سی و پنج لحظات آورده است که شیکاگو موسیقی به جهان

بالا: Muddy Waters, شانس, رپر, Maxwell Street. میانه: خواهر رشيد Tharpe Frankie Knuckles رقصنده در انبار.

توسط ABESTANEWS در 2 مرداد 1399
Top: Muddy Waters, Chance the Rapper, Maxwell Street. Middle: Sister Rosetta Tharpe, Frankie Knuckles, dancers at the Warehouse. Bottom: Jelly Roll Morton, Chuck Berry, King Oliver's Creole Jazz Band featuring Louis Armstrong and Lil Hardin. - ALL PHOTOS PUBLIC DOMAIN EXCEPT MUDDY WATERS (CC: JEAN LUC OURLIN) AND CHANCE THE RAPPER (CC: FOX SPORTS)
  • بالا: Muddy Waters, شانس, رپر, Maxwell Street. میانه: خواهر رشيد Tharpe Frankie Knuckles رقصنده در انبار. پایین: Jelly Roll Morton, Chuck Berry King الیور Creole Jazz Band شامل Louis Armstrong and Lil Hardin.
  • همه عکس ها در دامنه های عمومی به جز آب گل آلود (CC: ژان لوک Ourlin) و Chance the Rapper (CC: Fox Sports)

برای بیش از یک قرن, شیکاگو, بازی های برگزار شده است یک آستین ، نقش مهمی در شکل گیری روند موسیقی در سراسر جهان است. بسیاری از اعتباری است که به دلیل (و اغلب دیر شده) به شیکاگو سیاه و سفید هنرمندان که با تشکیل این شهر در فاصله از جاز و بلوز و انجیل تخمگذار زمینه را برای rock 'n' roll. سیاه هنرمندان در شیکاگو نیز ساخته شده موسیقی است که تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان خانه جرقه جهانی جنبش رقص. در یک قاطعانه تفکیک شهرستان که در آن محله مرزهای سجاف در مردم و فرصت های سیاه و سفید هنرمندان بارها و بارها ایجاد موسیقی است که عبور از مرزهای ملی به حرکت بدن تغییر ذهن و لمس قلب—و در انجام این کار آنها ایجاد کرده ایم پایه برای موفقیت بسیاری از هنرمندان که آنها را به دنبال.

امروز هنرمندان ایجاد ارتباط همکاری و انجام در سراسر ژانرهای عمدتا در خارج از سفید ویژه ساحلی در رسانه ها و ماشین آلات. آنها کار خود را به جهان در هر انجمن و هر فرمت. در بهترین سنت از هنرمندان مستقل, شیکاگو, نوازندگان انجام کار و به آنها اجازه دهید که کار را برای خود صحبت می کنند. زمان صنعت موسیقی می آید ضربه زدن آنها می دانند که خود هنر و گزینه های خود را. فقط به عنوان Chicagoans جعلی اصلی ژانرهای مانند رفت و آمد و مته در شهرستان نوازندگان همچنان به تولید جدید و حیاتی فرم موسیقی—موسیقی پس زنده و از آن لحظه که آن حرکت می کند مخاطبان و حتی قبل از آن یک نام.

در ماه مه سال 2020 هنر و کسب و کار شورای شیکاگو (A&BC) راه اندازی ChiMusic35, یک کمپین آنلاین جشن سازمان سالگرد 35 (که همزمان با سال شیکاگو موسیقی) و حمایت از ماموریت خود را برای ارائه کسب و کار تخصص و آموزش به طراحان و سازمان های هنری در سراسر 77 شیکاگو محله. برای #ChiMusic35 چالش&BC دعوت عمومی به پیشنهاد و رای لحظات بزرگ در شیکاگو تاریخ موسیقی است. شیکاگو موسیقی و رسانه مشاهیر امضا به عنوان #ChiMusic35 سفیران و کشت لیست نامزد لحظات با موسیقی موارد مهم است که جهان به آنها. اما حتی با ارزش ورودی از کسانی که رای دادند را مشاهده کنید و لحظات خود را همراه با سهم از #ChiMusic35 سفیران A&BC به رسمیت می شناسد که آن را در هیچ موقعیتی به اعلام هر 35 لحظات "بزرگترین" به خصوص در یک شهر با حد موسیقی عظمت به شیکاگو.

بنابراین یک&BC نتیجه چالش امروز با انتشار زیر 35 لحظات بزرگ در شیکاگو تاریخ موسیقی که همه باید تغییر موسیقی—راه های که در آن نوشته شده و ثبت شده و شنیده می شود در شهر ما و در سراسر جهان است. البته آن را می خواهم نیاز به مراتب بیشتر از 35 اسلات به حساب هر لحظه بزرگ در شیکاگو موسیقی پس این لیست صرفا ناقص معرفی شهرستان های موسیقی تاریخ است.

با وجود یورش COVID-19 و نابرابری اجتماعی آن تأکید و مطلع در جریان تظاهرات علیه نژادپرستی نظاممند, شیکاگو, سیاه و سفید, قهوه ای و بومی صدای آهنگسازی موسیقی متن برای تغییر و روشنایی مسیر نوآوری است. ممکن است همه ما چه طرفداران موسیقی انجام بهترین: گوش دادن.


سی و پنج لحظات بزرگ در شیکاگو تاریخ موسیقی

35

1926: Jelly Roll Morton او قرمز گرم فلفل را اولین ضبط شده با Victor Talking Machine Company در شیکاگو است.

34

1992: مشترک خود را منتشر اولین آلبوم می توانید به من قرض دلار ؟

33

1946: Sun Ra یکی از پیشگامان Afrofuturism زمین در شیکاگو را به جاز صحنه.

32

2004: شیکاگو Grupo Montéz de Durango می رسد شماره یک در بیلبورد Top Latin Albums chart با خود آلبوم En Vivo Desde شیکاگو.

31

1987: Phuture انتشار "اسید آهنگ" به طور گسترده ای به عنوان اولین اسید خانه ضبط صدا که در ادامه به تعریف انگلستان با بیحوصلگی حرف زدن جنبش است.

30

1955: Bo Diddley منتشر شده خود را در آهنگ "من" و "Bo Diddley" در شطرنج ،

29

1963: شیکاگو متولد Herbie Hancock می پیوندد مایلز دیویس پنجگانه.

28

1974: به عنوان خواننده سرب برای روفوس Chaka Khan برنده یک جایزه گرمی برای "Tell Me Something Good," اولین بار از ده او برنده (تا کنون).

27

1936: Teenage Chicagoan Nat "کینگ" کول سوابق Decca Records به عنوان بخشی از ادی کول جامد, هوسران ها.

26

1994: Wilco اشکال در شیکاگو تحت رهبری جف فاستونی. پس از دو میلیون آلبوم به فروش یک گرمی برنده هفت جایزه گرمی نامزد فاستونی و bandmates خود را هنوز هم به موسیقی خود را در یک انبار در شهر شمال غربی طرف.

25

1978: موم Trax! سوابق یک برچسب است که بعد از ارائه مهم خانه برای شیکاگو صنعتی-صحنه موسیقی تاسیس شده است در لینکلن پارک توسط شریک زندگی جیم نش و Dannie Flesher.

24

2004: Kanye West برنده اولین جایزه گرمی برای بهترین رپ آلبوم با کالج ترک تحصیل.

23

1923: خواننده بلوز و عجیب و غریب پیشگام Ma Rainey باعث می شود او اولین هشت ضبط شده از جمله "بد شانس بلوز" برای اهمیت است.

22

1965: The Association for the Advancement of خلاق نوازندگان (AACM) تاسیس شده است در شیکاگو; دهه ی اعضای آن شامل جاز مشاهیر Lester بویی Roscoe Mitchell, Nicole Mitchell, Anthony Braxton جف پارکر و هنری Threadgill و آن را باعث اعمال مانند گروه هنر شیکاگو.

21

2009: این YouMedia مرکز باز می شود در هارولد واشنگتن کتابخانه. در این خلاق و فضای آموزشی برای نوجوانان محلی اواخر مایک Hawkins, شناخته شده به عنوان برادر مایک خواهد مربی یک نسل از شاعران و هنرمندان هیپ هاپ از جمله Noname, شانس, رپر, صبا, Lucki و میک جنکینز.

20

1963: شیکاگو, سیاه متعلق به Vee-Jay برچسب قطره ایالات متحده برای اولین بار انتشار توسط unknown band به نام بیتلز.

19

1984: Jesse ساندرز و وینس لارنس آزادی "و" به طور کلی به رسمیت شناخته شده به عنوان اولین خانه-موسیقی ضبط.

18

1957: Buddy Guy حرکت به شیکاگو که در آن او ایجاد خود را به عنوان یک ماندگار افسانه برقی بلوز و نفوذ به امثال اریک کلاپتون, جیمی هندریکس جیمی صفحه: کیت ریچاردز Stevie Ray Vaughan جف بک و جان مایر.

17

1995: Pitchfork رسانه تاسیس شده است, ساخت شیکاگو یک مرکز مستقل-موسیقی انتقاد و گزینش. در سال 2006 Billboard راه اندازی آن eponymous سالانه جشنواره موسیقی در شیکاگو است.

16

1965: شیکاگو, پیانیست, آهنگساز و تنظیم رمزی لوئیس برنده اولین جایزه گرمی برای یک نسخه از بیلی صفحه: آهنگ "'در' جمعیت است." می رسد شماره پنج در Billboard Hot 100 که در همان سال است.

15

2005: وطنی شیکاگو لاتین-سبک موسیقی Duranguense نگه می دارد به عنوان بسیاری از پنج از ده لکه های روی بیلبورد لاتین نمودار.

14

1969: Chicagoans موریس سفید همین وایتهد و وید Flemons تشکیل یک گروه به نام شور فلفل. پس از تغییر نام خود را زمین باد و آتش آنها را به فروش بیش از 90 میلیون رکورد.

13

1929: Chris Jackson دیدار دورسی در شیکاگو است. دورسی را تبدیل به پدر موسیقی انجیل و ترکیب "Take My Hand با ارزش خداوند" تبدیل خواهد شد جکسون امضای آهنگ—و مورد علاقه دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور

12

1964: برداشت رکورد "مردم آماده" در شیکاگو با الهام از مارس 1963 در واشنگتن است. دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور را نام آهنگ نوشته شده توسط افسانه Curtis Mayfield غیر رسمی سرود جنبش حقوق مدنی.

11

1970: روح قطار برای اولین بار پخش در WCIU-تلویزیون در شیکاگو است. قبل از آن همزمان اجرا به پایان می رسد در سال 2006 بسیار دوست داشتنی برنامه های موسیقی را سوق مشاغل از بسیاری از سیاه هنرمندان در میان آنها Jackson Five, LL Cool J, و لنی کراویتز.

10

1891: The Chicago Symphony Orchestra, یکی از بزرگ "پنج" تاسیس شده است.

9

سال 1922: Louis Armstrong می رسد در شیکاگو به تاریخ شاه الیور Creole گروه جاز.

8

1958: Chuck Berry سوابق "Johnny B. Goode," تخمگذار پایین چه خواهد شد و تبدیل به یکی از rock 'n' roll بیشتر یاد باز ریف گیتار در شطرنج سوابق 2120 S. میشیگان.

7

1950: شطرنج سوابق تاسیس شده است. شطرنج خواهد آمد شناخته شده برای ضبط و ترویج درخشان و تاثیرگذار سیاه و سفید هنرمندان مانند گل آلود آبهای Howlin' Wolf, Bo Diddley و چاک بری. کار خود را اغلب کپی شده توسط تهاجم هنرمندان مانند بیتلز the Rolling Stones, کرم, و لد زپلین که افزایش سطح ثروت و شهرت است که Chicagoans که منشأ موسیقی هرگز.

6

سال 1921: خواهر رزتا Tharpe باعث انفرادی او اولین بار در سن شش اجرا در 40 خیابان کلیسای خدا در مسیح در شیکاگو است. او می خواهد برای تبدیل شدن به یک گیتاریست و ترانه سرا و ضبط هنرمند شناخته شده در سراسر جهان به عنوان "مادر تعمیدی of Rock 'n' Roll."

5

1977: Frankie Knuckles آغاز می شود DJing در انبار 206 S., Jefferson, این باشگاه از آن سبک رقص شناخته شده به عنوان خانه موسیقی مشتق شده نام آن.

4

سال 1915: کلمه "جاز" چاپ شده است در شیکاگو تریبون. این است که اعتقاد بر این بود که اولین بار این کلمه استفاده شده است در رسانه های آمریکایی برای توصیف فرم موسیقی. (کسانی که به دنبال مقاله ای در تریبون archives باید forewarned می شود که آن را همراه با یک تصویر توهین آمیز.)

3

2017: Chance the Rapper upends صنعت موسیقی توسط برنده سه جایزه گرمی برای یک جریان-تنها آلبوم بدون حمایت یک کمپانی ضبط.

2

1943: Muddy Waters حرکت به شیکاگو. آب را از رفتن به تاثیر نسل بلوز بازیکنان و راک در بریتانیا و ایالات متحده با تپش عملکرد "Mannish Boy" در سال 1955 آبهای ادعا سیاه تشخص: "من یک مرد / من املا M / A child / N / که نشان دهنده مرد / B / O / فرزند Y."

1

با فروتنی قدردانی و امید و هنر شورای کسب و کار شیکاگو ذخایر محل شماره یک در لیست بزرگ شیکاگو لحظات موسیقی برای همه هنرمندان و وقایع ذکر نشده—به خصوص کسانی که پرورش استعداد خود و هنر خود را در مواجهه با نژادپرستی نظاممند و موذی تبعیض را قادر می سازد بسیاری از کسانی که به دنبال آنها را به موفقیت پیدا کنید. این محل محفوظ است و همچنین برای آینده Chicagoan (یا Chicagoans) برای نفوذ در دنیای موسیقی—شاید یک نوازنده یا گروه جایی مشغول به کار در این شهر امروز. حتی به عنوان یک&BC جشن شیکاگو غنی و متنوع موسیقی تاریخچه آن ادعا میکند که این شهر بهترین موسیقی لحظات پیش روست. اجازه دهید همه ما رفع چشم ما در حال و آینده از شیکاگو موسیقی با گوش ما باز.



هنر و کسب و کار شورای شیکاگو با تشکر از #ChiMusic35 چالش سفرای هر یک از آنها کمک شیکاگو موسیقی لحظات است که باید آنها را الهام گرفته و هنر خود: اضافه کردن-2 مارتین, Atkins, Pugs Atomz جف Baraka, علامت Bazer بالا Contreras, DJ لری شعبه Leor Galil پت Grumley, Mark Kelly, DJ بانوی D دامون قفل راب مک کی, chicago history, تیم ساموئلسون و وین ویلیامز. v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب