هنگامی که یک coronavirus واکسن توسعه یافته خواهد شد که برای اولین بار در خط به آن را دریافت ؟ یک سی دی سی پنل معمولا تصمیم می گیرد

الیزابت Weise ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:03 AM EDT مارس 18 سال 2020مهم نیست که چگونه به خوبی آماده ش

توسط ABESTANEWS در 29 اردیبهشت 1399

مهم نیست که چگونه به خوبی آماده شده ما وجود دارد نمی خواهد بلافاصله می تواند به اندازه کافی coronavirus واکسن برای ایمن سازی همه آمریکایی ها. انتخاب خواهد شد و باید ساخته شود در مورد کسی که می رود به جلو از خط.

"این اجتناب ناپذیر است که این واکسن در خواهد آمد آهسته تر از ما بود. ما در حال رفتن به 350 میلیون دوز تحویل داده و یک روز گفت:" اندرو پاویا, رئیس اطفال بیماری های عفونی در دانشگاه یوتا در سالت لیک سیتی.

به ترین محافظ یک لیست از اول به واکسینه باید دقت گردد و بر اساس چه نوع واکسن ممکن است در دسترس است که آن را با این نسخهها کار بهترین برای و اینکه آیا این بیماری هنوز هم مواج.

از سال 1964 ایالات متحده با تکیه بر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مشورتی کمیته ایمن سازی شیوه های تصمیم گیری در آن. به عنوان به زودی به عنوان غذا و دارو مجوز جدیدی واکسن تأثیر یکسانی دارند ارائه می دهد دستورالعمل های چگونه باید توزیع شود, به چه کسی و زمانی که.

سازمان بهداشت جهانی یک شبیه گروه مشاوره استراتژیک گروه از کارشناسان در ایمن سازی.

بیشتر: آخرین روز جهانی جستجو برای coronavirus واکسن: آکسفورد واکسن ممکن است محافظت از میمون ها از COVID

بیشتر: 'ما ماه شات: جهان نیاز به یک coronavirus واکسن ASAP. با وجود داروسازان میلیارد دلار شرط یکی ممکن است در دسترس برای سال.

تأثیر یکسانی دارند در حال حاضر شروع به کار بر روی یک طرح برای SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19. که گروه شروع روند آن در هفته گذشته.

"ما در حال شروع به عنوان اوایل به عنوان ما می توانیم به مقابله با تورنت داده است که در آینده از," گفت: دکتر فضل لی استاد طب اطفال در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد و زمان تأثیر یکسانی دارند عضو. "ما نمی خواهید به صبر کنید تا زمانی که این واکسن در دسترس می شود و شروع مذاکرات ما پس از آن."

به طور معمول تأثیر یکسانی دارند دستورالعمل می تواند مورد استفاده قرار گیرد بدون سوال. که شد کمی کمتر روشن روز جمعه با اعلام کاخ سفید ابتکار به نام عملیات با سرعت پیچ و تاب.

در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز رئیس جمهور تهمت و گفت: این طرح را ایجاد یک گروه از کارشناسان و گرد هم آوردن CDC موسسه ملی سلامت غذا و دارو و ارتش ایالات متحده به کار در "رکورد سرعت" برای پیدا کردن تست تولید و توزیع واکسن.

Moncef Slaoui سابق دارویی اجرایی که مغلوب ساختن پیشی جستن به نام سر عملیات با سرعت پیچ و تاب گفت: اوایل کارآزمایی بالینی داده ها از حداقل یک واکسن نامزد او اعتماد به نفس "ما قادر خواهد بود به ارائه چند صد میلیون دوز از واکسن تا پایان سال 2020 است. ما در حال انجام بهترین ما می توانیم برای انجام این کار است."

واکسن کارشناسان همواره خواستار احتیاط در فرض واکسن در دسترس خواهد بود به زودی. کاخ سفید Coronavirus وظیفه نیروی Dr. Anthony Fauci است گفت: در حالی که یک واکسن است که به احتمال زیاد در سال آینده یا دو فرایند طول می کشد زمان. تامین واکسن به سرعت نیاز به همه چیز در حال سقوط دقیقا به جای مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی ،

"شما می توانید عجله واکسن توسعه اما تنها زمانی که شما را در درک -- وجود دارد هیچ راهی در اطراف آن – شما معامله ایمنی به سرعت گفت: دکتر گرگ لهستان مدیر مایو کلینیک واکسن گروه پژوهشی.

چند جزئیات چگونگی هماهنگی در عملیات پیچ و تاب سرعت کار می کنند ارائه شد و معلوم نیست چه نقشی را بازی خواهد کرد در واکسن تخصیص. ناشناس رسمی دولت درگیر با این ابتکار با سی ان ان گفت در اوایل این ماه یکی از وظایف جدید گروه تعیین می شود که اولین دوز.

CDC اشاره سوالات در مورد چگونه این دو گروه را با هم کار کنند برای کاخ سفید است. کاخ سفید نیست پاسخ به یک درخواست برای روشن شدن.

واکسن کارشناسان به صرف سال با توجه به بهترین و موثر ترین راه به دل از واکسن. تأثیر یکسانی دارند روشن و شفاف دستورالعمل در مورد چگونگی انجام این فرآیند در دسترس بر روی وب سایت خود و همه آن جلسات که در آن آرا در واکسن توصیه های عمومی و پخش. بعدی است که در ژوئن 24.

بحث مرکز در موازنه حفاظت برای بیشترین تعداد از مردم با حمایت از آسیب پذیرترین.

"اگر من فقط 30 میلیون دوز برای سال آینده و من جمعیت 350 میلیون که آیا من اختصاص نزاکت ؟" گفت: دکتر آرتور reingold می بدست آورد رئیس اپیدمیولوژی و آمار زیستی در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و متخصص در بیماری های عفونی.

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اولین پاسخ دهندگان نظامی و رهبران سیاسی افراد مسن و زنان باردار و کودکان به طور کلی قرار داده و در مقابل خط بسته به نوع بیماری و واکسن گفت: reingold می که خدمت در تأثیر یکسانی دارند برای سال های بسیاری است.

"انواع ethicists به ارمغان آورد به جدول" او گفت:.

روش دیگری برای کنترل یک بیماری همه گیر است که به تمرکز بر روی نقاط داغ که در آن یک بیماری در حال گسترش است و با وجود بالا نرخ انتقال.

"شما می راش واکسن به منطقه خود را باز درمانگاه و سعی کنید به نسبت بزرگی از جمعیت واکسینه به سرعت گفت:" پاویا.

برای SARS-CoV-2 شیطان در جزئیات زیرا بسیار ناشناخته باقی مانده در مورد که در آن تاثیر می گذارد و چگونه.

واکسن متفاوت است. یکی ممکن است بهترین برای افراد سالم دیگر بهتر برای کودکان و یک سوم موثر برای افراد مسن و یا کسانی که با موجود شرایط پزشکی. بررسی تأثیر یکسانی دارند و همه داده ها و توصیه می کند که باید دریافت که واکسن و اگر وجود دارد کمبود, که باید اول بروید.

در مورد جدید coronavirus داده ها ممکن است نشان می دهد در حالی که افراد مسن به شدت تحت تاثیر COVID-19 immunizing مراقبان آنها بهتر می تواند محافظت از آنها را بسته به اینکه چگونه موثر این واکسن برای سنین مختلف.

"ما فکر می کنم در مورد که در معرض خطر قرار گرفتن در معرض که دچار بدترین عوارض و آن جمعیت را فراهم می کند بالاترین سود با توجه به گله ایمنی" گفت: Lee.

گله ایمنی است و زمانی که مردم به اندازه کافی در جامعه آلوده شده است و توسعه ایمنی نسبت به ویروس آن را دیگر نمی تواند گسترش آزادانه. دانشمندان' مدل برآورد 65 درصد از جمعیت نیاز به سیستم ایمنی بدن برای ایجاد چنین ایمنی و جلوگیری از گسترش این بیماری است.

تا کنون میزان عفونت به تنهایی به هیچ وجه نزدیک به اندازه کافی بالا برای ایجاد چنین گله ایمنی. در حالی که یک عفونت ملی در ایالات متحده است و هنوز مشخص نشده است و در فرانسه حدود 4.4 درصد از جمعیت بوده است و با این بیماری آلوده شد و 11 با توجه به یک مقاله در مجله علوم.

هر کس تعیین می شود که تلقيح اول و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند تجربه گذشته نشان می دهد بهترین پزشکی نتیجه گیری نیست و همیشه بهترین راه حل است.

در طول یک کمبود واکسن آنفولانزا در سال 2004 تصمیم بر آن شد که افراد مسن که در معرض خطر باید واکسن برای اولین بار. معلوم شد آنها آن را می خواهم نه.

"آنها گفت:" من می خواهم به جای نوه من دریافت واکسن,'," دکتر گفت: William Schaffner استاد در این بخش از بیماری های عفونی در دانشگاه واندربیلت در نشویل ،

پس از مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ دهندگان در حال واکسینه, Schaffner پیشنهاد به سادگی با ساخت یک واکسن های موجود در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده.

"واکسن ترک در یخچال و فریزر هرگز محافظت هر کسی از هر چیزی," او گفت:.

برخی از متخصصان مراقبت های بهداشتی می گویند آمریکایی ها باید بخشی از این گفتگو در مورد چگونه هر آینده coronavirus واکسن باید doled.

"ما نیاز به تعامل با مردم در حال حاضر. شما رو در نظر بگیرید عمومی ارزش" گفت: Daniel ماهی قزل آلا, استاد بهداشت جهانی که هدایت موسسه واکسن ایمنی در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. "این همه در مورد آنچه که دانشمندان فکر می کنم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب