تلاش برای یک بازیکن در بازی کردم ؟

Khudejha (Kauser محمد) دارای یک مشکل است. او با پوشیدن بیش از حد لباس—و یا به جای اشتباه نوع از لباس. پس از و

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399

Khudejha (Kauser محمد) دارای یک مشکل است. او با پوشیدن بیش از حد لباس—و یا به جای اشتباه نوع از لباس. پس از ورود در یک مهمانی که او دعوت شده بود توسط یکی از دوستان او به او گفت: "قدرت پیراهن" که در واقع لنگ و که او باید undress مناسب است. ما یادگیری از طریق دوستان ناتاشا (آسیا LaShay بولاک) که از آن شده است در حالی که پس از Khudejha برخی از (و یا هر) و این پیچ خوردگی حزب است برای رفتن به یک تنظیم مجدد.

یه بازی ؟ , جدید فیلم کوتاه نوشته و کارگردانی شده توسط فاطمه اصغر است یک نگاه منحصر به فرد در یک زن تجربه در یک مهمانی جنسیت و مصیبت ها و جنسی و آداب اجتماعی در فضاهای عجیب و غریب. ما شخصیت Khudejha یک پاکستانی-آمریکایی queer زن که به دنبال برای برخی از عجیب و غریب است و با او دوست ناتاشا برای سوار شدن.

اصغر شناخته شده است برای ایجاد تحسین وب سایت سریال قهوه ای دختران با سام بیلی که در خدمت به عنوان تهیه کننده اجرایی در بازی کردم ؟ قابل توجه دیگر قهوه ای دختران آلوم شامل ستاره سونیا دنیس که مهمان ظاهر به عنوان یک طالع بینی-وسواس partygoer و Jamila جنگل شاعر موسیقیدان و اصغر را در زندگی واقعی بهترین دوست که به عنوان سرپرست موسیقی.

در طول فیلم گرافیک رنگی نشان می دهد Khudejha قدرت تشنگی و دفاع سطوح بالا رفتن یا پایین با توجه به این وضعیت است. یک بد نظر کاهش Khudeja قدرت لاسی لبخند از یک دختر زیبا در سراسر راه افزایش تشنگی. در این زمان از اجتماعی فاصله و جداسازی یک حزب مانند این است که غیر ممکن است برای آینده قابل پیش بینی اما استرس و اضطراب به ارمغان آورد در تلاش برای شروع به لاس زدن یک تاریخ و یا جنسی به خصوص در عجیب و غریب تنظیم ؟ که همیشه مرتبط است.

بازی کردم ؟ (فیلم کوتاه) از HDDN استخر on Vimeo.

در یک بخش از فیلم Khudejha نیاز برای جلوگیری از پوسته لاک پشت و موز هوشمندانه استعاره برای افرادی که تحت پوشش مخ زن رفتار عجیب و غریب و وحشت زده برای رسیدن به ستاره—کسی که ارزش پیگیری است. مانند Khudejha من شده است احاطه شده توسط مردم در احزاب و مودب مکالمه زمانی که واقعا وجود دارد تنها یک نفر در من می خواستم به صحبت کردن. در یک حزب تابستان گذشته من به دوستان و آشنایان خود به طور یکسان قبل از جمع آوری شجاعت به صحبت می کنند به یک زیبا, مو بور دوست از یک دوست. من قدردانی از آنها قدردانی من و تمام وقت من صرف مانور گفتگو با افراد آشنا به طور ناگهانی به نظر می رسید مهم نیست. در آن لحظه این بود که فقط ما دو نفر.

جنس و دوستیابی مثل هر چیز دشوار است عمدتا به دلیل این واقعیت است که همه چیز را مستتر است و به خصوص زمانی که این سیگنال ها و نقش ها که به نظر می رسد واضح تر در جنس مخالف دوستیابی و روابط بسیار متفاوت از عجیب و غریب دوستیابی. اصغر تصمیم به شامل ویدئو گرافیک بازی نابغه است به دلیل آن باعث می شود ضمنی و صریح و روشن. ما Khudejha را در حالات مختلف دیکته ترکیبی از تشنگی قدرت و دفاع, اما همچنین ما می توانید بگویید محمد را رسا در واکنش به شرایط چگونه Khudejha در پاسخ به روابط جنسی و عاشقانه رد و پیشرفت های متعدد توسط چند نفر—اقدام او به زیبایی مکمل فیلم بازی گرافیک.

در یک نقطه Khudejha در استخر احاطه شده توسط مردم اما هنوز کاملا به تنهایی ظاهر می شود به یک شناور در آب است. این یک احساس مشترک به احساس تنهایی می کنم پس از یک مکالمه به پایان می رسد با "من یک شریک یا دوست شما هیچ جا یافت می شود. طنز از احساس است که از راه های که در فضای ظاهرا فراگیر از دست داده است بر من چون احساس کردم که راه قبل از. در یک جشن تولد در بروکلین خانه حزب در غرور—فقط به خاطر اینکه شما در حال های فضایی با مردم که همان هویت و ارزش ها به عنوان شما را نمی کشد و دور از واقعیت است که اجتماعی و تعاملات در حال دلهره آور و ترسناک و حتی بیشتر از آن زمانی که شما می تواند رد "خود مردم است."

در پایان Khudejha می یابد و کسی او سهام تاب بی دست و پا و در عین حال پیروز گفتگو با او در مورد چگونه احزاب و به خصوص sex parties هستند شاید نه سرعت خود را. او در نهایت می شود به نگه دارید گفت: دست کسی شناخته شده تنها برای ما به عنوان crush—شور و شعف از آن لحظه که مشخص است توسط یک له نوار gleaming رنگ های رنگین کمان با pixelated آواتار از Khudejha و له او بالاتر از آن است. این لحظه ای است که البته خراب ناتاشا که او می گوید در آن زمان برای رفتن در حالی که عبارت "گربه مسدود" چشمک می زند در سراسر ناتاشا ، تعامل زیبا و کثیف و بی دست و پا. آن را به من یاد سرقت لحظات با اولین دوست دختر من و لحظات پس با دیگر عجیب و غریب مردم است. سرخوشی می آید نه از پیدا کردن کسی که به داشتن رابطه جنسی و یا حتی با اما از تحقق است که "برنده بازی" چیزی است که شما می توانید برای خودتان. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن