شش پیشنهادات از یک جکوزی بادی Professional

به همین دلیل انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی وارد بازار شدند که فرآیند نصب و راه اندازی آنها بسیار ساده و کوتاه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به همین دلیل انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی وارد بازار شدند که فرآیند نصب و راه اندازی آنها بسیار ساده و کوتاه است. جکوزیهای بادی خانگی به راحتی در هر مکانی قابل نصب هستند و در عرض کمتر از نیم ساعت میتوانید آن را پر از آب کرده و مورد استفاده خود قرار دهید. نخستین سالن سرپوشیدهٔ اسکیت کشور است که مجهز به کفپوش تخصصی اسکیت (stilmat) میباشد که در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود. این ابعاد و ظرفیت آب می تواند 2 الی 3 نفر را به راحتی در خود جای دهد. در ادامه سه شهربازی محبوب و معروف شیراز را معرفی میکنیم که هر یک به دلایلی، مقصد شماره 1 خانوادهها برای یک تفریح خاطرهانگیز است. پس اگر به دنبال یک تفریح هیجانانگیز در شیراز هستید، یا اگر با کودکان خود سفر میکنید، این مطلب را از دست ندهید. اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طراحی هشت ضلعی می باشد که این سبک طراحی در کمتر محصولی دیده می شود و همین ویژگی باعث خاص تر بودن جلوه این محصول در مقایسه با محصولات مشابه شده است. Th is  data was written by GSA  Conte nt Gen er ator DEMO!

جکوزی بادی از سری محصولات جدید و حرفه ای برای داشتن تفریحات آبی می باشد که با جکوزی های قدیمی قابل مقایسه نیست و می تواند مزیت های زیاد تری را به دنبال داشته باشد. بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته برند اینتکس از پی وی سی چند لایه ضخیم و نخ ابریشم به صورت تار و پود و شبکه ای ساخته شده است که در برابر فشار باد و وزن آب بسیار محکم میباشد . با توجه به ابعاد و حجم داخلی امکان جای دادن 778 لیتر آب در این جکوزی فراهم خواهد بود. C ontent has be᠎en cre​at​ed with GSA C on tent G en᠎er᠎ator ​DE MO.

جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین جکوزی های آماده شرکت اینتکس است که بسیار کم حجم و سبک و مقاوم است و از نظر قیمت نسبت به جکوزی های بتنی و سرامیکی بسیار قیمت کمی دارد و در زمان کمتری میتوان آن را نصب کرد . علاوه بر این، به دلیل بادی بودن و وزن کم این محصول، میتوانید آن را به راحتی جمع کنید و با خود به مسافرت ببرید. جنس کف جکوزی بادی پیش ساخته از فوم بسیار نرم تولید شده و باعث نرم شدن قسمت کف جکوزی میشود که در استفاده طولانی مدت از جکوزی بادی احساس خستگی نکنید . اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل جنس بدنه به کار رفته در جکوزی بادی بسیار مقاوم تر از سایر محصولات بادی می باشد. جکوزی پیش ساخته بادی معمولا دارای 4 نازل جت ماساژ با قابلیت گرم کردن آب تا دمای 40 درجه سانتیگراد می­باشد. جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. جکوزی بادی خانگی چیست؟ دارای موتور 4 کاره است و عمل گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , باد کردن جکوزی , تصفیه آب , جت کردن و ماساژ آب را انجام میدهد .

جکوزی بادی به راحتی باد می گردد. لوازم جانبی این محصول شامل ساک مخصوص جابه جایی، روکش حرفه ای بادی که با کمربند های مخصوص خود به طور کامل بر روی جکوزی بادی اینتکس چفت می شود تا هیچ گونه گرد و غباری به داخل آب نفوذ نداشته باشد. با خرید جکوزی بادی میتوانید از سایر هزینه های احداث جکوزی راحت شوید. جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس در مدل های آماده خانگی و ویلایی با لوازم جانبی کامل در فروشگاه اینترنتی اینتکس شو ایران به فروش میرسد . این ویژگی بهمپیوستگی آنها در دنیا بیمانند است، به گونهای که با ایستادن در کوریدورهای آن امکان تماشای چهار مسابقه همزمان وجود دارد. این مجموعه با گسترهٔ نزدیک به یک میلیون متر مربع، که بیش از نیمی از آن فضای سبز است و نیمی دیگر فضاهای گوناگون سرپوشیده و روباز ورزشی است، از مهمترین ورزشگاههای موجود در ایران و خاورمیانه و در دنیا کممانند است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن