این بیماری همه گیر به معنی جدید طبیعی است. در اینجا چیزهای عجیب و غریب شما را از دست ندهید.

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 2:01 PM EDT 29 مه سال 2020جنوبی, Kitsap, دبیرستان معلم علوم نتواند تنهایی او

توسط ABESTANEWS در 9 خرداد 1399

جنوبی, Kitsap, دبیرستان معلم علوم نتواند تنهایی او رفت و آمد از ردموند.

یک کشیش نتواند صدای گریه نوزاد و کودکان نو پا و پر حرف در مخاطب در طول موعظه.

پرستار بازنشسته نتواند بغل کردن و یا هر کسی که نیاز به برخی از تشویق.

پس از بیش از دو ماه از اجتماعی فاصله و رادیکال تغییر در شیوه زندگی است که می آید با آن لیستی از چیزهایی که اکثر مردم از دست احتمالا به نظر می رسد مشابه: بازی, خانواده, دریافت-togethers شام و نوشیدنی با دوستان شب زنده داری, مانیکور, کوتاهی مو, توپ بازی ها, بازی های "غیر ضروری" خرید.

اما پس از هفته نگه داشتن 6 پا از غریبه ها و cooped در خانه من می خواستم به دانستن در مورد چیزهای عجیب و غریب ما از دست این چیزهایی که غیر منتظره را که یک فرد شادی و راحتی است که به نظر نمی رسد به عنوان مهم تا زمانی که آنها رفته است.

کهربا ماه 25, از پورت اورچارد این نسخهها کار میکند به عنوان یک شروع معلم آرمین Jahr مدرسه ابتدایی در برمرتون آموزش 3-, 4 - و 5-ساله.

پس از فرد در مدرسه آنلاین نقل مکان او متوجه خودش را در خانه نشستن بر روی زمین بیش از حد معمول است.

"این چیزی است که من انجام نمی قبل از," او گفت:. "من این کار را با آنها."

او شگفتی و نگرانی در مورد کسانی که 15 کودک و خانواده خود را, اما علاوه بر از دست رفته آنها, او در بر داشت خودش را گم آنچه آنها آورده در او چیزی نیست که از زمانی که او در احاطه شده توسط بزرگسالان است.

"من احساس کودک در خودم," او گفت:. "همه چیز کمی بیشتر مطلوب."

"هیچ یک از شما می پرسد چه دوم خود را حیوان مورد علاقه است" او ادامه داد. "بزرگسالان نپرسید شما کسانی که همه چیز."

این آمار کتی تیلور, 67, از شرق برمرتون حق دور: پرستار بازنشسته نمی تواند در آغوش تمام افرادی که نیاز به در آغوش گرفت. حتی مورد علاقه جستجوگر در Safeway. که او چیزی که او چه می کند و در حال حاضر او نمی تواند.

"من آن شخص" او گفت:.

هر چند او در زندگی با دختر و دو نوه او است و نگه داشتن او فاصله است و محدود کردن او به آغوش شوهرش رابرت که او گفته است در آغوش گرفت بسیاری این روز است. "آیا او آن را دوست دارد یا نه."

هر چند گسترش است که گرما و راحتی به دیگران و نیم است که چرا او اصرار به آغوش مردم آن را نه فقط برای آنها است.

"این هر دو آن را متقابل" او گفت:. "از آنجا که من را در آغوش کشید عقب."

یک آغوش معنی و حتی بیشتر در حال حاضر از آنجا که مردم با احتیاط اگر نه وحشت زده در مورد گسترش coronavirus و فروپاشی اقتصاد و او متوجه تغییر در خودش بدون که تماس انسان.

"من بد" او گفت:.

بسیاری اتفاق می افتد در عرض 6 پا

من مثل تیلور, مرتب کردن بر اساس. به جای از دست رفته معنی دار اگر نه هم سریع, تعامل با دیگران, من خودم بدون توضیح ولع مصرف را اتفاقی و تصادفی تماس با مردم به صورت تصادفی. که خار به کسی اجرا می شود برای گرفتن یک کشتی بوی contrail کلن زیر شیک پوش در راه خود را به یک تاریخ کسی به من ضربه زدن بر روی شانه ام به من می گویند کاهش یافته است یک دستکش. ظاهرا خیلی بیشتر اتفاق می افتد که در آن 6 پا شعاع.

زمانی که من در خارج از خانه — در کشتی در فروشگاه — جهان احساس تنهاتر و من خودم را گم آرام شرکت از غریبه ها.

'که من زمان'

بارب Zawlocki, 44, مخالف است. برای هشت سال گذشته, او حدود 80 ساعت در روز رانندگی و از جنوب Kitsap دبیرستان از خانه اش در ردموند بیدار شدن از خواب در 4:30 صبح گذشت زمان گوش دادن به فایل های صوتی ضبط شده از کتاب.

اگر دوستان به نظر در طول رفت و آمد آن را لزوما زحمت خود را. در روز روشن او می تواند دیدن طلوع آفتاب در کوه.

"من فکر می کنم زیادی در مورد آن," او گفت:. "تنها چیزی که من متنفر شد تا در 4:30."

هنگامی که دانش آموزان شروع به گرفتن دستور از خانه او در ابتدا احساس بیشتر شبیه به یک کارگر از یک معلم مطمئن شوید که هر کس می تواند با اتصال کامپیوتر خود. به عنوان او و زیست شناسی و فیزیک دانش آموزان حل و فصل به روال جدید او متوجه چیزی گم شده بود و او متوجه شد به او این بود که او رفت و آمد است.

"من به دنبال بازگشت در حال حاضر که زمان من بود," او گفت:. "کتاب من زمان شکل من-از-این-جهان-مشکلات زمان. اما در حال حاضر من فکر نمی کنید که دیگر نیست."

او نتواند دیدن او دانش آموزان و همکاران او و بودن در خانه با شوهر و سه فرزند نیز با ارزش است. آن زمان برخی از زمان برای به تحقق بخشیدن به آن را — او قبلا تصور او را دوست دارم با استفاده از فن آوری برای تدریس از صفحه اصلی -- اما او در بر داشت برخی از صلح با کسانی که صبح زود از درایوهای.

"من فکر نمی کنم من دیده طلوع آفتاب پس از COVID," او گفت:. "من نگاه کوه."

فراموش نکنید که این چیزهای کوچک

چند سال پیش اعضای جماعت در کرم Deo کلیسا در شرق برمرتون تشویق شدند فرزندان خود را به خدمات اصلی. غیر مذهبی کلیسای مسیحی هنوز هم ارائه کلاس های فرزندان اما رهبران کلیسا می خواستم به تأیید که گریه نوزادان را giggling از کودکان بودند و اختلالات اما بخشی از خدمات خود را.

"کسانی هستند که صداهای ما را در زمانی که ما در حال یادگیری به عشق خدا" گفت: اجرایی پاستور براندون Johnston, 35.

برگزاری خدمات آنلاین به معنی صحبت کردن در مقابل یک سکوت فضای خالی در کلیسا که در آن معمولا وجود دارد برای تلفن های موبایل از مردم حتی برای تلفن های موبایل از مردم در تلاش برای آرام باشد و همچنین صدای گریه نوزادان است.

"حتی در خود گریه می کند که بچه ها گفتن ما چیزی," او گفت:. "چیزی است که وجود دارد طبیعی در مورد ساخت سر و صدا."

هفته قبل از این جماعت برگزار شد خدمات در پارکینگ با خانواده ها در اتومبیل های خود را و جانستون شنیده — برای اولین بار در مدت زمان طولانی — صدای یک نوزاد با داشتن یک بحران.

"آه" او فکر می کردم. "من از دست رفته است."

اجتماعی فاصله نیز معنای جماعت را ندارد و همدلی با یکدیگر است. در طول آماده سازی برخی از آب یا شراب خواهد لجن از جام و همواره زمین در شلوار یا کفش و چیزی که او فکر نمی کنم او را از دست ندهید.

جانستون گفت که او امیدوار است که زمانی که جهان به حالت عادی برمی گرداند که مردم فراموش نکنید که این چیزهای کوچک است که در واقع نه آنقدر کوچک پس از داشتن آن محروم شده از آنها.

"من بسیار مشتاقانه منتظر به روز است که من را بشنود گریه نوزاد خود را در راه منحصر به فرد خود از آواز به خدا," او گفت:. "من مشتاقانه منتظر به روز هنگامی که همدلی شراب پاشیده از جام و خرابه شلوار من."

اندرو Binion است, Kitsap Sun جرم و دادگاه خبرنگار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب