او ترجیح آسان و دسترسی سریع است که جریان می دهد و طرفداران خود را—آن را به بیت راه او استفاده می شود برای انتشار موسیقی از طریق دقت مرتب فایل های zip در فایل های سایت های مانند Mediafire.

او خواسته های طرفداران و منتقدان بهتر درک تفاوت های اقتصادی بین خبرگزاری مستقل و اصلی-برچسب های هنرمندان. حتی زمانی که او به نظر می رسد در پایان سال در لیست بعدی به امثال دریک و جوان قاتل او احساس خویشاوندی نزدیک با خبرگزاری مستقل, رپ, مانند JPEGmafia و R. A. M. Ferreira—نه به این دلیل آنها را به خصوص موسیقی های مشابه اما "از آنجا که ما از همان جهان از لحاظ اقتصادی; ما صنعتگران در تلاش برای زندگی در قدرت از هنر و صنعت است." عقاب همچنین می گوید آن را با صراحت بیشتر: "همه چیز در مورد زندگی حرفه ای ما است که زندگی یا مرگ. اگر من درمان من انتشار آلبوم به درستی که من اجاره."

McNiece امید شنوندگان با استفاده از self-جداسازی به طور فعال درگیر با موسیقی نه فقط منفعلانه آن را جذب می کند. "اهمیت از هنرمندان و افراد خلاق و فرهنگ شده است هرگز بیشتر آشکار تر از آن است که در حال حاضر هنگامی که ما در حال همه گیر در خانه و ما هیچ چیز را علاوه بر طبخ برای خودمان و مصرف هنر و رسانه" او می گوید.

بسیار شبیه مستقل سالن مستقل نوازندگان نیاز به حمایت اضافی در طول بیماری همه گیر -- در غیر این صورت آنها نمی خواهد در اطراف دیگر زمان این ویروس را تحت کنترل است. و برای اکثریت قریب به اتفاق آنها جریان درآمد آن را قطع نمی. برای جاشوا فضیلت ضروری ساده است: "من نمی خواهم شما را به شکست خواهد بود چرا که پس از آن شما نخواهد بود قادر به ایجاد خود را بیمار هنری است که کمک می کند تا من زنده!" v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن