این زمین من است, زمین

تصویر عکس توسط راشل هاولی زمین خانواده من صاحب است در Boley اوکلاهما. Boley یکی از بیش از 50 شهر در دو

توسط ABESTANEWS در 27 تیر 1399
PHOTO ILLUSTRATION BY RACHEL HAWLEY
  • تصویر عکس توسط راشل هاولی

زمین خانواده من صاحب است در Boley اوکلاهما. Boley یکی از بیش از 50 شهر در دولت که در آن نهر آمریکایی های بومی و فرزندان قبلا سیاه بردگی مردم به نام "نهر Freedmen" در بر داشت اشغال زمین پس از ماسکووگی Cimeterسیاه, روزنامه, نوشته شده در تبلیغات: "هزاران نفر از بومی ما مردم زمین دارندگان و هزاران هکتار از زمین های اجاره. ما ترجیح می دهند به اجاره زمین های ما برای مردم رنگی. ما از لحاظ خواهد یافت معقول است." امروز تنها 13 از این شهرها هنوز هم وجود دارد.

پس از بازسازی و قبل از اوکلاهما به دست آمده استقلال در سال 1907 زمین شد و قرار است برای تبدیل شدن به یک سیاه دولت است. اما پس از آن اوکلاهما در زمین اجرا از سال 1889 اتفاق افتاده است. سیاه مردمی بودند که به گفته آنها می تواند ادعا کند زمین را به عنوان خود را تنها به سفید مردم را تصاحب زمین. سفید این مردمی "نامیده می شد Sooners" از آنجا که آنها برداشت زمین قبل از شروع رسمی اجرا شود. در حال حاضر ایالت اوکلاهما با نام مستعار هر چه زودتر دولت و دانشگاه اوکلاهما های تیم های ورزشی شناخته شده به عنوان Sooners. مدرسه مبارزه با آهنگ "فرزندان دیر."

"است که [زمین اجرا کنید] بود رونق اما برخی از مردم قبل از آن آمد. که هر چه زودتر" گفت: Suzette چانگ یک انسان شناس دانشگاه اوکلاهما تحصیلات تکمیلی و مدیر اجرایی اکلاهما کتابخانه های عمومی. "با این حال در طول دهه قرن Boomer دیر گرفته شده خود را در آن هویت و آن را مرتبط با ورزش است و آن را همراه با بسیاری از چیزهای دیگر که لزوما صحبت می کنند به آنچه که در واقع اتفاق افتاده است."

چانگ به من گفت که آمریکایی های آفریقایی تبار بودند را تشویق به آمدن به اوکلاهما و نه فقط به دلیل آن فروخته شد و به عنوان یک "مکه" توسط ادوارد McCabe سیاه سیاستمدار و زمین عامل. "این نیز یک انتخاب عاقلانه به دور از صاحبان برده," او گفت:. "اگر من اموال خود را امروز و پس فردا من و شما برده من صاحب به احتمال زیاد شما نمی خواهید به بیش از حد خوشحال با من چون من رایگان کار به شما این است که دیگر یک گزینه نیست." او ادامه داد. "زمانی که آمریکایی های آفریقایی تبار در آمد در اینجا چیزی وجود دارد. وجود زیرساخت ها است. هیچ چیز. اکثر اگر نه همه آنها را از ابتدا آغاز شده."

پدر من 80 سال است. الیاس مور سوم ترکیبی از جیمز ایوانز از زمان های خوب و که '70s Show's قرمز Forman. این مرد که یک مدل تاریخ برای من از دوست پسر او قرارداد آبله مرغان, مردی که لگد من را از ماشین خود را به راه رفتن به خانه پس از نمرات من میریزم. این روزها او را دوست دارد به ترفند خاموش نان خود را در ایندیانا قمار و خرید شیر شکلات و پاپ کورن برای نوه اش. او شده است به من گفتن در مورد "زمین ما خود را در اوکلاهما" تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید. او گفت: هرگز بسیار دیگری در مورد آن که تنها به یاد او بودن در آنجا به دیدار خانواده و که او تا به حال آن را دیده از او هشت ساله است. این زمین او را به من بگویید من بود زمین.

از چه پدرم گفت: زمین خودی خود نیست ارزش که خیلی امروز. ما پرداخت مالیات بر املاک است که به طور متوسط فقط 4 دلار در سال است. (پیچ شما طبخ شهرستان است.) ده سال پیش من در زمان بیش از این پرداخت از پدر من و از طریق پست چک. ملک هنوز در من بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ' نام الیاس مور Sr. و سارا مور حتی اگر آنها درگذشت چند دهه پیش. پدربزرگ و مادربزرگ پدری من متولد شد در آرکانزاس به صرف برخی از زمان در اوکلاهما پس از نقل مکان به ممفیس برای کار جایی که پدرم به دنیا آمد. زمانی که او هنوز جوان آنها به شیکاگو نقل مکان کرد مانند بسیاری از مردمی که در سمت چپ جنوبی برای مشاغل در شمال. (برخی از این مردمی رفت و به دیگر ایالت های جنوبی, مکزیک, کانادا, و در برخی موارد Africa.) پدر بزرگ من به عنوان یک ماشین ناهار خوری خدمتکار ایلینوی مرکزی راه آهن, شرکت, در حالی که مادر بزرگ من بود یک صندوقدار در Wesley بیمارستان یادبود که در حال حاضر شمال غربی بیمارستان یادبود.

من پدربزرگ مادری آگوستوس جانسون خود را از دست داد در ممفیس کارخانه مبلمان یافت و اشتغال در Nabisco کارخانه در مارکیوت پارک در شیکاگو است. سپس او فرستاده برای من Vernita جانسون که یک فرفره در کارخانه و مادرم و برادران و خواهران او. آنها زندگی در زیرزمین آپارتمان از یک عضو خانواده در غرب-سمت شش تخت. پدر و مادر من ملاقات در یک راهرو از شیکاگو کالج معلمان (در حال حاضر Chicago State University) در سال 1969. آن باران بود و از او خواسته برخی از مردان برای تغییر به استفاده از تلفن پرداخت. پدرم پیشنهاد کرد او را به خانه ببر.

ما از لحاظ فنی هنوز هم خود را به زمین اما اگر در یک خانواده زندگی می کند در کنار آن آنها می تواند ادعا می کنند آن را به عنوان خود را. در اوکلاهما این است که به نام سوء اختیار "یک نظریه که تحت آن یک فرد در اختیار داشتن زمین های متعلق به شخص دیگری ممکن است به دست آوردن عنوان معتبر به آن تا زمانی که برخی از رایج قانون الزامات را برآورده است." در شیکاگو تماس با ما که غیرقانونی حقوق. اگر کسی شده است زندگی در زمین آنها یک حق قانونی برای ادعای آن را به عنوان خود را. همچنین این بدان معنی زندگی هر نسل یک ادعا است.

من فکر کردم که در مورد زمین ، چه آن را مانند نگاه ؟ آیا کسی که زندگی می کنند وجود دارد ؟ چرا تا به حال من هرگز رفته پایین وجود دارد به این کلمه در قطعه ای از تاریخ سیاه? در اوایل این سال من به نام Okfuskee منشی شهرستان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اموال خود را. آنها به عنوان خوب به عنوان آنها احتمالا می تواند باشد. من می دانستم که تکنولوژی که قرار بود به یک مسئله از آنجایی که این روستا اوکلاهما و نه Cook County Clerk سیستم در اینجا در شیکاگو است. آنها به من گفتند که آنها نمی تواند تغییر اجداد من نام در مالیات بر املاک; بهترین آنها می توانند انجام دهند را در یک خط گفت "c/o اوان F. مور." آنها از طریق پست من یک نقشه از ملک. 50-پا-با-140-پا زمین شبیه یک طرح پشت کسی را حیاط خلوت.

این ماه تاریخ سیاه پشت هنگامی که آن را عادی برای سفر بین کشورها قبل از همه گیر پاره پاره از طریق این کشور و قطع برنامه هر کس به طور نامحدود من تصمیم به گرفتن یک سفر به Boley و دیدن زمین خودم.

پدر و مادرم بازنشسته هستند مربیان و این سفر من را به یاد تابستان سفرهای جاده ای ما در زمان به ایالت های جنوبی مثل تنسی میسوری و آرکانزاس به دیدن خانواده. از من خواسته پدرم به با من بیا زیرا تا زمانی که او صحبت در مورد سرزمین من فکر کردم او باید دوباره آن را ببینید. او در برابر و گفت: پس از آن بود مدتها پیش بود که او وجود دارد. من به او گفتم که من می خواستم به من بگویید پدر نوه نوزاد خود را همان داستان در مورد Boley او گفت: من به عنوان یک بچه.

مور مردان در یک هواپیما و رفت و به Oklahoma. ما پرواز را از نیمه راه به سنت لوئیس و سپس به تولسا. ما نیست تنها مردم سیاه و سفید در پرواز وجود دارد که اتصال پرواز به نیواورلئان برای مردی Gras.

boley_4.jpg

قبل از ما سوار 64 مایلی جنوب غربی به Boley در اجاره ما ماشین ما متوقف در یک بنای تاریخی را به یکی از خشن ترین نژادی حوادث در تاریخ آمریکا است. رشد من تا به حال شنیده زیادی در مورد Tulsa سیاه و سفید "وال استریت" چه بود یک بار شناخته شده به عنوان ثروتمندترین سیاه جامعه در کشور ساخته شده و پزشکان و وکلا و صاحبان کسب و کار. Tulsa گرین خیابان بود که خود شامل منطقه—مغازه ها و رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی, هتل های طلا و جواهر و لباس فروشگاه متعلق به و ایجاد شده برای مردمی است.

بین 31 مه و ژوئن 1 سال 1921 سفید اوباش نابود 35 بلوک. صدها نفر از مردمی بودند به قتل رساندند و خانه ها ویران شد. در سال 2001 گزارش اوکلاهما کمیسیون به بررسی تولسا مسابقه شورش 1921 تخمین زده است که تا 300 نفر را در قتل عام. و بازماندگان باقی مانده بودند بی خانمان. این گزارش باز می شود با یک جدی گزیده ای از مقاله منتشر شده در تولسا روزانه جهان روز پس از قتل عام: "وسایل شخصی و خانواده کالاهای حذف شده از بسیاری از خانه ها و انباشت اشیاء بدست آمده در خیابان. در این مراحل از چند خانه باقی مانده که نشسته ضعیف و خاکستری Negro مردان و زنان است و گاهی اوقات یک کودک کوچک است. نگاه در چشم خود بود که یکی از افسردگی و دعا. قضاوت از نگرش خود آن را از مواد نتیجه به آنها که آیا آنها زندگی می کردند و یا کشته شدند. بی ضرر خود آنها ظاهرا نمی تواند تصور خشونت و fiendishness از مردان که به عمد آتش به خانه دوستان و همسایگان خود را و فقط به عنوان به عمد ساقه آنها را در آهنگ های خود را."

کاتالیزور برای قتل عام شد اتهام تجاوز جنسی به یک زن سفید, سارا صفحه توسط یک مرد سیاه کیر بسوزم. برخی از اهالی شهر می گویند این دو نفر در یک رابطه, دیگران می گویند او ممکن است. ی در آسانسور و برداشت بر روی بازوی او. عصبانی سفید اوباش هجوم به دادگاه که به تقاضای پلیس محلی به نوبه خود بیش از بسوزم.

به احتمال زیاد بیش از شما شنیده ام از آنچه اتفاق افتاده است در تولسا در سال 1921. من رفتم به اکثریت سیاه مدارس در شیکاگو و تا به حال هرگز شنیده زیادی در مورد تخریب دیوار سیاه خیابان تا زمانی که نشان داده شد در جزئیات گرافیکی در 2019 HBO سریال نگهبانان. سری فوتی و فوری تماشا کردم یک چیز راست: خنک کننده خشونت است. تاریخچه اغلب درمان مانند یک نوار در یک سوپر مارکت; نگاهی به آنچه شما می خواهید در حالی که ترک آنچه که شما لازم نیست پشت سر گذاشت. و بسته به نوع که شما را به صحبت در تولسا, برخی از مردم محلی آن را یک شورش. سیاه مردمی آن را یک قتل عام.

"آنها آن را به نام یک قتل عام چون مردم کشته شدند" Cleo هریس جونیور, صاحب, سیاه, وال استریت سوغات فروشگاه در گرینوود خیابان به من گفت. پس از راه رفتن در اطراف بنای یادبود پدر من و من متوقف شد. بسیاری از موارد—T-shirts, آهن ربا, پیراهن, کارت پستال و عینک—تا به حال "1921" آنها را در افتخار از قتل عام. پدر من خریداری یک کلاه برای خود و یک تی شرت برای نوه اش. ما خرد شده آن را با کارکنان و مردمی دیگر در فروشگاه. "شرکت بیمه تلقی می شود آن را یک 'مسابقه شورش' زیرا آنها نمی خواهند به پرداخت بیمه ادعا می کند به افرادی که از خانه و کسب و کار. که یک دلیل مردم باقی مانده است. آنها نمی تواند استطاعت به بازسازی است."

یک پلاک در دیوار سیاه خیابان بنای تاریخی می گوید: عدم پرداخت مالی ادعا می کند حدود 2.7 میلیون نفر است. در اوایل سال جاری 99 سال پس از قتل عام اوکلاهما را از سیستم مدرسه اعلام کرد که تولسا قتل عام خواهد شد و در دولت درسی مدرسه است.

تصور کنید که خیلی عصبانی است. تصور کنید که اینقدر عصبانی است که شما چیزی است که پاک کردن نسل از مردمی که به دنبال کارخودشون. تصور کنید در حال رشد یک سیاه Oklahoman و شنیدن در مورد وحشت از قتل عام از سر و یادگیری در مورد آن در مدرسه است. تصور سفید برتری و سیستم آموزشی ما تشکیل مثل Voltron به هماهنگ بزرگترین ترفند کیسه در تاریخ آمریکا است. تصور کنید در حال تماشای Watchmen, Googling "تولسا نژاد, شورش" و تفکر ایست, what the fuck? چرا که من هرگز در این مورد شنیده ؟

ما نمی تواند آن شناخته شده اند, پس از آن, البته, اما در چند ماه از آن روز در ماه فوریه رئیس جمهور خواهد لگد کردن او انتخاب مجدد کمپین در تولسا در آخر هفته از Juneteenth تعطیلات جشن رهایی از بردگی آفریقایی فرزندان. Tulsa, سیاه, ساکنان, استفاده از زمین سوخته را بگویید معاون رئیس جمهور برای دور ماندن از گرین خیابان و پوشش بنا با آبی tarp. ایستاده در کنار پدرم در فوریه من فکر کردم در مورد پول بدهکار به صاحبان کسب و کار.

درد و خشم این افراد احساس خود را به عنوان سیاه و سفید زندگی بودند snuffed.

بازماندگان که زندگی شد پاره از هم جدا.

نام های بسیاری است.

لعنت و شرم.

boley_3.jpg

Boley تاسیس شد و در سال 1903. یک بار خودکفا شهر که reveled در تعاونی اقتصاد آن را به حال خود نیروگاه فروشگاه های مواد غذایی, هتل ها, فروشگاه طلا و جواهر فروشگاه و یک سیستم آب یخ گیاه دو دانشکده (کریک-سمینول کالج متودیست اسقفی کالج) دو بانک و یک روزنامه Boley پیشرفت. شهر تمایز مسکن اولین سیاه و سفید متعلق به بانک برای دریافت خود منشور همراه با سیاه و سفید متعلق به تلفن و برق شرکت. Boley شد و لقب "یک موفقیت اجتماعی" و کسب و کار خود را در منطقه تعیین شده است به عنوان یک نقطه عطفی تاریخی ملی.

بد نیست برای یک شهر که زاییده افکار دو راه آهن مقامات J. B. Boley و دریاچه مور که فکر کردم آن زمان را نشان می دهد که مردم می توانند حکومت خود را دارند. بسیاری از سیاه مردمی تا به حال به شکل حرکت بعدی خود را خود به خود فقط چند دهه پس از رهایی و به نظر می رسد مانند سفید مردم انتظار نیست خیلی از ما در این زمان در تاریخ است. فرهنگ عامه می گوید: Boley و دیگر سیاه شهرها ایجاد شد به عنوان یک شرط بندی مانند دوک برادران را به ادی مورفی شخصیت در این فیلم مکان های تجاری.

"وجود دارد شرط که آنها نمی خواهد آن را به آنها نمی خواهد زنده ماندن" گفت: Chang, که همچنین یک اوکلاهما علوم انسانی و عضو هیئت مدیره. "آنها فاقد عقل و توانایی خود کفا است. من باور دارم که همه از غروب شهر احاطه شده است که آنها به عمد قرار داده است تا اطمینان حاصل شود که آنها نمی توانند بیشتر از آنچه که آنها قادر به دست آوردن آن بسیار بود." غروب شهرها بودند مکان های که در آن مردم مجبور به ترک شهر قبل از شب هنگام است. با توجه به James W. Loewen را غروب شهرها: یک ابعاد پنهان آمریکا نژاد پرستی, نام, ایلینوی, شهر, آنا مخفف که اجازه نداشتم.

در سال 1905 بوکر تی واشنگتن بنیانگذار موسسه هوور بازدید Boley که پس از آن جمعیت 4000 و بلندترین ساختمان از شهر اوکلاهما به اوکمالگی. او دوست داشت آنچه که او را دیدم: سیاه مردمی حاکم خود در مدینه فاضله نژادپرستی "ترین مشاغل و در بسیاری از جهات بسیاری جالب از Negro در شهرهای ایالات متحده است." در ژانویه 1908 موضوع از چشم اندازیک مسیحی مجله هفتگی که شامل گزیده ای از زندگینامه خود از برده داری درواشنگتن نوشت: یک بررسی درخشان از Boley. در بخش "Boley: A Negro شهر در غرب آمریکا," واشنگتن نوشت: "Boley مانند دیگر negro شهرها که فنر در دیگر نقاط کشور نشان دهنده سپیده مسابقه آگاهی سالم و بی خطر تمایل به انجام کاری را به مسابقه محترم; چیزی که باید نشان می دهد در سمت راست negro نه صرفا به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مسابقه به یک ارزش و دائمی در محل این تمدن است که مردم آمریکا در حال ایجاد. در Boley فصل دیگر است در این مبارزه طولانی از negro اخلاقی صنعتی و آزادی های سیاسی."

مایکل هریوت یک نویسنده در ریشه بزرگ توییتر موضوع در تاریخ سیاه شهرها در اوکلاهما. در اینجا او توضیح Boley ساکنان: "در حال حاضر شما باید به یاد داشته باشید, این, نیست, عادی, سیاه مردمی است. این مردم بودند که اساسا زندگی در غرب وحشی. آنها جمع گاو. آنها جنگیدند سفید لینچ اوباش. آنها واقعی, سیاه, کابوی بنابراین همه می دانستند نه با کسانی که niggas در Boley. آنها بازی نمی کند."

هریوت برش عمیق به Boley تاریخ سیاه مردمی زندگی مستقل از افراد است که اغلب تاسف انگیزه از لحاظ تاریخی غلط صحبت کردن امتیاز و بد-ایمان استدلال spewed توسط جمهوری خواهان که در برخی موارد در حال weaponized به عنوان حمله سگ در برابر سیاه جوامع در دستور راست. (برای توضیح بیشتر نگاه کنید بورگس اونز کلانتر دیوید کلارک, Jason Whitlock الماس و ابریشم و Candace اوانز.)

امروز این شهر است که عمدتا شناخته شده برای یک ماه نوامبر سال 1932 اقدام به سرقت از بانک توسط اعضای چارلز "پسر زیبا" فلوید باند. فلوید گزارش هشدار داد باند خود را به غارت سیاه و کشاورزان و بازرگانان بانک دلیل مردم شهر مسلح بودند. آن کار نمی کند برای Floyd باند. مردم شهر به قتل برخی از آنها و بهبود پول است. البته وجود یک فیلم در این مورد شکست خورده سرقت از بانک.

دیرین WMAQ-تلویزیون کانال 5 هواشناس جیم Tilmon یکی از اولین سیاه آمریکا خطوط هوایی تجاری خلبانان در 60s در رشد Boley. Tilmon پدربزرگ لایحه هازل شد فروشگاه مواد غذایی و مالک و سرپرست این کشور در نزدیکی مدرسه آموزش برای اصلاح ناپذیر Negro پسران (آن را تبدیل به John H. Lilley مرکز تادیبی). "[Boley] بود خودکفا شهر از نظر ساختار و سیاست و خدمات و ارتباطات خود را. خدمات تلفن خود را . . . در آن زمان [بود] بسیار ابتدایی اما درست شد با بسیاری از شهرهای" Tilmon به من گفت. "من خانواده زندگی می کردند در اموال خارج وجود دارد برای مدتی و تا به حال بسیار جای خوبی است. پس من پدربزرگ بسیار موفق بود در آن روزها با آن استانداردها. جالب بود که وجود دارد به عنوان یک فرد سیاه و سفید به دلیل نوع پیچیدگی از این شهر به حال خود و ویژگی های آن, سیاست و هر چیز دیگری. شگفت انگیز زمانی که شما در مورد آن فکر می کنم."

همانطور که با بسیاری از شهرهای کوچک آمریکا خروج از صنعت صدمه دیده Boley. زمانی که شرکت راه آهن شکست خورد و محلی کشاورزی کاهش یافته است به عنوان یک نتیجه Boley خود را از دست داده درخشش و بهبود است. به عنوان 2018, Boley جمعیت برآورد شد 1,176 با توجه به اداره آمار ایالات متحده. اما این شهر هنوز هم میزبان Boley بازار مال فروشان & BBQ جشنواره در آخر هفته روز یادبود یکی از قدیمی ترین آفریقایی مبتنی بر جامعه rodeos شامل, سکس بدون کاندوم, روش سوارکاری با هدایت کشتی, تیم طناب زدن و گاو نر ،

برای بزرگنمایی کلیک کنید GEORGE H. FARNUM, OKEMAH PHOTOGRAPHER
  • George H. Farnum, Okemah عکاس

من و بابا سوار از تولسا به Okfuskee منشی شهرستان در Okemah برای بررسی هر پرونده از اموال. Okemah شش مایل دورتر از محل مارس سال 1911 مجازات که در آن لورا نلسون و 13 ساله و پسر لارنس آویزان از پل پس از یک اختلاف بیش از یک گاو گم شده. یک عکس از نلسون مستعد بدن که ساخته شده بود به یک کارت پستال در آن زمان شناخته شده است به عنوان تنها بازمانده از اسناد و مدارک از مجازات یک زن سیاه و سفید.

شهر فرهنگ عامه می گوید که قرار دادن نلسون بدن هشدار به Boley و اوکلاهما را سیاه و سفید دیگر شهرها از آنچه ممکن است اتفاق می افتد اگر آنها را ناراحت نظم طبیعی. یکی از مردانی بود که گفته های درگیر در مجازات به عنوان یک ناظر و یا به عنوان یک شرکت کننده بود و چارلز اکلاهما یک Okemah تاجر که رفت برای پیوستن به Ku Klux Klan. اکلاهما نام خانوادگی ممکن است صدای آشنا; او را پدر مشهور اوکلاهما خواننده و ترانه سرا وودی گاتری که آهنگ "این سرزمین" استفاده شده است در بسیاری از اعتراض پرونده.

در این کارمند بایگانی اتاق ما تا به حال به حفاری را از طریق اموال سوابق, دست نوشته سوابق آشنایی تمام راه برگشت به استقلال در گرد و خاکی کتاب. تصویر بازی تاج و تخت's Samwell Tarly جستجو برای ثبت در ارگ. معلوم می شود که جد الیاس مور و بزرگ من عمه Jettie مای جکسون خریداری زمین برای 100 دلار در ماه ژوئیه 1959. قبل از این که زمین را تغییر داد دست چند بار به دلیل عدم پرداخت مالیات اموال. کارمند دفتر به ما داد یکی دیگر از نقشه است که نشان داد یک خانه با حیاط خلوت و نام مردی که صاحب خانه است که نشسته است در مقابل اموال.

با این اطلاعات ما را به بخشی از شهر که در آن خانواده من ملک بود. اولین چیزی که متوجه شدم این بود که چگونه متروک شد. من نمی بینم بسیاری از کسب و کار خارج از ایستگاه گاز و Lilley مرکز تادیبی. ما سوار توسط رها خانه رها مراکز اجتماعی رها شده و رها شده Masonic lodge. آن را به من یادآوری برخی از بخش هایی از شیکاگو به ویژه در جنوب و شرق و غرب دو طرف. وجود فراوانی از تعداد زیادی خالی و غفلت خانه در یک بار-پر رونق مناطق که عمدا واگذار هنگامی که یک صنعت به سمت چپ و هنگامی که افراد دور نقل مکان کرد. به نظر می رسید به عنوان اینکه فرزندان این شهر منتقل شده بود دور و چپ اموال خود را پشت هم مثل من بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ. اما کوچک و افتخار گروه باقی ماند و نگهداری شهر شناور به عنوان طولانی به عنوان آنها می توانند.

این که روستایی جنوب نه شیکاگو که در آن مردم باید آدرس را در مقابل خود را در خانه های ما کشیده تا به خانه اشتباه است. هنگامی که ما کشف آنچه که بود به احتمال زیاد کوچک یک طبقه خانه ما بودند به دنبال من پارک کردم و از ماشین. من تا به حال تعجب که چگونه من و پدر و دو مرد سیاه و سفید در جنوب خواهد بود دریافت کرد. آن باران بود و به من گفت: پدر من به ماندن در ماشین. او این کار را نکرد.

همانطور که ما راه می رفت تا به خانه ریچارد McCarrol ملاقات ما را در درب. او مرد سیاه با ساخت بلند و باریک و چشم های گرد شده بود که در آنجا زندگی می کنند از اوایل 90s. من به او گفتم که ما بودند و به همین دلیل ما وجود دارد. او floored بود. منظورم دو از شیکاگو نشان می دهد و خاکستری بعد از ظهر دوشنبه گفت که آنها اموال خود را در پشت خانه خود را. که یک داستان برای گفتن.

McCarrol گفت که او بازنشسته کارگر ساختمانی یک کابوی در اوقات فراغت خود و کسی که احترام دو تا از همسران خود. او از ما استقبال و ما راه می رفت به خانه اش. نقشه در دست من من اندازه گیری خطوط بر روی کاغذ در برابر اموال فیزیکی خط. سپس من در نهایت نگاه کرد. آن وجود دارد.

زمین زیبا بود زیبا تکه از جنوب بدون چمدان از تاریخ است. من ثابت چشم من بر روی درختان و خاک است که من خیلی در مورد شنیده بود. من دیدم که پدرم به او نگاه کرد. این لحظه بیش از معدن. آخرین بار او در Boley شد و در سال 1948 زمانی که او تنها هشت سال است. "بسیاری از خاطرات آمد" او به من گفت. "من در اینجا به عنوان یک بچه. زمین به نظر می رسد درست مثل من به یاد داشته باشید آن است."

"من هرگز نمی دانستند که زمین آن بود" McCarrol به من گفت. او به نظر می رسید آگاه جای خود را در خانواده ، "من می خواهم اجازه دهید من اسب سواری در اطراف به عقب وجود دارد. اگر خانواده را نشان داده ایم تا هر چه زودتر شما را بدست نشان می دهد."

ما با صحبت آقای McCarrol برای کمی. ما در زمان عکس, راه می رفت در اطراف حیاط خود را و فیلم برداری فیلم از قفس مرغ او در حیاط خلوت خود را. و از همه مهمتر من به او گفتم ما در تماس باشید. من قصد دارم به او ارسال یک کپی از این داستان.

در رانندگی به تولسا ما متوجه یک ساختمان مخروبه با "امریکا بزرگ دوباره" کمپین ثبت نام نمایش داده شده در مقابل.

داستان سیاه امریکا نمی توان گفت بدون اذعان به erasure از زندگی و اموال از طریق برده داری سرقت ضعیف نگهداری سوابق و نژادپرستی نظاممند. این چیزی است که بيشترین برای بسیاری از مردمی است.

آن سه مارس روز به خانواده ام چیزی بیشتر از ما به ندرت دریافت نظر از اصل و نسب ما: نوعی بسته. در آن لحظه در Boley و حتی در حال حاضر به عنوان من نوشتن این, من فکر می کنم در مورد آنچه که دقیقا در آن زمان برای من بزرگ و پدر بزرگ و عمه به شجاعت به خرید زمین ، برای من مالکیت خانه رویایی من بوده ام به تعقیب آن برای چند سال و به من نزدیک تر از همیشه به ساخت آن را به یک واقعیت. این بسته به ارزش خود به عنوان یک انسان; من دیدن مالکیت خانه به عنوان آزادی شاید همان آزادی خانواده من به دنبال آن.

من مطمئن هستم که آنچه من انجام با زمین در Boley. قصد من نه من اولین سفر آخر من است. من می خواهم برای دیدن زمین به ببینید که در آن او را از. من می خواهم به ترک چیزی برای او به عنوان پدر و مادر من تصمیم به ترک چیزی برای من و خواهرم. ما سیاه مردمی فکر کردن در مورد گذشته ما در حالی که آماده سازی خانواده های ما برای یک آینده بدون ما. به عنوان یک Boley بومی بود که در وال استریت فروشگاه سوغات به من یادآوری "این است که تاریخ خود را. آن را میراث خود را." v

اوان F. مور است فرهنگ/سرگرمی نویسنده با Chicago Sun-Times. اوان با حضور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شیکاگو تجمع و زندگی را در مورد آن بگویید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب