تجارت زندگی واقعی برای تلویزیون واقعیت

در روز 600,000 ایلینوی اقامت-در-خانه سفارش آن را برای شما اتفاق افتاده است. شما در اتاق نشیمن خود را به طبقه.

توسط ABESTANEWS در 30 اردیبهشت 1399

در روز 600,000 ایلینوی اقامت-در-خانه سفارش آن را برای شما اتفاق افتاده است. شما در اتاق نشیمن خود را به طبقه. شما در حال انجام یک 1000 قطعه سفارشی-دستور داد اره منبت کاری اره مویی پازل Cardi B و برنی ساندرز فتوشاپ, مهمانی, در تائو. شما jab یکی از ده ها پارچه های آبی به یک نقطه با هیچ شانس. شما آه را ویران کرد. این پازل است و نه فقط برش آن را ندارد. چیزی گم شده است. شما نیاز به شایعات بی اساس است. واقعی شایعات بی اساس است. شما نیاز به تلویزیون واقعیت. OK توقف اعتراض. اجازه دهید من به پایان برسد. شما به آن نیاز دارید.

تلویزیون واقعیت می شود رپ بد بودن "زباله" و "روانی معادل incinerating مغز خود را." و چه چیزی اشتباه است ؟ اگر وجود دارد یک بار من می خواهم به بازی شیر یا خط مغز من به یک ماشین مخصوص مخلوط کردن, خانوم, در حال حاضر است. تلویزیون واقعیت تبدیل می شود مغز خود را خاموش کنید. آن شخص شما را به یک اعتیاد جهان با قوانین خاص خود را دارد. این وعده ساعت از فرار و همه شما باید انجام دهید این است که نشستن در یک مکان و آمار بازی. فکر نمی کنم از واقعیت را نشان می دهد به عنوان زباله های تلویزیون. فکر می کنم از آنها به عنوان فیلم های مستند است که شما لازم نیست که به دروغ در مورد بهره گیری از. مطمئن Blackfish بود "مهم" اما آه آیا شما دیده می شود Vanderpump قوانین? اگر شما جدید به تلویزیون واقعیت در اینجا یک راهنمای که در آن برای شروع بر اساس چگونه خود را قرنطینه می گذرد.

اگر شما در حال غرق با ده ها تن از جدید قرنطینه, سرگرمی, شما باید ساعت: املاک برادران (Hulu)

شما در حال پخت نان است. شما در حال خواندن کتاب است. شما بافندگی. شما در واقع کامل 1800s محقر. لورا Ingalls وایلدر است که پس از مرگ نوشتن شما به Little House on the Prairie. به نحوی شما در مبارزه بی پایان کابوس ناشی از کندی است که بسیاری از ما در طول قرنطینه. تبریک! شما ممکن است مانند اموال برادران, HGTV واقعیت نشان می دهد در مورد یک جفت کوچک-mouthed دوقلوها که تعمیر گران تا خانه برای یک زن و شوهر هر قسمت. تماشای آن باعث می شود شما تعجب می کنم, "وای, چگونه آنها آن را انجام دهد ؟ می توانم نوسازی یک خانه ؟ من احتمالا می تواند اگر من سعی کردم درسته ؟ من احتمالا می تواند آن را انجام دهد. من زیستگاه برای بشریت در مدرسه بالا است." احساس مانند شما چیزی است که در واقع نوع خود را از موفقیت.

اگر شما تبدیل به یک قرنطینه homebody کمی بیش از حد به راحتی شما باید: 90 روز نامزد (Hulu)

شما فقط پوشیدن لباس نرم در حال حاضر (لباس خواب). هیچ ترد لباس (شلوار جین). شما بوت بازگشت به مدرسه خود که در آن Neopets پیتزا رول و تعجب اگر شما تا به حال رابطه جنسی یک روز در نسخه خود را از این جای خوب. مطمئن شوید که شما زندگی می کنند با شریک زندگی خود را, اما آنها مشغول انجام پازل بر روی تلفن خود را و شما را به نوعی مجبور به صحبت کردن با خود می succulents ، . . شما نیاز به چیزی است که شما می توانید برای ساعت در یک زمان. TLC را 90 روز نامزد مانند تماشای یک trainwreck است اما همچنین بسیاری از این زوج صادقانه به نظر می رسد به عشق به یکدیگر است. و بوم شما سرمایه گذاری کرده! دیگر دلیلی برای چشم پوشی از زوم تماس.

اگر شما یک کارگر ضروری شما باید ساعت: زنان خانه دار واقعی حق رای دادن (Hulu)

در حالی که بسیاری از مردم گله مند بودن گیر در خانه شما وجود دارد رفتن به کار هر روز. شما شایستگی بسیاری مانند پرداخت می شود بیمار در زمان تعطیلات خطر پرداخت مناسب PPE و من امیدوارم که شما در حال گرفتن است. شما همچنین سزاوار کثیف عوضی به همین دلیل است که زنان خانه دار واقعی حق رای دادن است برای شما را ببلعند. ترک آن را به براوو برای ایجاد تلویزیون واقعیت است که شما و نگه می دارد شما ذهنی sedated. یک لیوان شراب و Klonopin و لذت بردن از واقعی آمریکا تفریح و سرگرمی: تماشای زنان ثروتمند پرتاب نوشیدنی در هر یک از دیگر.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Terrace House is so nicely normal. - NETFLIX
  • تراس خانه است تا به سادگی طبیعی است.
  • netflix

اگر شما کوتاه-اتصال از عدم زندگی اجتماعی شما باید ساعت: تراس خانه (Netflix)

شما دو-رزرو زوم تماس. شما در حال مخلوط کردن خود را استادانه درست شده کوکتل مثل شما در نوار. شما در حال پوشیدن, خود پارگی کیسه آب توکس به فروشگاه مواد غذایی. شما عمل از تماس با چشم در آینه, پیش بینی یک دیدار زیبا و دلفریب, در آینده راه رفتن سلامت عقل. آه شما نیاز به تراس خانه, یک, ژاپنی, واقعیت نشان می دهد در Netflix بکشد. این مسلما واقع بینانه ترین واقعیت نشان می دهد. هیچ سر صحبت هیچ ساختگی درام—فقط شش گرم مردم در حال حرکت به یک خانه زیبا و آشنایی با هر یک از دیگر. منظورم این است که شرکت کنندگان هنوز هم به شغل روزانه خود را در این نشان می دهد. بر خلاف متوسط خود را واقعیت نشان می دهد تراس خانه ساکنان می گویند چیزهایی مانند "سلام" و "روز خود را چگونه بود?" حالت عادی ،

اگر شما در حال نادیده گرفتن اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و حلق آویز کردن با دوستان خود را مانند حالت عادی شما باید ساعت: لیسانس (Netflix Tubi)

وجود 22 فصل از لیسانسکه بدان معنی است که به منظور گرفتن تا شما را به قرنطینه (واقعا قرنطینه) برای چهارده روز در جلوی لپ تاپ خود را. برای ایمنی از دیگران لطفا آیا خانه را ترک کنید تا زمانی که شما به پایان رسید با لیسانس. پس از پایان تماشای 22 فصل لیسانس, آیا خانه را ترک کنید تا زمانی که شما به تماشای آن همه دوباره. تکرار تا زمانی که مقامات بهداشت عمومی می گویند آن را خوب به دیدن دوستان خود را. من می دانم آن را ناخوشایند قرار دادن زندگی خود را در مکث برای تماشای لیسانس, اما, نگاه, وجود داشته است, کتاب های نوشته شده در این مورد نشان می دهد. شاید شما آنقدر پرشور در مورد آن است که شما خود را بنویسید لیسانس , پایان نامه, و کمک خواهد کرد که نگه داشتن خود در داخل.

اگر شما در حال شکستن قرنطینه به قلاب تا با کسی که از قدمت برنامه شما باید: بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی به (Netflix)

بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی به یک نمایش در مورد داغ مردم به دام افتاده در یک جزیره با دیگر مردم است. غم انگیز, آنها نمی توانید قلاب تا مبادا آنها می خواهید به خطر از دست دادن پول جایزه. بله این نشان می دهد که نوع خسته کننده است. بله وجود دارد یک مسابقه که در مقایسه قادر به داشتن رابطه جنسی برای یک تابستان به ایده مادرش در حال مرگ است. اما درس مهم را به دور از اینجا: اگر این افراد می تواند بیشتر یا کمتر نگه داشتن دست خود را هر یک از دیگر, و سپس شما و Crouton Billington, 29, از لولا می تواند به حل و فصل برای یک زوم تاریخ. منظورم اینه واقعا ؟ آیا شما نیاز به مخاطره می اندازد زندگی دیگران برای برخی از متوسط peen? است رفت و آمد برای همه گیر Peen ارزش آن را به شما ؟ نه "'همه گیر Peen' خواهد بود یک واقعیت نشان می دهد" این نقطه است.

اگر شما در حال نوسان بین بودن بسیار هیجان زده و بسیار غم انگیز شما باید ساعت: بزرگ انگلیسی پخت (Netflix)

همه ما نیاز داریم با خودمان در حال حاضر و که شامل آن دسته از ما که در حال تجربه آه احساسات پیچیده در طول تمام این. بزرگ, انگلیسی, پخت درمانی است. آن است که به عنوان آرامش بخش و به عنوان یک لیوان شیر گرم (و همچنین راه کمتر نفرت انگیز تر از نوشیدن یک لیوان شیر گرم). آن را به یک طیف (طیف هستند!!!) تسکین دهنده, انگلیسی, لهجه; این مسابقه ریشه برای هر یک از دیگر; این دسر استادانه درست شده است که به خوبی نگاه کنید. این را شما کمتر غمگین ؟ احتمالا. این را شما کمتر هیجان زده? من نمی دانم! شما شروع به استفاده از کلمه "بودن لذت بردم" در مکالمه روزمره? من امیدوارم! v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب