مخاطرات هرگز بالاتر که امریکا بازگشایی. چه چیزی می تواند یک پست-coronavirus جهان نگاه مانند?

مارکو دلا اجوف ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:59 PM EDT 28 مه سال 2020امریکا بازسازی خواهد شد. اما بسیار

توسط ABESTANEWS در 10 خرداد 1399

امریکا بازسازی خواهد شد. اما بسیار شبیه به صاحبان فروشگاه از بین بردن تخته کردن ویندوز در پی یک فاجعه طبیعی آمریکایی ها نیست و کاملا مطمئن شوید که چه پیامدهای مرگبار coronavirus همه گیر خواهد شد.

ما موتور اقتصادی نیاز به تغییر آنچه در آن به فروش می رساند و چگونه آن را به فروش می رساند آن ؟ خواهد همان عادات مصرف بازگشت ؟ می توانید آشنا ریتم ملت unabashedly سیستم سرمایه داری سر ؟

این گالوانیکی نیروهای اعمال شده توسط بیماری های همه گیر همیشه به شکل جهانی, تاریخ می گوید: مارینا Gorbis مدیر اجرایی در موسسه آینده غیر انتفاعی فکر می کنم تانک در پالو آلتو کالیفرنیا.

"این که آیا آن طاعون آنفولانزای اسپانیایی یا coronavirus بیماری های همه گیر به ناچار هر دو سلامت در حوادث و رویدادهای اجتماعی که باعث تحول در جامعه و سیاست," او می گوید.

شاخص های پیشرو — از افزایش نرخ بیکاری به بلندی ورشکستگی — نشان می دهد یک دوباره شروع. به عنوان ملت باز می شود, دانشمندان, در ادامه یک تب جستجو برای واکسن در حالی که مقامات بهداشتی باقی می ماند نگران آن است که از آمدن پاییز و زمستان می تواند به افزایش ویروس جدید موارد که نیاز به تجدید قرنطينه.

اما کسانی که ممکن است موانع کنار کسانی که به مطالعه انسان مارس در طول تاریخ می گویند آن است که حیاتی به یاد داشته باشید که آینده کشور را می توان بهتر از آن گذشته است.

"این یک روز برفی که در آن شما در حال انتظار برای خورشید به درخشش و جهان برای بازگشت به این دلیل که در جهان ما زندگی می کردند برای مدت طولانی در راه های بسیاری است که هرگز به آینده می گوید:" جیمی Metzl تکنولوژی نگر و از بنیانگذاران OneShared.جهان یک گروه آنلاین که ترویج یک جهان به هم پیوسته, پاسخ به همه گیر.

"این است که همه دست در عرشه لحظه برای کشور و جهان است و ما گونه می گوید:" Metzl. "هر کس یک نقش به ساخت چیزی بهتر از آنچه که در حال نابود شده است."

از مین به کالیفرنیا بازسازی را آغاز کرده است در بسیاری از مکان های با قطعات برابر هیجان و احتیاط.

در رزول, گرجستان, رستوران, مدیر کل امتیازش Cupp می گوید: "جامعه هیجان زده وجود دارد این مقید کردن " ما می خواهیم به خارج شدن از خانه' انرژی است."

اما در آتلانتا کارگر دفتر کوچک جونز ترس آوردن ویروس در خانه به خانواده اش پس از چند همکاران پوشیدن ماسک.

"من مردم قصد بازگشت به قبل از همه گیر رفتار خواهم همه چیز را OK در دنیا و بقیه از ما در حال راه رفتن بر روی پوسته," او می گوید.

به این ناچیز بازسازی فاز آشکار ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در زمان شیرجه رفتن عمیق به یک دوجین اجتماعی بخش برای به دست آوردن یک حس از چه چیزهایی ممکن است در آینده برای کلید جنبه از اقتصاد است.

نتیجه این است که یک پرتره از یک ملت در تلاطم اولیه از یک تولد دوباره یکی دو دردناک و در معرض خطر این کشور همچنان به احساس تلفات انسانی در زندگی اقتصادی و معیشت. در میان ما یک نگاه اجمالی به آینده:

• مراقبت از سلامت: با وجود نقش حیاتی آن در حفظ مردم در طول همه گیری این ویروس در معرض مبرم ناراحتی از کسانی که بدون بهداشت و درمان از نظر مالی شکننده طبیعت کوچکتر بیمارستان و نیاز به تامین امنیت بهتر از خانه های سالمندان که ساکنان و کارکنان حساب برای بسیاری از ایالات متحده coronavirus مرگ و میر.

• آموزش و پرورش: مدارس روبرو هستند عظیم کمبود به خزانه دولت دریافت نابود شیوع کروناویروس. قرار می دهد که به خطر اجرای برنامه تغذیه در مدرسه, معلم, امنیت شغلی و آموزش آنلاین برنامه درسی برای دانش آموزان بدون در خانه فن آوری است.

• اشتغال: بالاترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ در حدود 15 درصد است مسلما بزرگترین تهدید برای قوی بهبودی از این بیماری همه گیر. به ناچار بخش را تحکیم کسب و کار جدید ایجاد خواهد شد و کارکنان خواهد بود انتظار می رود به توسعه مهارت های جدید درآمده است. محیط کار نیز وعده داده می شود برای همیشه لطفا برای تغییر با کارکنان به طور فزاینده تغییر به راه دور.

• سرگرمی: رستوران ها در تنگه وخیم با خدمات رزرو OpenTable به تازگی پیش بینی 25% از تمام رستوران ها ممکن است هرگز دوباره باز کنید. اسکریپت تلویزیون را نشان می دهد باقی خواهد ماند و در انتظار نگه داشته تا مجموعه را می توان ساخته شده و امن است. سینما زمانی که آنها به احتمال زیاد برای پیدا کردن مشتریان نشسته از هم جدا و همان فیلم در صفحات متعدد است. بزرگ کنسرت به خوبی ممکن است هرگز بازگشت تا زمانی که موثر واکسن جهانی.

ویروس خار خلاق پاسخ

بی تردید در این ظهور پست-ویروس واقعیت کارشناسان می گویند نشانه هایی است که انسان خلاقیت را ایجاد روش های جدید و محصولات جدید و جدید اجتماعی پارادایم نه تنها بیشتر سازگار به آینده بحران جهانی بلکه بیشتر پاسخگو به نابرابری درآمد تغییر آب و هوا و مسائل دیگر گذاشته لخت توسط coronavirus.

"COVID-19 یک لباس تمرین برای بیشتر آشفته جهان یکی است که نیاز به کسب و کار به بیشتر سازگار به یک مصرف کننده است که برای همیشه تغییر می گوید:" جیمز آلن شریک ارشد در جهانی شرکت مشاوره Bain & Company, و, نویسنده آخرین پست وبلاگ "بزرگ Retooling: تطبیق برای Coronavirus و فراتر از آن."

در میان انواع آمدن روند آلن می بیند یک تغییر جهت بیشتر "ارزش های مبتنی بر مصرف" که در آن مصرف کنندگان پاداش شرکت که "اقدام به عنوان شهروندان خوب" در طول این بیماری همه گیر."

در ضمن یقه سفید حرفه را ترکیب درس های آموخته شده از راه دور کار با پایدار نیاز به برخی از گاه به گاه "بالا لمسی تجربه در دفاتر" او می گوید. و کسانی که در فضاهای اداری هستند به احتمال زیاد به کوچک شدن و هموار کردن راه برای امکان تجدید حیات شهری به عنوان هسته ساختمان های اداری تبدیل به آپارتمانهای.

ماریا Bothwell مدیر عامل شرکت آینده متمرکز مشورتی شرکت Toffler همکاران شرکت آغاز شده توسط اواخر آينده آلوین و هایدی Toffler, نویسندگان از منی 1970 کتاب "شوک آینده" می گوید این ملت را در رسیدن به یک مرحله به نام "رمان عادی" در سه تا پنج سال.

Bothwell پیش بینی یک دوره طولانی از ناراحتی در فضاهای عمومی با غریبه ها به عنوان یک "افزایش حساسیت به آسیب پذیری ما سلامت" باعث reflexive بحال خود برگشتن در عطسه و سرفه و حتی پس از وجود یک واکسن.

علاوه بر این هیچ لمسی سیستم های پرداخت را تکثیر. اماکن عمومی را متوسط صفحه نمایش. و انتظار مهاجرت از شهرهای شلوغ برای کسانی که شغل ترویج راه دور.

از COVID-19 جدید امریکا

در پایان کمی وجود دارد بحث که این امریکا است که پدیدار از این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید خواهد بود امریکا نه بر خلاف جدید سازمان ملل پدید آمده است که از جعل از رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم است.

سابق ایجاد یک ملت از صرفه محافظ دومی ایجاد یک جوان پس از جنگ مردم که سوخت بی سابقه عصر خوش بینانه مصرف.

اگر یک چیز وجود دارد آينده به نظر می رسد به توافق در آمریکا نیز بازسازی است و امیدواریم که ساکن در آن کودکان و بزرگسالان جوان که زندگی شده اند indelibly مهر با این بیماری همه گیر یک گروه است که به خوبی ممکن است به اثبات می شود آینده بزرگترین نسل.

می گوید Bothwell: "در 10 سال ما را به عقب در امروز فارغ التحصیلان در حیرت در آنچه آنها به عنوان یک نتیجه از این رویداد است."

به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز ملی خبرنگار مارکو دلا اجوف: @marcodellacava



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن