شیوع ویروس هدفمند در کشاورزی شهرستان واشنگتن

نیکلاس K. GERANIOS آسوشیتد پرسمنتشر شده 6:13 PM EDT 26 مه سال 2020SPOKANE (AP) — ایالت واشنگتن است که اجرای تو

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399

SPOKANE (AP) — ایالت واشنگتن است که اجرای توصیه های ایمنی برای نبرد بزرگ شیوع کروناویروس در کشاورزی شهرستان در بخش مرکزی از دولت اعلام کرد.

شهرستان Yakima عمده مواد غذایی, تولید کننده ثبت کرده است حدود 3000 مورد از این ویروس در میان آن 250,000 ساکنان و عفونت های منتقل شده به شهرستان های عظیم مزرعه و پردازش مواد غذایی بخش. شیوع این بیماری باعث شده است که یک مورد برای هر 89 نفر در این شهرستان است.

"این واقعا که ما شاهد ما نقطه داغ در این لحظه گفت:" جان Wiesman دولت وزیر بهداشت ،

در مقابل پادشاه شهرستان که شامل سیاتل یک مورد برای هر 274 ساکنان.

بسیاری از موارد در شهرستان Yakima در حال نشان دادن تا در مزارع در گیاهان گوشت و میوه و سبزی پردازش انبارها, مقامات گفت.

دولت فدرال و کارشناسان بیماری های فرود در این شهرستان در دو هفته گذشته به دنبال راه هایی برای جلوگیری از رشد تعداد موارد که می آید به عنوان دیگر بخش هایی از واشنگتن گزارش کاهش تعداد.

کارشناسان توصیه می شود یک سری از مراحل است که کارفرمایان می توانند اتخاذ بلافاصله در حالی که دولت کار می کرد برای ایجاد اصلاحات اجباری گفت: دولت اپیدمیولوژی دکتر اسکات Lindquist.

توصیه های گنجانده شده است که کارگران حداقل 6 فوت از هم جدا نیست شانه به شانه Lindquist گفت. همه کارکنان باید با پوشیدن ماسک صورت او اضافه شده است.

پلاستیکی تقسیم باید نصب شود بین ایستگاه های کاری باید به کارفرمایان معرفی مبهوت شیفت و کارکنان باید همه با هم بخورند در گیاه کافه تریا Lindquist گفت.

کارفرمایان نیز باید ارائه مرخصی استعلاجی برای دلسرد کردن مردم بیمار از آمدن به کار و همه کارکنان باید خود را به درجه حرارت گرفته شده و به نمایش در برای علائم زمانی که آنها در گزارش به کار می کنند.

"اعتصاب تیم شده اند رفتن به مزارع و کارخانه ها به پیاده سازی این" Lindquist گفت.

دفتر رئیس رژیم صهیونیستی. جی Inslee در مراحل نهایی اصلاح فرماندار اضطراری اعلام شامل دستورالعمل گفت: David پستچی فرماندار رئیس ستاد. که سفارش جدید می تواند به پایان رسید در این هفته.

شهرستان Yakima یکی از بزرگترین کشور تولید مواد غذایی در حال رشد طیف گسترده ای از محصولات از جمله سیب و گیلاس شراب انگور و بسیاری از ملت رازک به عطر و طعم آبجو.

کارگران متعدد در انبارها شده اند انجام wildcat حملات در هفته های اخیر خواستار شرایط کاری امن تر و خطر پرداخت.

دفتر والی زودتر صادر سفارشات تنظیم مدیریت گروه مسکن که به کشاورزان ارائه برای کارگران مهاجر. طرفداران با انتقاد از کسانی که سفارشات برای, در میان چیزهای دیگر اجازه می دهد تا برای 15 نفر به خواب در اتاق خوابگاه.

Lindquist گفت: دستورالعمل های کنونی برای کارگران کشاورزی خاص به شهرستان Yakima, در حالی که سفارشات جدید را پوشش کل دولت است.

هشت کارشناسان از دولت واشنگتن و وزارت بهداشت و دو از مراکز فدرال برای کنترل بیماری کار کرده اند در شهرستان Yakima برای دو هفته به امتحان کنید و محدود کردن شیوع بیماری وجود دارد Lindquist گفت.

شیوع این بیماری به نظر می رسد برای شروع در چندین مراقبت دراز مدت امکانات در شهرستان ها قبل از حرکت به نیروی کار کشاورزی, مقامات گفت.

"اولویت ما تمرکز ما این است که مطمئن شوید که ما قادر به جلوگیری از گسترش عفونت در مکان های که در آن مردم در محله های نزدیک" Lindquist گفت. "ما متوجه است که وجود دارد نیاز به حمایت اضافی برای انجام این کار با موفقیت به همین دلیل است که ما درخواست حمایت اضافی از CDC."

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن