Sor Juana می شود باندا به هم در فرفره پوستر این هفته

برای بزرگنمایی کلیک کنید این هفته فرفره پوستر ویژگی های یک کنسرت در یک واقعی اما بین رفته در شیکاگو. هنرمن

توسط ABESTANEWS در 28 فروردین 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید sorjuana_1_.jpg

این هفته فرفره پوستر ویژگی های یک کنسرت در یک واقعی اما بین رفته در شیکاگو. هنرمند Eric J. García ایجاد این تصویر به افتخار سابق Pilsen مرکز جامعه و محله لنگر Casa Aztlán.

گارسیا نوشت: در زیر به توضیح الهام او برای پوستر: "Sor Juana اینس د لا کروز مشهور شاعر و فکری نابغه از 17 قرن جدید اسپانیا زندگی می کنند! او درخشش چنان قدرتمند بود که او مطرود و منزوی و دور از کلیسای کاتولیک. در حال حاضر فقط برای یک شب در آستانه Día de los Muertos او را به دوباره دوباره اشغال مشهور Casa Aztlán سالن در Pilsen. در ابتدا اشغال شده توسط Brown Berets در طول Chicano جنبش Casa Aztlán شد, مرکز هنرهای, فرهنگ, اجتماعی و مبارزه در این Mexicano جامعه برای بیش از چهار دهه است. در حال حاضر داشتن شده است به فروش می رسد و سفید توسط gentrifying ملکی Casa Aztlán است که دوباره دوباره اشغال شده برای این عملکرد خاص. تمام درآمد حاصل خواهد شد به زندگی واقعی فعالان Pilsen مسکن تعاونی که سخت در محل کار ناشی از جزر و مد gentrification در Pilsen. حتی اگر شما نمی توانید به دیدن دهم الهه شعر و موسیقی در این رویداد تاریخی, فضا, لطفا برای حمایت از Pilsen مسکن تعاونی در نگه داشتن خانواده های شاغل و هنرمندان از آواره." با تشکر از شما اریک برای این پوستر و سهم خود را به خواننده کتاب رنگ آمیزی.

این خواننده است که هنوز پذیرش ارسالی فانتزی فرفره پوستر به ویژه در این ستون. برای شرکت لطفا e-mail scollojulin@chicagoreader.com خود را با نام و اطلاعات تماس و اصلی خود را طراحی و یا نقاشی (شما می توانید ضمیمه یک فایل JPG و یا فایل PNG یا ارائه لینک دانلود). ما نمی قادر خواهد بود برای انتشار هر تسلیم است اما ما از ویژگی های به عنوان بسیاری که ممکن است در حالی که این همه گیری همچنان ادامه دارد. تسلیم شما همچنین می تواند شامل یک غیر انتفاعی جمع آوری کمک و یا اقدام کمپین است که شما می خواهم را به توجه خوانندگان ما.

نه هر کس می تواند یک فانتزی, فرفره, پوستر, البته, اما هر کسی با چند دلار به فراغت می تواند حمایت از کار کارکنان در شیکاگو سالن های موسیقی—در اینجا ما لیست جمع آوری اعانه. و فراموش نکنید که رکورد فروشگاه! این خواننده نیز منتشر شده یک لیست از فروشگاه های محلی است که به شما اجازه فروشگاه از راه دور.


هنرمند: Eric J. García
فانتزی GIG: Sor Juana اینس د لا کروز و نفاق از تفتیش عقاید در Casa Aztlán در خورشید 11/1
اطلاعات هنرمند: ericjgarcia.com
NPO بدانید: Pilsen مسکن تعاونی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب