نشان دادن خشونت خانگی بازماندگان زندگی و عشق پس از سوء استفاده'

باد می وزد شهروندان است یک سری جدید پروفایل مردم ما فکر می کنم شما باید بدانید. اولین باد می وزد شهروند Chante

توسط ABESTANEWS در 10 تیر 1399

باد می وزد شهروندان است یک سری جدید پروفایل مردم ما فکر می کنم شما باید بدانید. اولین باد می وزد شهروند Chantelle شعبه 38, خشونت متخصص. این است که داستان او همانطور که به سارا Nardi.

رابطه سوء استفاده خود من زمانی شروع شد که من 23 بود. در آن زمان من نمی بینم که پرچم های قرمز به دلیل من نمی دانم چه پرچم قرمز شد. من درک نیست که چگونه چیزی که من دیدم در آغاز امر منجر به سوء استفاده بیشتر.

من می خواهم او را برای سال قبل از ما شروع به آشنایی. ما رفت و به همان دبیرستان سوار همان اتوبوس است. او خروجی و دوستانه است. هر کس او را دوست داشتم.

ما در حال حاضر راحت در اطراف یکی دیگر بنابراین هنگامی که ما آغاز شده قدمت آن را جدی کردم به سرعت. زندگی من واقعا مصرف کردن در زمان. من سفر های زیادی برای کار و همه چیز فقط احساس هیجان انگیز است. اما پس از آن سوء آغاز شده است. من به یاد داشته باشید ما به خانه رانندگی یک روز و به من می گویند چیزی در مورد یکی از دوستان پسر خود. این واقعا یک گاه به گاه بدون مقدمه نوع از نظر.

از هیچ جا از او به من رسید. او به من خیلی سخت است که من تماس ظهور از چشم من. و من به یاد داشته باشید فکر می کرد: "آه خدای من من دارم رانندگی می کنم." من نمی توانستم باور او که. و چه دیوانه برای من این است که من فقط نگه داشته رانندگی. من نمی دانم چه چیز دیگری برای انجام, بنابراین من فقط راند.

البته او عذرخواهی کرد. او وعده داد که آن را هرگز دوباره اتفاق می افتد اما آن را انجام داد. چرخه آغاز شد. در ابتدا او تنها آن را یک بار در در حالی که پس از آن تمام وقت. که چگونه از آن اتفاق می افتد. که چگونه زنان از دست دادن قدرت خود را.

من سعی کردم او را ترک چند بار اگر چه او هرگز نمی دانستند. اما من همیشه رو به عقب به دلایل مالی. او کنترل همه چیز است. من پول من در آپارتمان من ، من به یاد داشته باشید که او یک بار در حالی که من باردار بودم و گفتن خودم که من فقط نیاز به آن را برای کمی طولانی تر است. فقط تا زمانی که من می تواند کودک را. و بله, او آزار من در حالی که من باردار بودم. من می خواهم که به حلقه روی زمین در حالی که او لگد من به طوری که من می تواند محافظت از معده من.

سپس یک روز او خفه من. مهم نیست که چگونه همه چیز بد شده بود تا پس از آن من می دانستم که وضعیت من بود و در نهایت تبدیل به زندگی یا مرگ. من کار به عنوان یک آرایشگر و من stashing پول دور. ده دلار در اینجا وجود دارد. دو روز پس از اختناق من وانمود می شود تاشو لباس های شسته شده در حالی که او کار می کنند. من منتظر او را به دایره بلوک. دو بار مثل او همیشه.... گاهی اوقات او خواهد آمد به آپارتمان به مطمئن شوید که من با یک مرد و یا صحبت کردن با هر کسی در گوشی است. پس از من تو را دیدم او را به رفتن در اطراف بلوک بار دوم من هم لباس من است می خواهم تاشو و زد.

من به یاد داشته باشید در حال اجرا پایین بلوک به ماشین من در باران. من گریه می کرد. من تا به حال هیچ ایده که در آن برای رفتن. من به نام با شماره داخلی سوء استفاده از خط تلفن است که من می خواهم در رادیو شنیده می شود و آنها به من این آدرس را به یک پناهگاه در حومه شهر. من برداشت بچه ها از مهد کودک سوار به حومه شهر و هرگز به عقب نگاه کرد.

پس از فرار که رابطه من انجام این کار از انتقال از یک قربانی به بازماندگان. من کاملا جدید زندگی برای خودم و ماموریت من این است که برای کمک به زنان دیگر انجام همان.

من در حال حاضر یک گواهی خشونت متخصص و بنیانگذار من بی باک پروژه های آینده. من می خواهم برای توانمند سازی بازماندگان نشان دادن آنها زندگی و عشق پس از سوء استفاده. من همچنین می خواهم به آموزش زنان جوان به خصوص کسانی که در دانشگاه و دبیرستان, به طوری که آنها قادر به شناسایی نوع شناسی از یک خانگی در ضرب. بیشتر شما در مورد سوء استفاده کمتر احتمال دارد که شما برای تبدیل شدن به درگیر در یک رابطه آزاردهنده است. من می خواهم به آموزش زنان جوان برای شناسایی کسانی که پرچم قرمز که من از دست رفته.

من بی باک آینده به حال حوادث زندگی می کنند به انتظارنشسته بودند تا از طریق بهار, اما ما تا به حال به لغو همه چیز به دلیل خاموش شدن ناگهانی. و آنچه که ما شروع به دیدن به سرعت بود که استفاده داخلی بود شاید. قربانیان بودند ناگهان به دام افتاده در خانه با معتادان خود را با جا به نوبه خود. بنابراین ما تصمیم به انتقال تلاش های ما برای ایجاد یک پلت فرم آنلاین برای کمک به مردم قطع از خارج پشتیبانی می کند.

ما میزبان یک سری از Facebook رویدادهای زنده با طرفداران درمانگران و کارشناسان. از طریق این بحث های ما در حال ارائه اطلاعات در مورد همه چیز از مدیریت استرس و سلامت روانی در مستند به اخذ دستور حفاظت از زمانی که دادگاه بسته شده است. ما همچنین شروع یک گروه پشتیبانی آنلاین برای بازماندگان که نیاز به یک فضای امن برای به اشتراک گذاشتن.

ماه گذشته من بی باک آینده تماس گرفته شد توسط یک زن نیاز به کمک فوری. ما قادر به حرکت او را از خطر و به طور موقت اقامت. در حال حاضر ما در حال کار با او به شکل یک راه برای انتقال خانواده خود از بحران به یک محیط پایدار. ما امیدواریم که ما می تواند کمک به او را به یک پناهگاه محلی که در آن او را شفا سفر واقعا می تواند آغاز خواهد شد. v

اگر شما یا کسی که شما می دانید این است که قربانی یا در معرض خطر خشونت خانگی کمک کند و منابع در دسترس هستند از طریق تماس ملی خشونت خانگی تدریس خصوصی در 800-799-7233 (امن) و یا با مراجعه به ائتلاف ملی در برابر خشونت خانگی وب سایت ncadv.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن