'سر سخت و به خوبی مطلع بدترین نوع': بازنشسته دیوان عدالت چارلی Wiggins

اندرو Binion Kitsap Sunمنتشر شده 9:15 AM EDT Apr 21, 2020چارلی Wiggins تنظیم نشده به دولت دیوان عدالت قاضی یا

توسط ABESTANEWS در 2 اردیبهشت 1399

چارلی Wiggins تنظیم نشده به دولت دیوان عدالت قاضی یا واقعا حتی یک استیناف وکیل.

"من به هیچ فکر اولیه برای تبدیل شدن به یک قاضی" گفت: Wiggins, 72, از باین بریدج ایسلند که بازنشسته از دولت را بالا دادگاه در پایان ماه مارس پس از انتخاب شدن در سال 2010. "من تا به حال هیچ ایده چگونه یک شد یک قاضی است."

در اصل از جنوب آلاباما, Wiggins, شد, یک افسر در ارتش پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه پرینستون که در آن او در ROTC برنامه. او همسر اول خود را یک اورگان بومی در دانشکده حقوق در دانشگاه دوک که به او به سیاتل که در آن او فرود آمد یک کار در یک شرکت حقوقی -- او پنجمین وکیل در دفتر.

پس از آن اتفاق افتاد که شریک ارشد شرکت اواخر مالکوم ادواردز به عنوان "معمار استیناف قانون" در دولت بود و در این روند تجدید نظر و بازنویسی استیناف قوانین. وکلا در سراسر ایالت واشنگتن می خواستم برای یادگیری قوانین جدید و شرکت آب گرفتگی شد با درخواست وکلا به موارد خود را به سطح بعدی.

Wiggins به عنوان یک وکیل جوان در سال 1976 در بر داشت خود را در جای مناسب در زمان مناسب برای یادگیری طناب استیناف, قانون مرحله ای که دادگاه در حال بررسی برای اشتباهات.

"همانطور که احتمالا در هر حرفه ای که شما در آمده است, بچه های جدید در بلوک چه پیر مرد ندارد زمان برای انجام" Wiggins گفت. "این چیزی است که اتفاق افتاده است. من به پایان رسید تا انجام بسیاری از تجدید نظر. من به خوبی در آن است و من آن را دوست داشت و من قادر به ساخت تا خوب عمل کند."

در طول زمان او گفت: او را تماشا دیگران پیشرفت برای تبدیل شدن به قضات است.

"شما فکر می کنم" یک دقیقه صبر کنید من ضرب و شتم که فرد در یک مورد یا من کمک کرد که پسر یا من در طرف دیگر آن زن بودند و ما هر دو خیلی خوب," او گفت: "من کمی شک و تردید در مورد آن, اما من تصمیم به آن را امتحان کنید."

Wiggins رفت 2-1 در انتخابات

او منصوب شد و در سال 1995 به یک صندلی در بخش دوم دادگاه تجدید نظر سابق رژیم صهیونیستی. مایک Lowery. زمانی که Wiggins زد همان سال برای حفظ صندلی او از دست داده به جان ترنر که در رای دهندگان جزوه بازیگران Wiggins به عنوان یک "سیاسی منصوب" و "حرفه استیناف وکیل از سیاتل قانون شرکت."

Wiggins امضای پاپیونی ممکن است کمک کرده اند یا نه. پس از خروج از دفتر Wiggins تشکیل یک خصوصی استیناف عمل در باین بریدج ایسلند.

"وکلای محلی هنوز هم به شوخی در مورد چگونه Wiggins ممکن است یک دادگستری امروز اگر او تا به حال آموخته به کراوات پاپیونی" روزنامه نگار اریک Scigliano نوشت: در سال 2010 سیاتل ملاقات مجله نمایه به عنوان Wiggins خود را راه اندازی دادگاه عالی مبارزه دادگستری سابق ریچارد ساندرز. Wiggins برنده انتخابات در حدود 13,000 رای از نزدیک به 2 میلیون بازیگران.

در طول Wiggins,' مبارزات انتخاباتی برای دور دوم او کشف کرد که او تا به حال اجرا گرفتار قدرتمند افرادی که ظاهرا استثنا به او رای در مواردی که آمده بود قبل از دادگاه.

در سال 2016 دو عمل سیاسی کمیته حمایت بیل گیتس پل آلن و دیگران به حدود 1 میلیون دلار برای اجرای تبلیغات تلویزیونی مخالف ویگینز و حمایت از حریف خود را.

"من نمی اجرا در این محافل با آن مردمی اما آنچه من درک می کنم این موضوع منشور مدارس" Wiggins گفت: "ظاهرا من رای دادند اشتباه است."

Wiggins برنده با 57 درصد آرا.

"این یک لغزش اما من بسیار افتخار از آن," او گفت:. "حداقل من نمی از دست دادن آن را مثل من از دست داده و در دادگاه تجدید نظر."

تصمیم گیری های مهم

Wiggins گفت: مواقعی وجود دارد که قضات باید به احکام آنها خواهید آنها را به.

"من فکر می کنم اکثریت قریب به اتفاق تمام قضات می خواهم به انجام آنچه درست است" Wiggins گفت. "آنها می خواهند به دنبال و قانون را در مورد فقط نتیجه است. این بدان معنا نیست که آن را بسیار نتیجه اما این یک نتیجه این است که فقط و عادلانه خواهد بود و استفاده عادلانه و منصفانه در آینده است."

از زمان خود را روی نیمکت این مورد است که خارج از غرفه به او بیشتر است از سال 2012 تصمیم در McCleary در مقابل واشنگتن که در آن دادگاه حکم داد که در بودجه عمومی است و دولت تا به حال ساخته نشده "شرط کافی."

Wiggins بسیاری از افراد ممکن است درک نمی کنند کار دیوان عالی کشور تا حدودی به دلیل بسیاری از ایده های خود را از آنچه که "پشت این درهای بسته" از تلویزیون و فیلم و امور مالی را ندارد قانع کننده ترین مواد.

"شما نمی خواهید برای دریافت یک فیلم مورد نظر چه قوه مقننه نخواهد مناسب به اندازه کافی پول برای مدارس," او گفت:. "این درست نیست که تجدید نظر شود."

اغلب کار دادگاه است و در مورد مسائل است که بسیار از ویژگی های -- مانند این که چگونه داوران در حال برداشت -- اما می تواند یک اثر قوی بر روی مردم است.

یکی از نمونه های است که در سال 2013 از نظر او این نویسنده در مورد دولت در مقابل Saintcalle که در آن یک مرد سیاه پوست به جرم قتل در دادگاه دیدم در طول داوران انتخاب دادستان حذف تنها سیاه نگر داور از تصمیم گیری در این مورد. که داور بود که مشغول به کار به عنوان یک مشاور مدرسه و شده بود مورد سوال توسط دادستان فراتر از دیگر آینده نگر هیئت منصفه.

نظر نوشته شده توسط Wiggins منجر به یک حکومت برای همه منصفه در دولت است که تلاش برای از بین بردن "ناعادلانه محرومیت از پتانسیل منصفه بر اساس نژاد و یا قومیت."

"این عادلانه نیست و چگونه می توان ثابت کرد که" Wiggins گفت: از این تصمیم.

عدالت شریل گوردون McCloud وارد دادگاه آن شروع به تصمیم گیری در این مورد است.

"در واقع آنچه او هشدار احزاب است که او مایل به در این نگاه نو" McCloud گفت. "به عنوان یک نتیجه طرفین دعوا شروع جلسه این موضوع به مراتب بیشتر به طور کامل. بخش بزرگی از نتیجه قانون جدید که تصویب شده بود چرا که او اذعان کرد این به عنوان یک مشکل و دعوت ورودی از هر دو طرف است."

بینبریج شد و به چهار ایالت مقامات

تعدادی از مقامات ایالت که باین بریدج ایسلند خانه داده است Kitsap County مشخصات بالاتر از آنچه که انتظار می رود از یک شهرستان با 270,000 مردم است.

در علاوه بر این به رژیم صهیونیستی. جی Inslee کمیسر از زمین های عمومی هیلاری فرانتس و Wiggins باین بریدج ایسلند نیز به McCloud که می دانستند Wiggins قبل از آنها تبدیل شد و قضات. Wiggins داوطلب بود به عنوان مقام ناظر برای McCloud را در سال 2008 زمانی که او مجموعه ای از یک کتاب گینس رکورد سرعت برای هدفمند کاهش با یک شمشیر سامورایی.

هر دو از این جزیره مجاز دو قضات به همسفری با هم به المپیا. در حالی که در جاده ها کسی نیست رانندگی را بخوانید دادخواستها را با صدای بلند و McCloud در زمان این فرصت را McCloud برای یادگیری از عدالت که وارد شده بود در دادگاه چند سال قبل از او.

"در خلوت از ماشین شما می توانید درخواست بسیاری از سوالات احمقانه," McCloud گفت.

از سواری طولانی منجر به پر جنب و جوش بحث نه فقط در قانون اما دین که در آن کتاب گرفت از قانون -- McCloud است یهودی, Wiggins مسیحی است.

وقتی پرسیده شد که چه نوع از مناظره Wiggins است McCloud گفت: "محکم و به خوبی مطلع بدترین نوع است."

مقاوم درگیری بین این دو به نظر می رسد یکی از برنامه ریزی است. McCloud مشخص Wiggins سابق افسر نظامی به عنوان اعتقاد داشتند اگر یک فرد نیست 15 دقیقه زود پس از آن یک فرد است در اواخر فلسفه McCloud اعتراف او به اشتراک بگذارند.

McCloud گفت که او و Wiggins مشترک مشترک قضایی فلسفه است که تحقیقات کلیدی است.

"من فکر می کنم ما همچنین به اشتراک گذاری این فلسفه است که قانون اساسی مظهر ارزش که کشور ما بر اساس و که در آن ارزش ها ثابت باقی می ماند, اما آنها همیشه باید به کار گرفته شوند و حقایق مختلف و جدید و موقعیت های مختلف در طول زمان" McCloud گفت.

حتی زمانی که در اختلافات McCloud گفت: Wiggins باقی مانده احترام.

"او از مد افتاده آقا در چگونه او منتقل احترام در شیوه ای خود و در خود لطف و او هرگز از دست داده است که" او گفت:.

زمان مناسب برای دوران بازنشستگی

هر چند Wiggins بازنشسته و Inslee منصوب هفته گذشته سابق Pierce County Superior Court Judge G. هلن ماسه برای پر کردن صندلی خود را Wiggins باقی مانده رسما یک "pro tem" عدالت است. این اجازه می دهد تا او را به پایان برساند موارد او کار بر روی یک فرمت گفت: یک زن و شوهر از ماه.

اگر او تا به حال به پایان رسید و شش سال او برنده در سال 2016 توانست 75 محدودیت سنی برای قضات در دولت است.

"آن شده اند که مناسب او گفت:" اما اعتراف او به دنبال به جلو به چیزهای دیگر مانند قایقرانی قایق خود را و سفر با همسرش, نانسی.

"این احساس بسیار خوبی به بیکار," او گفت:. "این اولین بار است که اتفاق افتاده است به من در 40 سال است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن