این سوسیس بهترین گوشت

آخرین سرگرم کننده حزب رفتم به دامپلینگ جنگ 2020 در اواخر فوریه در مرز جامعه دم. من یک قاضی برای مسابقه بود که

توسط ABESTANEWS در 18 تیر 1399

آخرین سرگرم کننده حزب رفتم به دامپلینگ جنگ 2020 در اواخر فوریه در مرز جامعه دم. من یک قاضی برای مسابقه بود که مربا بسته بندی شده با مردم استنشاق momos, mandu, خینکالیو سوپ کوفته. وجود دارد یک رای مردمی در 20 مسابقه و قضات برداشت مورد علاقه خود را. پس از حداقل بحث ما تصمیم گرفتیم که بهترین نمایش سیاه و سفید بود-ماهی مرکب جوهر empanadilla پر شده با گراز chorizo, نشسته در کاسه قاشق بالای فرو ریختن از درمان زرده تخم مرغ با سالسا brava و manchego aioli.

نسبت به دیگر مطالب این بود که یک بعدی-سطح دامپلینگ قابل توجه ماهرانه روکش همکاری متضاد بافت و رنگ و طعم. اما کسی که از آن ساخته شده و بر خلاف سایر شرکت کنندگان بود نه یک کار آشپز حرفه ای و نه یک آشپز آماتور—و نه کسی از ما تا به حال تا به حال شنیده ام قبل از.

ریکی Hanft یک قصاب با یک فروشگاه کوچک در یک شهر کوچک در شمال غربی ایندیانا است. من شانس زیادی برای صحبت کردن با او در آن شب اما من در زمان خود کارت و stalked این سوسیس را Instagram حساب طی هفته های آینده. آن را تا به حال باز نشده است, اما او اذیت کردن آینده خود را با اولین مسحور سیاه و سفید عکس از گوزن پردازش کار او انجام شده بود برای شکارچیان محلی به منظور افزایش سرمایه. او در حساب شخصی تا به حال حتی جذاب تر مسائل: گوشت سوسیس کبد; اصلاح corned بیش از حد با کلم بیش از حد سهام-ترب velouté و خاویار; خشک سالمندان چاق و چله, آسیایی, گلابی, تایلندی, فلفل قرمز و tamari-درمان زرده تخم مرغ.

چی شد که در گریفیث ایندیانا?

معلوم Hanft مشغول به کار به عنوان یک آشپز خط در طول سال عملیات در نوار طلایی و صاحب میخانه در طول یک اجرای کوتاه در مدرسه آشپزی. او همچنین در باز کردن خدمه در Publican کیفیت گوشت و او را صرف تابستان در آشپزخانه در 3 Floyds. اما کسانی که شغل نمی پرداخت صورتحساب.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Ricky Hanft modifying the blades on a bowl chopper for hot dogs - TALISMAN BROLIN
  • ریکی Hanft اصلاح تیغه در یک کاسه هلی کوپتر برای هات داگ
  • طلسم Brolin

"من به ironworking درست بعد از دبیرستان" او می گوید. "من از نسل چهارم پس از آن نوع در یک مراسم از تصویب. این چیزی است که مردان در خانواده من انجام دهد." مشغول به کار در کارخانه های تولید فولاد و پالایشگاه های نفت برای پرداخت یک خانه وقتی که او فقط 22 اما پس از مدت کوتاهی است که بازار مسکن فرو ریخت و اهن الات کمیاب شد. او تا به حال برای پیدا کردن راه دیگری برای به دست آوردن. پخت و پز چیزی بود که او به پرداخت صورتحساب میان ironworking.

اما در سال 2014 تصمیم گرفت که او تا به حال دیده نشده به اندازه کافی از جهان او به فروش خانه خود را و شرق به رهبری به یک کار در یک عرشه پل در, New Haven کانکتیکات است. اما چیزی نگه داشته کشیدن او را به مواد غذایی است.

یک دوست از PQM بود مصاحبه برای کار با جاش Applestone یک پیشگام در صنعت آموزشگاه رانندگی جنبش بود که باز او اسم شرکت فروش آلی چمن تغذیه سفارشی برش گوشت در نیویورک دره هادسون. او دعوت Hanft به یک کباب Applestone پرتاب شد و رئیس شیفته بود که Hanft هر دو می دانستند مواد غذایی و چگونه به ساخت فلز.

"داشتن یک پس زمینه در ساخت و ساز به من می دهد دیدگاه های مختلف در مورد دستور عمل و حل مسئله" نوشت Hanft در پست الکترونیکی. "آموزش و پرورش من به عنوان یک ironworker بسیار مفید است به عنوان یک قصاب. طرز فکر "من نیاز به یک ابزار است که من لازم نیست, بنابراین من فقط یک' پرداخت می شود چندین بار. هنگامی که شما فکر می کنم در مورد چگونه خام سنگ آهن وارد یک کارخانه فولاد در یک طرف کارخانه می آید و از طرف دیگر از این گیاه به عنوان یک پرتو یا کویل و پس از آن اعمال می شود که به گوشت آینده در backdoor و ترک به عنوان یک سگ داغ من فقط در تلاش برای ایجاد یک سیستم است که تقلید می کند که مفهوم و با این نسخهها کار به عنوان کارآمد که ممکن است."

Applestone استخدام Hanft به عنوان یک شاگرد و در عرض چند سال او راه خود را به مدیر کارخانه در یک سفید و پنجره یخچال کشاورزی تسهیلات که در آن "تمام من همه روز هر روز قطع شد و روند. واقعا خوب بود به خاطر این که چگونه شما خوب است."

هنوز هم او صرف مقدار زیادی از زمان تکمیل غذای سگ و سگ های داغ, اما آن را به "سوپر سکسی خشک-درمان charcuterie" او می خواهم از خواب ساخت. با Applestone برکت او در زمان یک مرحله در محلی قصاب مغازه در برکلی کالیفرنیا شد و به سرعت منصوب مدیر. در Applestone گوشت فروخته شد خارج از یخچال ماشین آلات برای مشتریان که می دانستم که دقیقا همان چیزی است که می خواستم اما قصاب محلی صاحبان فروشگاه هارون و مونیکا Rocchino رفت بالا و فراتر از آن که آن را به خدمات به مشتری "به جایی که می خواهید مردم به شما برای کاهش یک کیلو غذای سگ به هشت جداگانه بسته بندی قطعات به طوری که آنها در حال اعمال هیچ انرژی برای تغذیه حیوانات خود را."

Hanft در زمان به اندازه کافی دور از هر تجربه ای که او شروع به تخم ریزی برای یک فروشگاه خود را. در سفر بازگشت به خانه او ملاقات Steve Howe سابق یک معلم بود که در بالا بردن رازک و خوک در 30 هکتار از زمین های کشاورزی بود که در خانواده اش پس از سال 1851. هاو مانند Hanft رشد در کوهستانی و تحصیلات او را در مخمصه کشاورزان کوچک در شمال ایندیانا که در تلاش بودند به منظور بالا بردن pastured آنتی بیوتیک - و GMO-free دام اما kneecapped توسط یک بازار ساختار یافته برای تولید کنندگان کالا—به خصوص وقتی که آمد آن زمان به کشتار و روند حیوانات.

"شما می توانید در بالاترین کیفیت حیوانات و وجود دارد یک سوال گاهی اوقات حتی اگر آنچه که شما پشت خود را حیوانی چون همه چیز یک خط مونتاژ می گوید:" هاو. "یک خوک خوک. گوشت گاو یک گاو. مهم نیست که چه به آن رفت. این که چگونه این سیستم راه اندازی در حال حاضر." در بالا از این است که این کشاورزان بودند بر دوش با فروش و بازاریابی, گوشت خود را به طور مستقیم به مصرف کنندگان در نظر گرفتن زمان صرف بهتر کشاورزی.

نسبت به کشتارگاه هک شغل کشاورزان مجبور به زندگی با هاو اعتقاد Hanft را سلاخی مهارت های برش و فروش—می تواند به نفع کل جامعه است. این کشاورزان هستند "مجبور به مقابله با کشتارگاه که مربا بسته بندی شده و فقط باد از طریق این حیوانات است. آنها را صرف این همه زمان بالا بردن این حیوانات زیبا و آن را به عقب می آید همه هک کردن می گوید:" Hanft. او می گوید هاو به او گفت: "اگر وجود داشت همیشه یک زمان شما خواهد بود علاقه مند در آینده من می خواهم به انجام همه چیز من می تواند به شما کمک کند از نظر پوشش مزارع."

Hanft تصمیم به آن را به بهار گذشته, زمانی که او به خانه بازگشت و کاربردی برای تجاری خط اعتباری از بانک های محلی برای ایجاد یک فضا در گریفیث اصلی کشیدن در کنار یک دلی و پایین خیابان از یک taxidermist. که زمانی که او شروع به پردازش گوزن (و بیش از حد و گراز وحشی). پول نیز به معنای رفتن به سمت استخدام و آموزش کارکنان و به پرداخت هزینه برای دور اول از حیوانات که هاو انتظارنشسته بودند از یک تعداد انگشت شماری از کشاورزان محلی بسیاری از آنها در بالا بردن حیوانات 50 یا کمتر در یک زمان. دو نفر از آنها تا به حال شده است با توجه به فروش مزارع خود می گوید Hanft.

هاو و Hanft توسعه استانداردها با کشاورزان تمام واقع در 150 مایل از گریفیث—گاو علف خوار و چمن به پایان رسید; خوک ها زندگی می کنند در مرتع وجود دارد هیچ GMOs در هر خوراک دام; و به آنها داده می شود بدون آنتی بیوتیک است."من قادر به قرار دادن با هم یک معامله با آنها را که ما به شما خرید تمام حیوانات خود را به طوری که آنها فقط می توانید تمرکز بر کشاورزی و سپس آنها لازم نیست که به نگرانی در مورد اینکه فروشندگان در بالای آن است که می گوید:" Hanft. "ما جمعی تعیین آنچه همه باید به منظور نگه داشتن چراغ."

هاو خواهد ممیزی مزارع' آنتی بیوتیک ها برنامه ها و خوراک ورقه و نگه داشتن به یک منبع مداوم راه اندازی یک کشتار برنامه با دو مستقل کوچک کشتارگاه خواهد بود که رها از بار از سلاخی پس Hanft خواهد بود با در نظر گرفتن تمام حیوانات خود را دست.

برای بزرگنمایی کلیک کنید Ricky Hanft and his parents, Patryce and Rick - KELLY DESANTIAGO
  • ریکی Hanft و پدر و مادر خود Patryce و ریک
  • کلی DeSantiago

سپس همه گیر آمار که متوقف Hanft وام و هر چیز دیگری به جز pastured گاوها و خوک ها که کشتار تاریخ های رزرو شده بود یک سال پیش در زمان اوایل ممکن است باز کردن. و همچنین در زمان به صورت عمده کشتارگاه خاموش شدن ناگهانی که آب گرفتگی مستقل عملیات کالا با حیوانات.

Hanft نمی تواند انصراف خود را از کشتارگاه و قرار ملاقات—کشاورزان شمارش شد او بیش از حد. او تا به حال به تقلا. پدر و مادر خود را مرتهن خانه خود و خستگی های بازنشستگی خود را در ساخت-در حالی که او تا به حال به استخدام کمک کند که اجازه می دهد او را به تولید ارزش افزوده محصولات مانند سهام و سوپ. "شما خرید یک حیوان شما فروش که حیوان است که به شما پول کافی برای خرید دور بعدی از حیوانات," او می گوید. "بنابراین من نشسته بود در پنج گاو و متعدد خوک قبل از حتی باز کردن. من تا به حال برای دریافت خلاق در شرایط نه تنها آنچه که من میخوام با آنها انجام دهد اما چگونه من میخوام ذخیره آنها را."

او نیز بود قادر به گرفتن یک بازرسی بهداشت تا زمانی که ساخت و ساز کامل شد اما آن نقطه راه رفتن خود را در عملیاتی شد و او شروع به پریدن کرد از طریق چند حلقه به ایندیانا دولت هیئت مدیره از سلامت حیوانات و دریاچه شهرستان در بخش بهداشت و درمان را تایید شروع به خشک پیری آنها. در عین حال او رو به کار ساخت سوسیس: brats جلا, ایتالیایی, تایلندی, loukanikochorizo و گوشت هات داگ بر اساس یک دستور او کار می کرد در Applestone را با کمک یک استاد آلمانی قصاب.

من سعی کردم کسانی که سگ یک هفته پس از Hanft باز در اواسط ماه ژوئن یک ماه و نیم دیر است. آنها به گرمی چاشنی پوست فربه و آنها ضربه محکم و ناگهانی با صدای رسا از یک بلوک دور. من نیز خریداری یک زن و شوهر تازه برش عمیقا ومزه دنده چشمان مطرح شده توسط سومین روز مزرعه در Walkerton ایندیانا هر دربسته در محیط با ثبتشده زرد چربی حیوانی است که صرف تمام عمر خود را در چمن. من نمی تواند متوقف فکر کردن در مورد آنها.

روز من متوقف در Hanft مادر و پدر مشغول به کار بودند پشت پیشخوان و او دیوانه تلاش برای گرفتن در روزهای منتهی به چهارم جولای. "من کار در تمام طول روز در تلاش برای نگه دارید که قصاب مورد پر شده و سپس در شب من نزدیک همه چیز را تمیز و سپس شروع به پردازش دوباره برای روز آینده. من در یک catch-22 که در آن من باید برای فروش این حیوانات و پرداخت این کشاورزان قبل از من حتی می تواند نظر به استخدام کارکنان. شما در حال بازی یک بازی شطرنج است. چه بعدی حرکت می کند ؟ این قیمت های کوچک به پرداخت هزینه در شرایط از آنچه که در جهان در حال حاضر. من خوش شانس برای گرفتن حتی درب باز است."

هنوز هم او ساخته شده تعهدات و او را متعهد به ساخت آن کار می کنند. و او هنوز هم نگه می دارد و چیزی از مشخصات پایین. این فروشگاه هیچ تلفن و ایمیل تا حدودی به دلیل او می خواهد برای تشویق مشتریان به رسمیت شناختن است که هر گاو بازده تنها تعداد معینی از دنده چشمان هر خوک بسیاری از لغو احکام صادره ی هر مرغ فقط دو سینه. او نمی باید زمان برای پاسخ به تلفن به هر حال اما این است که تا حد زیادی برای دلسرد کردن مردم از خوراکی باارزش کاهش قبل از آنها حتی بر روی صفحه نمایش. "آنچه که ما در مورد آن روز چیزی است که ما باید در دسترس," او می گوید. "در ذهن من است که تنها راه عادلانه برای انجام آن است."

اما او هم به توصیه پیاده روی مشتریان آنچه را که با تمام دیگر کاهش ، و وجود دارد یک کتاب آشپزی کتابخانه روی دیوار برای مرجع است. اگر شما خوش شانس او ممکن است برخی از گوشت خوک از Mangalitsa-برکشایر عبور که هاو افزایش می دهد. هاو می گوید آن را در انبار به طور منظم در ماه دسامبر اما در حال حاضر آن را در دسترس خاموش و.... "آنها سالم خامه از چربی به عنوان به خوبی به عنوان یک هیکل عضلانی می گوید:" هاو. "بهترین از هر دو جهان است." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن