ماوریک در مرکز شیکاگو 1918 آنفولانزا پاسخ

آخرین کار بزرگ اضطراری برای بهداشت عمومی در شیکاگو در مقیاس COVID-19 بود که این بیماری همه گیر آنفلوآنزا در پ

توسط ABESTANEWS در 24 اردیبهشت 1399

آخرین کار بزرگ اضطراری برای بهداشت عمومی در شیکاگو در مقیاس COVID-19 بود که این بیماری همه گیر آنفلوآنزا در پاییز 1918. حتی اگر 8,510 Chicagoans درگذشت آنفلوانزا و ذات الریه در طی یک دوره هشت هفته شهردار ویلیام هیل تامپسون ساخته شده هیچ جزمی در مورد این بیماری همه گیر. این شهرستان در پاسخ به بحران باقی مانده بود به کمیسیون بهداشت و درمان جان شوید رابرتسون یک مرد اعتماد توسط شیکاگو استقرار پزشکی.

دکتر رابرتسون شد نوع خاصی از شیکاگو داستان موفقیت. پس از نانامی به بازی به عنوان یک اپراتور تلگراف و قطار اعزام او فارغ التحصیل شد و در سال 1896 از بنت التقاطی دانشکده پزشکی در شیکاگو است. در دسامبر سال 1903 دکتر رابرتسون یک جراح در Cook County بیمارستان و یک استاد در کالج آمریکایی پزشکی و جراحی و ارائه مقاله پزشکی مقاله که توجه بین المللی را به دست آورد.

حمام کردن, رابرتسون ادعا بود عمیقا عادت ناسالم که تشویق بیماری های عفونی. مشکل نبود خلوص و یا درجه حرارت آب, اما راه شستن ناشی از "گرمای بیش از حد بدن" در نتیجه ترک "ارگان های داخلی بدن خود را بدون مقدار لازم از مواد مغذی." رابرتسون به این نتیجه رسیدند سخنرانی خود با گفتن داستان Inuit پسر آورده از گرینلند به بوستون که از ذات الریه درگذشت و پس از گرفتن حمام. رابرتسون به تایید شیکاگو رکورد هرالد که او تا به حال گرفته شده بیش از چهار یا پنج حمام در دهه گذشته است. پزشکان و newspapermen به طور یکسان به تصویر کشیده رابرتسون به عنوان یک خل. "پروفسور جان شوید رابرتسون اشاره به آخرین انسان, خطر, آب اظهار داشت:" شیکاگو تریبیون.

اگر چه اعضای هیئت علمی در بنت التقاطی دانشکده پزشکی تا به حال یک بار متهم رابرتسون تامین دانش آموزان خود را به پرسش های مورد استفاده برای بررسی نامزدها برای کارآموزی در طبخ شهرستان رابرتسون رئیس جمهور شد از مادر آلما خود را در سال 1908. این Flexner, گزارش, گسترده تحقیقات پزشکی آمریکا مدارس اظهار داشت که آناتومی اتاق بنت التقاطی موجود "چند جسد انسان به عنوان خشک چرم." مدرسه بود "رک و پوست کنده تجاری" شرکت کمی بیشتر از سهام شرکت عملا متعلق به رئيس جمهور خود را با "به اندازه کافی دیگران را قانونی چیزی." بنت در نهایت وابسته به خود را با دانشگاه لویولا.

به اعتبار خود رابرتسون به مردان جوان محروم از پس زمینه یک شات در حرفه پزشکی. بن Reitman, شیکاگو مشهور گردی, دکتر, یک دانشجوی سابق. حتی اگر رابرتسون خود را باز کرده خود را در بیمارستان خود را درک سرایت باقی مانده لرزان حتی با استانداردهای روز است. در سال 1911 او به آزادی بیان به یک حذفی,' کنوانسیون شیکاگو که در آن او به تفصیل شرح داده که چگونه آبجو کشد "مالاریا جوانه." رابرتسون شخصا تا به حال متوجه شده است که ویلز teetotalers در یک شهر کانزاس شد مستعد ابتلا به مالاریا در حالی که آلمانی ساکنان نوشید تلخ, در خانه, دم نمی شد. پس از عامل در سگ spleens, رابرتسون به این نتیجه رسیدند که "تلخ اصل" در صفرا را متوقف مالاریا و "میکروب دیگر."

در علاوه بر این به استعدادهای خود را به عنوان یک دانشگاهی کارآفرین رابرتسون یک استعداد سیاسی اپراتور. در کنار فرد Lundin سابق کنگره است که پزشکی ثبت اختراع فروشنده رابرتسون مشغول به کار در شهرداری کمپین ویلیام هیل تامپسون. با شبکه ای از سابق و فعلی دانش آموزان رابرتسون موثر بود و در آرا.

تامپسون اعطا رابرتسون آلو از سر شیکاگو در بخش بهداشت و درمان. به خجالت سالن شهر, کمیسیون بهداشت و درمان رابرتسون به بی خانمان در شهر-اجرای مسکن خانه این گزینه از تمیز کردن با یا روغن پنبه یا آب و صابون. (رابرتسون گزارش slathered با روغن زیتون.) اما شیکاگو وزارت بهداشت تحت رابرتسون گام های ساخته شده در شهر گسترش بهداشت مواد غذایی, بازرسی, تصفیه آب و واکسیناسیون.

از سوی دیگر رابرتسون به سرعت ساخته دشمن از دکتر تئودور ساکس سر از شهرداری سل Sanitarium. رابرتسون به حال تنها یک بار ادعا کرد که یک ضد حمام کردن جنبش ممکن است متوقف کردن گسترش بیماری سل او اخیرا حمایت قات سل درمان میفروخت توسط یک سیاسی متصل دکتر. در مقابل Sachs شد رئيس جمهور از ملی سل در انجمن کار برای سل پیشگیری در شیکاگو زاغه برای چند دهه.

ساکس معتقد است که دولت جدید بود تضعیف مراقبت از بیمار با ساخت استخدام و قرارداد گیری مبتنی بر ارتباطات سیاسی. تامپسون و رابرتسون در نوبه خود متهم ساکس بودن از نظر مالی عجیب و بی کفایت و دیکتاتوری. به عنوان Sachs استعفا از sanitarium او خستگی ناپذیر برای ساخت, فرانک, Billings, یکی از محترم ترین پزشکان در شهر به نام رابرتسون "کاملا بی حد و حصر."

در تاریخ 2 آوریل سال 1916 ساکس خودکشی کرد. برای اصلاح طلبان و پزشکی استقرار ساکس یک شهید به چیز عجیب و غریب فساد سیاسی. اگر چه جمهوری خواهیک تبلیغ ورق به معنای واقعی کلمه منتشر شده در یک دفتر در شهر sneered که خودکشی "گاهی اوقات شده است یک پناهگاه اخلاقی ترسو که ترجیح پناهگاه مرگ برای قرار گرفتن در معرض عمومی از کاستی های خود را," رابرتسون در زمان کمتر مقابله تن پس از ساکس مرگ است. هنوز هم او حاضر به مرحله پایین.

با توجه رابرتسون شطرنجی گذشته آن را به یک جای تعجب است که بسیاری از Chicagoans نیست مرگ از آنفولانزا در اکتبر 1918. با 58 گزارش موارد آنفلوانزا در 24 سپتامبر 1918 به او خندید و گفت: شیکاگو, اخبار روزانه بود که "هیچ دلیلی برای هر زنگ." در عرض یک هفته, واقعیت های مجموعه در.

به دلیل آنفلوانزا یک تهدید به جنگ تلاش شورای دفاع ملی تاسیس ایلینوی آنفلوانزا کمیسیون نیروی کار ساخته شده تا از سلامت عمومی رهبری از دولت از جمله رابرتسون. با خود غم انگیز تاریخچه شیوع شیکاگو در حال توسعه زیادی زیرساخت ها برای مقابله با بیماری های عفونی. حتی رابرتسون منتقدان اذعان کرد که او یک استعداد برای سازمان بود که به شدت مورد نیاز در هماهنگی تلاش های امدادی. احاطه شده توسط دانشمندان و تجربه کارشناسان بهداشت عمومی در ایلینوی آنفلوانزا کمیسیون رابرتسون نمی تواند به طور یک جانبه تعقیب کنید-خوب-طرح های سریع.

حتی اگر او تا به حال می خواستم به رابرتسون نمی تواند لمس هر چیزی مربوط به تلاش های جنگی. شهردار تامپسون بود تحت فدرال نظارت خود را منفعل-پرخاشگر در برابر اظهارات جنگ آمریکا تلاش است. رابرتسون تا به حال شناخته شده اند که Chicagoans که مراقبت عمیقا در مورد جنگ بودند و یا وابسته به شغل با درآمد بالا در ضروری صنایع در یک زمان تورم بالا را در تمام احتمال ایستاده بود برای رادیکال stay-at-home اقدامات است. این بیماری همه گیر به اوج خود رسید در شیکاگو پس از بسته بندی رژه برای جنگ اوراق قرضه در حلقه.

در عین حال نیاز به حفاظت از تلاش های جنگی را تقویت رابرتسون دست در بستن سینما و رستوران و دیگر "غیر ضروری" جمع آوری مکان های که مالکیت به طور معنیداری نفوذ در شیکاگو است. رابرتسون تهدید صاحبخانه که نمی گرما آپارتمان ها و بیمارستان ها که تبدیل به دور آنفولانزا بیماران. برخی از رابرتسون اظهارات مانند قرار دادن یک تکه کاغذ را بیش از تلفن گیرنده های راه رفتن به خانه از محل کار به جای در نظر گرفتن تراموای پوشیدن ماسک و جایگزین دست دادن و بوسه با بینائی ممکن است به نظر می رسید kooky قبل از COVID-19 اما باید هوای خاصی از حکمت امروز.

رابرتسون نبود خجالتی در این ادعا نقش خود را در دیدن شهر از طریق اپیدمی اما این کافی نیست برای خنثیسازی تصویر خود را به عنوان یک هک سیاسی. او استعفا داد و به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان در سال 1922 اما نمی ترک سیاست ، مدیریت توسط Lundin, رابرتسون به چالش کشیده تامپسون برای حزب جمهوری خواه نامزدی برای شهردار در سال 1926. تامپسون برگزار شد آشفته "بحث" در Cort تئاتر که در آن او berated دو قفس موش ها به نام فرد و Doc. گفتن به مخاطب است که او داده بود Doc اولین حمام در 20 سال تامپسون خواسته موش اگر به یاد او "چگونه بسیاری از مردم به من آمد در اعتراض به انتصاب من از شما به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان?"

تامپسون در ادامه به پیروزی در انتخابات برای شهردار سال بعد با رابرتسون garnering زیر شش درصد به عنوان splinter نامزد شده است. در مارس سال 1931 رابرتسون بیهوش شد در ایلینوی در مجلس سنا در طول یک با صدای بلند بحث بر سر صدور مجوز رانندگان کامیون. هرگز از به دست آوردن سلامت خود او است که در ماه اکتبر شوید-تاج خود را راحت دریاچه ژنو از خانه در تابستان. v



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن