غم انگیز سقوط هواپیما را تکذیب کرد شاخ-سنگ نیروی عظیم منهدم کننده تعقیب میراث خود را

از سال 2004 پلاستیک Crimewave (با نام مستعار استیو کراکوف) استفاده کرده است تاریخچه راز از شیکاگو موسیق

توسط ABESTANEWS در 28 خرداد 1399
sh_chase_web.jpg

از سال 2004 پلاستیک Crimewave (با نام مستعار استیو کراکوف) استفاده کرده است تاریخچه راز از شیکاگو موسیقی را روشن شایسته هنرمندان با شیکاگو روابط ایم که فراموش دستکمگرفتهشده یا هرگز متوجه در وهله اول.


زمانی که کلاسیک-راک طرفداران مراجعه به "شیکاگو صدا" آنها معمولا صحبت کردن در مورد باند با شاخ. این شهر سابقه ای غنی از موسیقی جاز و روح با شاخ بخش اغلب در خط مقدم تحت تاثیر خود 1960 رونق "شاخ راک" نمونه توسط گروه هایی مانند شیکاگو و نیمه ماه مارس و ابداع توسط زودتر اما کمتر جشن قانون به نام اراذل و اوباش. به عنوان آن را همچنان به تکامل این سنگ-دیدار-جاز صدا خواهد بود تعمید "fusion."

یکی از شیکاگو شاخ-گروه راک است که کوتاهی این روزها تعقیب و گریز—بدون شک در بخشی به دلیل حرفه ای خود را کوتاه قطع شد فاجعه. گروه موسس لایحه تعقیب متولد ویلیام ادوارد Chiaiese در بوستون در 24 اکتبر سال 1934 (ایتالیایی آمریکایی خانواده خود را تغییر نام خانوادگی به آن را آسان تر برای دیگران به تلفظ). وجود دارد بسیاری از نوازندگان در تعقیب خانواده—لایحه بود ترومپت و بزرگ-از دایی در کنار مادر خود را بازی کرده بود برای ارکستر فیلارمونیک نیویورک و شهری اپرا ارکستر.

لایحه آغاز ویولن روشن به طبل و سپس حل و فصل ترومپت در کلاس 11th. بعد از دیدن مینارد فرگوسن بازی با استن Kenton را, ارکستر, تعقیب و گریز شروع به مصرف خود بازی بیشتر به طور جدی و تغییر تمرکز خود را از کلاسیک تا جاز. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان او ثبت نام در انگلستان هنرستان و سپس در کالج موسیقی برکلی (سپس به نام Schillinger خانه). توسط 1958 او فرود یک گیگ با فرگوسن و در 1960s او ثبت شده و انجام گسترده با وودی هرمان افسانه ای گروه گله.

تعقیب به زودی در تقاضا سولیست و چندین حضور در اد سالیوان نشان می دهد و امشب نشان می دهد. در اواخر دهه 60 در حالی که مستقل در لاس وگاس او به توسعه خارش شروع به خود گروه و در سال 1969 او شروع به جمع آوری بازیکنان. توسط 1970 او می خواهم با تشکیل یک نه قطعه باند به نام بعد از خودش "تعقیب" استخدام سه نفر دیگر از trumpeters—تد Piercefield آلن افزار و جری ون بلر. تمام شد به همین ترتیب جانباز جاز بازیکنان ماهر و تنظیم آهنگ و تعقیب حمایت آنها را با سنگ-سبک ریتم بخش: کیبورد فیل پورتر, گیتاریست, فرشته جنوبی نوازنده بیس دنیس Keith Johnson و درامر جی Burrid. هر چند لایحه تعقیب تصور بود از گروه خود به عنوان کلام او به زودی اضافه تری ریچاردز به عنوان خواننده سرب.

تعقیب به شیکاگو نقل مکان کرد به منظور استفاده از رزرو و ضبط تماس ها در اینجا و باند بازی به طور منظم در عجله خیابان. پس از امضای قرارداد به حماسه سوابق آنها منتشر شده خود با عنوان اولین LP در سال 1971 که شنود گذاشته به شاخ-سنگ زمانه—آن را تبدیل به تجاری خود را به اوج و رانندگی, بد بو, تک "در" شد بزرگترین ضربه.

که سال تعقیب و گریز بود که نامزد دریافت جایزه گرمی بهترین هنرمند جدید دسته دست به Carly Simon. تعقیب شد نام گروه پاپ (و شماره دو گروه جاز) در سال 1971 DownBeat magazine نظرسنجی و WBBM حتی به آنها محلی خود را نیم ساعت تلویزیون ویژه. این گروه تا به حال شهرت باد headliners کردن مرحله و آنها سفر کرد تا آنجا که اروپا و آفریقا و آسیا است.

تعقیب منتشر دوم LP Enneaدر سال 1972 اما در تولید آن آنها تا به حال به جای دو مهم اعضای Burrid و ریچاردز. این آلبوم را دریافت نمی, همان عشق به عنوان اولین, هر چند تنها "بسیاری از مردم" به دست آورده و برخی از airplay. لایحه تعقیب به زودی اعلام ورشکستگی شخصی انحلال گروه و هنگامی که او شروع به بازسازی چند ماه بعد او سعی کرد چند برای تلفن های موبایل و ترکیب تیم امید برای پیدا کردن ترکیبی که کلیک کنید با مخاطبان دوباره.

هنگامی که در تعقیب خود را ثبت سوم LP, 1974 را خالص موسیقیلایحه تعقیب خود بود و تنها عضو باقی مانده از Ennea. گروه مواد نیز تغییر جهت اساسی با تکیه کمتر بر خواننده و بیشتر در بی پروا, instrumental, jazz fusion. متاسفانه خالص موسیقی نبود وحشتناکی تجاری موفق یا با وجود این برنامه شامل آهنگسازی و خواننده از جیم Peterik از نیمه ماه مارس. اما حداقل این گروه بودند در راه بازگشت.

در 9 اوت 1974 (روز نیکسون استعفا داد) تعقیب در پرواز بودند به یک فرفره در شهرستان جکسون عادلانه در مینه سوتا زمانی که آب و هوای بد باعث کوچک هواپیما به سقوط و کشته شدن همه سرنشینان: لایحه تعقیب کیبورد خوب Yohn گیتاریست جان اما درامر والتر کلارک و خلبان و کمک خلبان.

ادای احترام آلبوم با عنوان سازمان دیده بان نزدیک در حال حاضراین برنامه شامل فارغ التحصیلان و همکاران گروه و منتشر شده تحت نام تعقیب و گریز در آمد در سال 1977. ابتدا در سال 2007 اعضای باقی مانده از تعقیب و گریز ارائه یادبود کنسرت در شهرهای مختلف. در سال 2014 آنها در نهایت به شیکاگو بازگشت و به مدت دو "تعقیب مجدد" کنسرتهایی در Reggies که برجسته اصلی نوازنده بیس دنیس جانسون—گواهی badass که تا به حال تبدیل شدن به یک عضو موسس Peterik گروه بازمانده در سال 1978. v


  • تعقیب به حال خود بزرگترین ضربه با "ساده" در سال 1971.

  • "بسیاری از مردم" موفق ترین آهنگ از Enneaتعقیب 1972 دوم آلبوم.

  • نهایی چیس آلبوم سال 1974 را خالص موسیقیشامل "بازگشت به مادر," cowritten توسط جیم Peterik (بعد از بازمانده).


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن