ناو یو اس اس نیمیتز به پشتیبان گیری ناو هواپیمابر ناوگان 'در مدت کوتاهی' رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می گوید

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 4:54 PM EDT May 14, 2020برمرتون — USS Nimitz اطمینان را به نیروی دریایی می توان

توسط ABESTANEWS در 27 فروردین 1399

برمرتون — USS Nimitz اطمینان را به نیروی دریایی می تواند به حفظ دو هواپیما حامل در دریا در طول همه گیر است و به مجموعه بادبان "در مدت کوتاهی" ژنرال ارتش ، Mark A. Milley رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: روز سه شنبه.

نیروی دریایی تصمیم به گسترش به کارگیری از ناو یو اس اس هری ترومن ناو هواپیمابر خود باقی خواهد ماند تا زمانی که نیمیتز در حال حاضر در بندر در برمرتون می تواند ترک Puget صدا, او گفت:.

"و ما حفظ Harry S. Truman در دریا تا بعد که نیمیتز, مجموعه بادبان" او به خبرنگاران گفت: در پنتاگون در یک کنفرانس خبری مشترک با وزیر دفاع علامت Esper. "که ما انتظار داریم که برای تنظیم بادبان در مدت کوتاهی."

Milley گفت: نیروی دریایی هنوز هم برخی از 90 رگ های مستقر در اطراف جهان و در میان همه گیر. نزدیک به نیمی از نیروی دریایی 1,208 موارد مثبت برای رمان coronavirus آمده اند سرنشین کنار-ناو یو اس اس تئودور روزولت که در گوام به عنوان خدمه بازیابی. یک ملوان فوت کرده است.

Nimitz در دریای: خدمه حامل آماده برای دیدار با عصر جدید تهدیدات

Milley گفت: روزولت هنوز هم می تواند "به سرعت در حال گسترش" اگر لازم است که ارتش آمادگی خود را برای دفاع از کشور است.

"ما آمادگی است که هنوز هم بالا آمادگی ما هنوز قوی است," او گفت:.

که شامل سایر عروق مانند زیردریایی, 13 که در حال مستقر در پایگاه نیروی دریایی, Kitsap. Milley اشاره کرد که خدمه از تمام عروق در حال آزمایش برای رمان کروناویروس "قبل از تنظیم بادبان است."

تنها روزولت پردازنده موارد COVID-19 در این نقطه Milley گفت. این سخنان کنتراست کسانی که ساخته شده در هفته گذشته توسط ژنرال جان E. Hyten معاون رئیس ستاد مشترک ارتش که به خبرنگاران گفت که "تعداد بسیار کمی از جوش" روی نیمیتز.

نیروی دریایی در ضمن دارای صبورانه رد موارد روی نیمیتز که در حال حاضر quarantining ملوانان در هیئت مدیره برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض.

Nimitz در دریای: گرفتن یک خدمه جدید از ملوانان استقرار آماده

یک نیمیتز ملوان نمایش داده می شود علائم و قرار داده شد در انزوا و دور از کشتی "از فراوانی احتیاط" Cmdr. جان Fage سخنگوی آمریکا 3rd ناوگان گفت: Kitsap Sun هفته گذشته است. ملوانان در تماس با آن فرد برداشته شد از کشتی و قرنطینه Fage گفت.

یکی دیگر از نیمیتز ملوان آزمایش مثبت برای COVID-19 اما آنها خارج از دولت و در زمان ترک.

نیروی دریایی کاهش یافته است به دولت که نیمیتز می تواند ترک پایگاه نیروی دریایی Kitsap-برمرتون. همچنین مشخص نیست که آیا خروج به معنی یکی دیگر از ماموریت آموزشی یا طولانی ماه-طولانی استقرار.

خدمه در کشتی که به طور متوسط 24 در سن پوشیدن تی شرت در سراسر چهره خود را به عنوان پارچه می سازد. آنها باید روزانه پزشکی نمایش و با وجود اضافه شدن الزامات مورد نیاز برای تمیز کردن کشتی. آنها همچنین به حداقل رساندن گروه تجمعات.

Nimitz در دریای: تغذیه 'یک خانواده از 5000' در یک شهر شناور

1100-پا-طولانی flattop شده است آموزش پس از تعمیرات اساسی در سال 2018 در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی.

این نیمیتز است که یکی از دو کشور 11-حامل ناوگان است که در حال حاضر homeported در برمرتون.

یو اس اس کارل وینسون به تازگی در سمت چپ حوض خشک در Puget Sound نیروی دریایی کشتی سازی به عنوان بخشی از ادامه $367 میلیون تعمیرات اساسی. هر دو Vinson و کشتی سازی تا به حال موارد گزارش شده از این ویروس قبل از پنتاگون ممنوع فردی فرمان نظامی از گزارش آنها به مردم است.

Nimitz در دریای: برای کشتی یک جا به داخل و خارج از Puget صدا

جاش Farley پوشش نظامی برای Kitsap Sun. او را در رسیدن به josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن