توصیه مابه شما خرید دستگاه ems

خرید دستگاه ems ، توصیه می کنیم اگر قصد دارید از طریق دستگاه ems ، ورزش کنید و به اندام ایده آل خود برسید،. اگ

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

خرید دستگاه ems ، توصیه می کنیم اگر قصد دارید از طریق دستگاه ems ، ورزش کنید و به اندام ایده آل خود برسید،. اگر بخواهید در مدت کوتاهی با کمک دستگاه ems به تناسب اندام برسید، انجام ورزشهای هوازی لازم است. برخی از تحقیقات انجام شده نیز نشان می دهند تاثیر این روش در بخش پزشکی و برای درمان آسیب دیدگی ها بیشتر از تناسب اندام می باشد. به همین دلیل ما به پشتوانه بیش از 10 سال تجربه و کارنامه درخشان در زمینه های مختلف بازرگانی و راه اندازی رویدادهای ورزشی، مجموعه ایکس بادی را با هدف فعالیت تخصصی و متمرکز در جهت ارائه خدمات و فروش تجهیزات های-تک ورزشی تشکیل دادیم، اولین گامهای خود را به عنوان نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش و آموزش تخصصی برند جهانی ایکس بادی برداشتیم. با ما همراه باشید تا به شما ورزشدستگاه ems را به صورت کامل معرفی کرده و نحوه اثرگذاری آن در لاغری را نیز بیان خواهیم کرد.

در ادامه این مقاله از مجله زیبا بمان، با فواید و نحوه عملکرددستگاه ems صورت آشنا خواهیم شد. از آنجایی که فیبرهای عضلانی با دستورالعمل غیرمعمول با دستگاه ems فعال می شوند،از دوره ابتدایی سطح، فعال تر می شود که فیبر عضلانی را با سرعت شتاب بیشتری تولید می کند. یکی از روشهایی که میتواند در این امر به ما کمک کند و عضلاتمان را سفت و جوان نگه دارد EMS صورت است. یکی از فواید بسیار عالی این دستگاه اینست که توان سرعتی را ۳۰ درصد و استقامتی را ۱۰۰ درصد بهبود می بخشد که همین عامل باعث علاقمندی ورزشکاران به استفاده از این دستگاه شده است . یک جلسه تمرین ۲۰ دقیقه ای ایکس بادی علی رغم اینکه بسیار سرگرم کننده است، می تواند مشکلات جسمی که امروزه بیش از ۹۰ درصد افراد جوامع مدرن با آن درگیر هستند،. جالب است بدانید که ورزش ایکس بادی امروزه در بیش از ۵۵ کشور دنیا دارای علاقه مندان بی شماری بوده و با استفاده از آن برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام و برای رفع مشکلاتی مانند درمان کمر درد و جلوگیری از پوکی استخوان بهره میبرند. دستگاه ems مریدا یک دستگاه برای لاغری و تناسب اندام است که با تکنولوژی دستگاه ems کار میکند.

به وسیله تمرین با تکنولوژیدستگاه ems شما می توانید نتایج یک تمرین ۹۰ دقیقه ای را تنها در ۲۰ دقیقه به دست آورید! ورزش الکتریکی با ۳۶۰۰۰ بار انقباض عضلانی در ۲۰ دقیقه با تحریک بیش از ۳۰۰ ماهیچه به صورت همزمان باعث تقویت ماهیچهها و تودههای عضلانی میشود. ورزشی که از هر جلسه آن لذت می برید نه ورزشی که بخاطر پیروی از مد باشد. ممکن است بسیاری از این تحقیقات با حمایت مالی کمپانی های تولید کننده EMS انجام شده باشد، پس مواظب باشید و زود در مورد نتیجه هر تحقیقی قضاوت نکنید. در واقع این روش به شکلی است که با استفاده از دستگاه های مدرن به صورت مستقیم، پالس های الکترونیکی را به عضلات ارسال میکند. دستگاه شبیهساز ورزشی از جریانهای الکتریکی با فرکانس پایین و متوسط برای افزایش سطح انقباضات عضلانی طبیعی بدن استفاده میکند. این عمل موجب میشود شما در یک تمرین ۲۰ دقیقه ای بتوانید در بدن خود سرعت عضله سازی را بیش از ۵ برابر افزایش دهید. در طول یک تمرین شما یک دست جلیقه و شلوار مجهز به ده ها تن از الکترودهای کوچک می پوشید، که گروه های عضلانی شما را در طول ورزش تحریک می کنند.

افراد دارای مشکلات قلبی، صرع، سرطان و مشکلات گردش خون و همچنین افراد دارای دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب و انواع ایمپلنت های الکتریکی و زیبایی و همچنین خانم های باردار در حین بارداری نمیتوانند از این روش استفاده کنند. بعضی از افراد به دنبال راهی برای رسیدن سریع به وزن مورد نظر خود هستند و برای لاغر شدن تمام راه های موجود را امتحان می کنند. از دیگر فواید افزایش جریان خون صورت میتوان به از بین بردن سیاهی زیر چشم اشاره کرد. از طرف دیگر قیمت مناسب این دستگاه به همراه بازخورد آن مدیران کلینیکها را به سمت خرید این دستگاه تشویق کرده است. اين به اين معناست كه برنامه دوم يك ثانيه به شدت زمان پالس اضافه شده و يك ثانيه از زمان استراحت كاسته شده است. برنامه دوم ای ام اس شامل شدت زمان پالس چهار ثانيه و چهار ثانيه زمان استراحت ميباشد. از سوی دیگر، عرضه بیش از ۷۰هزار دستگاه خودرو تجاری در برنامه زامیاد است که شامل خودروهای مسافری هم میشود. یکی از تاثیرات مهم ورزش با ایکس بادی بر روی چربیهای اضافه در ناحیه شکم پهلو است.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن