واشنگتن مسائل دستورالعمل های جدید برای خدمات مذهبی

راشل LA CORTE آسوشیتد پرسمنتشر شده 7:45 PM EDT مه 27 سال 2020المپیا (AP) — واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee چ

توسط ABESTANEWS در 8 خرداد 1399

المپیا (AP) — واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee چهارشنبه اعلام کرد که کلیساها و مساجد و کنیسه ها می توانند رزومه فرد خدمات با کسانی که در شهرستانهای استان در مرحله دوم دولت COVID-19 بازگشایی طرح اجازه به کوچکتر در-خدمات ساختمان و مانده محدود به خدمات فضای باز با بیش از 100 نفر است.

سازمان های مذهبی ملزم به داشتن یک طرح است که شامل بهداشت و فیزیکی, فاصله صندلی یا pews محدود کردن نقاط دسترسی به ساختمان ها و نیاز به همه کارکنان و اعضا و بازدید کنندگان به سایش پوشش صورت و صرف نظر از اینکه از خدمات و یا رویداد است که در داخل و یا خارج.

بیشتر: Drive-ins و رادیو FM: چگونه Kitsap کلیساها در حال عبادت با هم دوباره

وجود دارد نیز باید بدون تماس فیزیکی مستقیم و چیزی مصرف می شود — مانند یک همدلی ویفر — ممکن است ارائه شده در یک جمعی ظرف یا بشقاب.

علاوه بر این در حالی که آواز مجاز است در طول یک سرویس مردم باید در حفظ و پوشش صورت و کر نمی شود مجاز به انجام در طول خدمات.

"ما می دانیم که مردم گنجینه مذهبی گردهمایی" Inslee گفت. "بنابراین این شده است یک مسئله دشوار است در مورد چگونه ما به طور همزمان شکست این ویروس و حفظ جماعت."

بیشتر: کلیسا سارق باعث گریز پای پیاده و دوچرخه و موتور سیکلت

بیست و چهار نفر از دولت در 39 شهرستان در حال حاضر در فاز 2 از چهار مرحله فرآیند اوایل این ماه اعلام کرد. تحت هدایت صادر شنبه سازمانها در فاز 2 می توانید نگه دارید در فرد خدمات تا 25 درصد از ساختمان ظرفیت یا 50 نمازگزاران هر کدام که کمتر است. آن را نیز اجازه می دهد تا برای پنج نفر به صورت in-home خدمات و یا مشاوره. برای شهرستان در فاز 1, هوای آزاد, خدمات باید برگزار شود در سازمان اموال یا املاک مجاور.

خدمات تحت پوشش دستورالعمل جدید شامل تمام خدمات عبادت و مراسم عروسی و مجالس ترحیم و مذهبی مطالعه کلاس های مراسم و جشن تعطیلات. سازمان های مذهبی در حال تشویق — اما لازم نیست برای حفظ ورود به سیستم از شرکت کنندگان در هر یک از خدمات و برای کمک به ردیابی موارد در صورت وقوع.

فعلی متریک است که استان ها باید برای واجد شرایط برای تصویب به جلو حرکت به مرحله دوم است که با داشتن کمتر از 10 مورد جدید در هر 100 ، 000 ساکنان بیش از یک دوره 14 روزه. درخواست خود را به دولت باید شامل یک محلی بهداشت عمومی افسر توصیه نامه از بیمارستان تایید ظرفیت تخت و یک county کمیسیون رای دادن. شهرستان ها نیز باید برای ارسال تست داده ها و اطلاعات مربوط به منابع در دسترس برای تماس با ردیابی تحقیقات.

این شهرستان در حال حاضر در فاز 2: Adams, Asotin, Columbia, Cowlitz, کشتی, Garfield, Grant, Grays Harbor, جزیره, Jefferson, Kittitas, Lewis, Lincoln, Mason, اقیانوس آرام, Pend Orielle, San Juan, Skamania اسپوکن, استیونس, Thurston, Wahkiakum Walla Walla و ویتمن.

Kitsap County نشان داد روز چهارشنبه این امر درخواست خود را به دولت برای حرکت به مرحله 2.

پادشاه شهرستان که شامل سیاتل است که در میان 15 استان ها هنوز در فاز 1. ژوئن 1 بوده و یک هدف برای تمام استان ها در فاز 2 اما Inslee گفت که برخی از کسانی که در شهرستان هستند به احتمال زیاد برای پیشبرد آن به دلیل زمان مورد شمارش در برخی از مناطق از جمله Yakima.

واشنگتن اقامت در خانه سفارش شده است در محل پس از مارس 23 و تعطیلی کسب و کار در سراسر کشور منجر به بیش از 1.1 میلیون نفر تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری.

چندین محدودیت برداشته شده است در طی ماه گذشته و موجود ساخت و ساز از سر گرفته شده است به عنوان کمک هزینه از ماهیگیری و گلف و بازگشایی ترین پارک های ایالتی و همچنین به عنوان منظقه وانت برای فروش خرده فروشی.

فاز دوم دولت بازگشایی برنامه اجازه می دهد تا کمپینگ و جدید ساخت و ساز و همچنین در فروشگاه های خرده فروشی, خرید با محدودیت. آرایشگاه و سالن همچنین می توانید بازگشایی در این مرحله و رستوران ها می تواند بازگشایی در نیمی از ظرفیت و اندازه های میز محدود به پنج.

مرحله سوم گسترش گروه اجتماعات به 50 یا کمتر از جمله فعالیت های ورزشی و اجازه می دهد تا رستوران ها برای افزایش ظرفیت به 75 درصد است. ورزشگاه و سینما می تواند بازگشایی در نیمی از ظرفیت اما کاباره ها و اماکن تفریحی و هنوز هم باقی می ماند بسته در این مرحله.

اکثر تعاملات رزومه در مرحله نیمه نهایی با میله, رستوران ها و سرگرمی و سالن های ورزشی از بازگشت به حداکثر ظرفیت خود را. Inslee است گفت: باید انتظار حداقل سه هفته بین فاز.

بیش از 20,100 مردم در ایالت واشنگتن باید آزمایش مثبت برای coronavirus و حداقل 1,078 فوت کرده اند. این ویروس باعث خفيف علائم در بسیاری از بیماران و اکثریت قریب به اتفاق بهبود می یابند. اما آن را بسیار مسری است و می تواند باعث بیماری شدید و مرگ در برخی بیماران به ویژه افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی.

حمایت از پوشش اخبار محلی با ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن