گفت: نه دود در نزدیکی بندر باغ رستوران انسان نقطه تفنگ در مالک و می گوید: "bang bang'

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 2:00 PM EDT Jun 23, 2020یک مرد به عنوان بسیار مست, اشاره یک اسلحه پر در پورت

توسط ABESTANEWS در 3 تیر 1399

یک مرد به عنوان بسیار مست, اشاره یک اسلحه پر در پورت اورچارد صاحب رستوران در روز جمعه که گفته بود او را نمی دود در مقابل درب جلو و گفت: "bang bang."

پلیس نامیده می شدند برای اولین بار به خیابان خلیج اغذیه فروشی و مشروب فروشی 834 خلیج سنت در حدود 8 بعد از ظهر پس از دریافت گزارش از یک مرد امتناع از ترک. تماس به روز رسانی شد و پس از آن گزارش شد این مرد تا به حال اشاره کرد و تفنگ در مالک.

پورت اورچارد پلیس نوشت: در اسناد دادگاه مالک بود قادر به نگه داشتن مرد آرام و خارج از رستوران. او تا به حال قرار داده شده تفنگ در جیب خود توسط پلیس رسید.

تراویس جیمز Lockhart, 50 متهم شد دوشنبه در Kitsap County Superior Court با یک تعداد از حمله درجه دوم. او نوشته شده $50,000 وثیقه های سنگین از زندان آزاد شد با یک وعده به نظر می رسد در دادگاه روز شنبه.

مالک گفته محققان او پرسید: این مرد که پلیس شناسایی به عنوان لاکهارت به ترک از مقابل ساختمان زیرا او "به شدت مست" و آزار مشتریان. به جای او یک سیگار روشن.

هنگامی که مالک گفت لاکهارت او می دود نه خیلی نزدیک به درب جلو و به ترک او گفت: او یک تپانچه را از جیب خود اشاره کرد و آن را در او و گفت: "خوب این کار انجام می شود." او سپس گفت: "bang bang."

مالک گفت که او سعی در نگه داشتن لاکهارت از رفتن به رستوران از ترس برای خودش و مشتریان.

هنگامی که پلیس وارد لاکهارت نشسته بود روی یک صندلی در خارج از درب جلو. افسران مصادره لود اسپرینگفیلد تپانچه نیمه اتوماتیک موجود در لاکهارت جیبی همراه خود را دولت صادر پنهان تپانچه مجوز.

"لاکهارت ظاهرا نمی یاد با اشاره تپانچه خود را در هر کسی" یک افسر نوشت: در اسناد دادگاه اشاره کرد که او تا به حال برای کمک به پشت ماشین پلیس او را به دلیل مسمومیت شدید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن