چهره جدیدی از دی کار

تیفانی هادسون در DEI کسب و کار -- و در حال حاضر کسب و کار پررونق است. طی سه سال و نیم او شرکت نوا جمعی شده اس

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399

تیفانی هادسون در DEI کسب و کار -- و در حال حاضر کسب و کار پررونق است. طی سه سال و نیم او شرکت نوا جمعی شده است کمک به شرکت خود را بهبود تنوع سهام و ورود به شیوه کار است که به سرعت به حرکت در هفته های اخیر به عنوان یک نتیجه از توجه ملی کشیده و حتی بیشتر به چگونه نژادپرستی نظاممند تاثیر می گذارد هر صنعت. هادسون و شرکای کسب و کار همکاری با کلیه صنایع—آنها خود را "صنعت اگنوستیک"—و شرکت های محدوده اندازه از دو نفر به 40,000 کارکنان. استدلال پشت آن ساده است: هر کس می تواند به نفع از بهبود تنوع سهام و ورود. من صحبت با هادسون در مورد نوا جمعی رویکرد به کار خود او تجربیات شخصی او به ارمغان می آورد به شغل و کار همه ما هنوز هم نیاز به انجام است.

ما گفتگو ویرایش شده برای طول و وضوح.

Brianna Wellen: چه ساخته شده شما برای اولین بار تصمیم به تشکیل نوا جمعی?

تیفانی هادسون: چهار بنیانگذاران تصمیم ما می خواستیم به کار به طور انحصاری در تنوع سهام و ورود و ما می خواستیم به انجام آن کمی متفاوت تر از ما شاهد بسیاری از شرکت ها آن را انجام می دهند. که واقعا چرا ما شروع به کسب و کار ما بسیار پرشور در مورد آن. ما فکر می کنیم که در ایالات متحده و حتی در جهان, تنوع, سهام و ورود به کار شده اند وجود دارد برخی از مردم خارج وجود دارد انجام برخی از کار برای مدتی در حال حاضر من فکر می کنم اکثر مردم شگفت زده می شود به می دانم که چگونه این کار انجام شده است و ما فکر می کردیم "بیایید یکی دیگر از کسانی که شرکت هایی که در ساخت برخی از تغییر و تاثیرگذار تغییر نه تنها در آینده و انجام یک کارگاه و می روم." واقعا در آن بود که مایل به دیدن تفاوت در شرکت های بزرگ فضایی و اخلال برخی از چیزهایی که تأثیرگذارند این چیزی است که ما شده ایم در تلاش برای انجام.

چه هستند برخی از کسانی که همه چیز شما باید انجام دهید متفاوت در نوا جمعی?

ما باید یک تعهد قوی در ساخت مطمئن شوید که همه از تیم ما کارکنان با اکثریت زنان و اکثریت مردم از رنگ. ما همیشه در اولویت گروه های کمتر و صادقانه میگویم زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد تنوع, حقوق صاحبان سهام, ورود, کار, ما همیشه در تلاش برای مطمئن شوید که nondominant روایت است که تحت فشار قرار دادند به بالا به دلیل غالب روایت از آن صحبت شده است برای مدت طولانی است و بنابراین برای ما nondominant روایت چیزی است که ما واقعا تمرکز در زمانی که ما در حال گفتگو با سازمان. ما زمین کار ما در هویت اجتماعی. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها مورد بحث ناخودآگاه تعصب و یا بحث در مورد allyship و یا بحث در مورد این DEI موضوعات, اما آنچه که ما می گویند این است که "بله ما می توانیم قطعا بحث در مورد این موضوعات با شما, اما به جای غواصی به این موضوعات اجازه ذخیره کردن برخی از بنیادی کار در اینجا و بحث در مورد هویت اجتماعی چون واقعا همین دلیل است که همه آن چیزهایی که موجود هستند." و من به شما بگویم که برخی از شرکت ها کاملا در هیئت مدیره با آن و برخی از شرکت ها از آن نفرت, اما این چیزی است که ما نمی خواهد خجالتی و دور از.

چرا شما فکر می کنید وجود دارد این است که مقاومت مواجه از برخی از افراد نزدیک به آن را در این راه ؟

آنچه که ما گفته شده [است] "خب شما با قرار دادن مردم را در جعبه" و یا "شما نقل قول را تمام کردن تماس مردم" و ما در واقع انجام نمی دهد که در همه. بسیاری از این شرکت های بزرگ باید آنچه ما تماس بگیرید کارمند منابع گروه و بنابراین کسب و کار با کارکنان منابع گروه اغلب تعریف یا توضیح هویت اجتماعی. اگر ما یک گروه منابع برای افراد در سازمان و یا یک گروه منابع برای مردمی که شناسایی در تجاوز+ طیف. ما در حال حاضر صحبت کردن در مورد هویت اجتماعی ما نه تنها خواستار آن است که این گروه در حال حاضر وجود دارد. بنابراین من فکر می کنم که این بیشتر از یک رویکرد است که مردم کمی ناراحت کننده است و من فکر می کنم که چه مردمی که شروع به انجام گرفتن راحت با اینکه ناراحت کننده زمانی که صحبت کردن در مورد تنوع سهام و ورود.

چگونه تجربه خود را در حال رشد و کار در جهان آگاه چگونه رویکرد شما به این موضوع برای افراد دیگر ؟

پدر من کار کرده است در تنوع سهام و ورود در یک بانک در اینجا در شیکاگو برای مدتی درست تا عبور خود را. من فکر می کنم من همیشه در اطراف کار می کنند و من ناخودآگاه احتمالا مصرف شده در خیلی رشد کردن و من فکر می کنم در حال رشد در متنوع حومه حق از شیکاگو زیادی دیدم. من فکر می کنم که سیاه, گی, زن, من تا به حال برخی از تجارب مثبت و من تا به حال برخی از تجارب منفی بنابراین من قادر به ارتباط با بسیاری از افراد مختلف است. برای من تجربیات شخصی من قطعا من را در یک موقعیت که در آن من را دیده اند بسیاری من تجربه زیادی, و من یاد گرفته ام وقتی که و چگونه واکنش نشان می دهند.

به نظر می رسد مانند یک کار بسیار دشوار است به جدا شدن از زندگی شخصی خود به دلیل آن است که شخصی است.

به خصوص با همه چیز در حال حاضر با جنبش سیاه زندگی مهم جنبش همواره باور نکردنی به من, و من فکر می کنم در حال حاضر دیدن که در آن سیاه و سفید زندگی مهم جنبش رفته است وجود دارد قطعا قطعا برخی از احساسات شخصی در اطراف آن وجود دارد یک حرفه ای طرف است. من فکر می کنم من هنوز هم بدانند آن. کسب و کار ما است, شلوغ ترین آن را به حال شده است از آنجایی که ما آغاز شده است. من اولویت بندی من مراقبت هستم هرگز شرمنده من ناراحت است. و کسب و کار همکاران و کارکنان ما همچنین مراقبت از یکدیگر. شرکای کسب و کار من واقعی هستند خوب در دانستن اگر ما در یک مکالمه و من چک کردن به می دانم که ما باید قدم به عقب به خصوص در یک زمان مثل این.

چگونه شما در حال نزدیک شدن به کسب و کار شما در حال حاضر و مطمئن شوید که مردم همچنان به انجام این کار فراتر از این لحظه خاص?

من خیلی صادقانه با مردم است. بسیاری از مردم صحبت کردم و در حال حاضر ذهن شما ما در روند استخدام مردمی و ما در حال تقسیم و پوشش آن را به عنوان یک کسب و کار—اما مردمی که صحبت کردم به هیچ کس واقعا در آن برای یکی و انجام, و من در واقع بسیار بسیار خوشحال به شنیدن این که. این بسیار برای من جالب است که برخی از مردم واقعا فقط متوجه است که نژادپرستی نظاممند است یک چیز است اما من خوشحالم که آنها در حال تحقق آن است. بهتر است در حال حاضر از هرگز. من فکر می کنم که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها درک است که این چیزی نیست که یک شبه تغییر به دلیل این بوده است که صدها و صدها سال است که این ساختمان شده است. و بنابراین در حال حاضر ما چگونه آن را شکستن. در حال حاضر ما در حال ارائه شرکت ها چیزی به نام پردازش جلسات و یکی از چیزهایی که ما آنها را گفتن است "با سلام در اینجا معامله است اگر شما از این, ما می خواهم شما را به درک این است که رفتن به زیرخاک در اوردن یک بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد در سازمان شما و آنچه شما باید درک است که این پایان کار نیست این فقط آغاز است." v



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن