حیاط خلوت های جدید اردوگاه: زمین که چادر محلی برای آخر هفته روز یادبود

جاش Farley Kitsap Sunمنتشر شده 5:16 PM EDT 21 مه سال 2020برمرتون — هنگامی که مرد دانمارکی فروشندگان تصمیم به ر

توسط ABESTANEWS در 2 خرداد 1399

برمرتون — هنگامی که مرد دانمارکی فروشندگان تصمیم به رفتن به کمپینگ در اوایل این فصل بهار او خسته نمی ساخت رزرو در هر از چند اردو باز در طول بیماری همه گیر. او حتی نمی باید به بسته و یا پر کردن مخزن گاز.

او تن به تن یک چادر در حیاط خلوت خود را.

"من عاشق خوابیدن زیر ستاره ها" گفت: فروشندگان یک Manette ساکن که می آموزد در مرکزی, Kitsap دبیرستان. "دوست دختر من سارا و من شده اند در تلاش برای انجام کاری عادی و منحصر به فرد هر هفته از این بیماری همه گیر. با یک آتش سوزی در firepit آن را هنوز هم احساس می کند مانند کمپینگ."

در دو "سفر" آنها ساخته شده است وجود دارد هیچ کمبود پتو و یا بالش; تمیز داخل حمام, فقط قدم دور. زن و شوهر کشیده چادر خود را در زیر برخی از چاشنی درختان سیب به "نوع از آن را در جنگل احساس." و صرفه جویی برای یک مزاحم خیابانی نور یک بلوک دور, در حال خواب خارج شد و یک خوش آمدید, فرار, او گفت:.

'رفتن به یک اجرا از آسیاب آخر هفته روز یادبود'

در دورانی که دولت و مقامات محلی اصرار ماندن در منزل و به عنوان محلی که ممکن است بسیاری از ساکنان در حال تبدیل شدن به خود را متری برای استراحت به عنوان روز یادبود یکی از بزرگترین کمپینگ آخر هفته از سال روش.

"این است که برای رفتن به یک اجرا از آسیاب آخر هفته روز یادبود" گفت: Jon اسنایدر Gov. Inslee ارشد مشاور سیاست های گردشگری و توسعه اقتصادی است. "اگر شما یک حیاط خلوت این ممکن است یک آخر هفته روز یادبود برای یک حیاط خلوت campout."

یا حداقل یک و نزدیک به خانه. پس از یاس از لغو رزرو در فورت Worden در پورت تونسند کیمبرلی از برمرتون گفت اچ کردن یک بن بست جاده داوطلب به میزبان نزدیک به خانه سفر کمپینگ در میان دوستان است. او گفت: آن را محدود به تنها چند خانواده او می بیند ،

"ما همه خسته بودن جدا شده گفت:" کیمبرلی که خواست نام خانوادگی او استفاده نمی شود چرا که او می خواهد به نگه داشتن محل خصوصی است. "(سفر کمپینگ) طبیعی است, آن زمان به خنده و فقط با دوستان و خانواده."

برخی از آنها هنوز هم در حال برنامه ریزی برای شجاع جاده ها برای پیدا کردن خود را در کمپینگ آرامش در یک اردوگاه که باز است. برمرتون ساکن دیوید Luxton بسته است تا یک کامیون camper کامل با قایق و دوچرخه به بازحمت حرکت کردن به Kingston-ادموندز کشتی و رانندگی به اردوگاه در نزدیکی کوه بیکر.

او مه سفر کمپینگ به سن Juans لغو شد به عنوان یک ژوئن گریز به بنف در رشته کوه های راکی کانادا. بنابراین در حالی که Luxon می گوید که در حالی که او می خواهید برای جلوگیری از mingling با دیگران و حتی پوشیدن یک ماسک او هیجان زده به مدت چهار روز در طبیعت با دوست دختر خود و دو سگ.

"من فکر می کنم مردم خارش به خارج" او گفت:.

برخی از پارک های ملی بازگشایی با خدمات محدود اما دولت چنین زمینه بسته باقی می ماند برای کمپینگ. باید همه چیز شلوغ در هر نقطه اسنایدر گفت: دولت و دولت های محلی در مدیریت مناطق عمومی که باز هستند را "اختیار کامل" و می توانید آنها را خاموش.

"آنها می دانند که شرایط زمین بهتر از ما انجام," او گفت:.

خطر نیست و به طور کلی به مقصد اسنایدر اشاره کرد -- این سفر به دست آوردن وجود دارد. با استفاده از یک سرویس بهداشتی عمومی در طول مسیر و یا توقف برخی از مواد غذایی به عنوان مثال.

"به طور کلی آنچه که مردم را به خارج است که در آن خطر در می آید" اسنایدر گفت. "این افزایش سفر به آنجا و در راه بازگشت."

کشتی' ظرفیت کسری عادی

برای کسانی که شجاع جاده ها وجود خواهد داشت چالش های اضافه شده. به منظور افزایش اجتماعی فاصله گرفتن از واشنگتن کشتی را به کار گیرند پیاده روی در ترافیک در فقط یک چهارم از آن ظرفیت عادی. در سیاتل-برمرتون اجرای این بدان معناست که فقط 300 نفر در سیاتل-Bainbridge, فقط 450 هر چند ترافیک خودرو نخواهد بود دربسته در محیط.

که در بالا از دو راه' اجرا می شود در حال حاضر نصف شده برای خدمات را به تنها با یک قایق بادبانی به جای دو.

ایان استرلینگ یک کشتی گفت افزایش ترافیک بیش از یک آفتابی روز آخر هفته بود "کمی به ما هشدار دهنده" و گفت: آنها می خواهم به مطمئن شوید که آنها انجام همه چیز ممکن است برای به حداقل رساندن ممکن است گسترش از رمان coronavirus. آنها را تشویق رانندگان به ماندن در اتومبیل های خود و مسافران را به پوشیدن ماسک.

خط پایین: "این است که نمی تواند سرگرم کننده سوار کشتی شما تا به حال در تابستان گذشته" او هشدار داد.

اما فراموش نشدنی حیاط خلوت تجربه این آخر هفته و هفته بعد در مستند? کاملا ممکن است.

"در این سال من فکر می کنم از آن خواهد شد خوب فقط به خارج از خانه ما" گفت: مارتی Stennett یک برمرتون ساکن که شما RV اردوگاه در صفحه اصلی این سال است. "تغییر از مناظر."

خبرنگار جاش فارلی را می توان در رسید josh.farley@kitsapsun.com و یا با تماس (360) 792-9227.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب