یو اس اس تئودور روزولت ناو هواپیمابر در حال آمدن است به برمرتون در سال 2021

جاش Farley Kitsap Sunانتشار: 10:00 PM EDT Jun 17, 2020برمرتون — یو اس اس تئودور روزولت ناو هواپیمابر را به برم

توسط ABESTANEWS در 29 خرداد 1399

برمرتون — یو اس اس تئودور روزولت ناو هواپیمابر را به برمرتون برای تعمیرات اساسی در سال 2021 نیروی دریایی اعلام کرد اواخر روز چهارشنبه.

روزولت ساخته شده است که در سراسر جهان عناوین پس از طرد در گوام با توجه به شیوع رمان coronavirus در هیئت مدیره یکی از کشور 11 هواپیما حامل. Puget صدا Naval Shipyard است خانه را به یکی از دو اسکله خشک است که می تواند جای جهان بزرگترین کشتی های جنگی. روزولت خانه روشن خواهد شد از سن دیگو به برمرتون در تابستان سال 2021 با توجه به نیروی دریایی نیروهای هوایی.

یو اس اس کارل وینسون اخیر حامل به انجام کار در کشتی سازی را در حوض خشک 6 آن را به عنوان شناخته شده است. این روزولت تعمیرات اساسی شناخته شده به عنوان برنامه ریزی شده "docking برنامه ریزی افزایشی در دسترس بودن" (DPIA) است که قریب به اتفاق پروژه که به احتمال زیاد هزینه صدها میلیون دلار است. این Vinson پروژه هزینه $367 میلیون. کشتی هنوز در برمرتون تکمیل آن به طور کلی باید آن homeport روشن به سان دیگو Aug. 1.

روزولت آمد به گوام مارس 27 زیر تماس توسط آن کاپیتان برت Crozier به بارانداز به عنوان رمان coronavirus در سراسر کشتی. او بعد از اخراج و آمد با ویروس خود را. COVID-19 نهایت آلوده بیش از 1000 نفر از خدمه برخی از 5000 نفر در هیئت مدیره و یک ملوان درگذشت.

برمرتون دیگر homeported هواپیمابر USS Nimitz در حال حاضر در استقرار در اقیانوس آرام است.

جاش Farley پوشش نظامی برای Kitsap Sun. شما می توانید او را در رسیدن به josh.farley@kitsapsun.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن