'او چپ یک علامت در Kitsap County': حاشیه ترون در بر داشت کمک کرد بحران درمانگاه آسایشگاه و بیشتر

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 3:47 PM EDT Jun 4, 2020Marjorie (حاشیه) تورن جامعه داوطلب بود که دست در ایجاد

توسط ABESTANEWS در 16 خرداد 1399

Marjorie (حاشیه) تورن جامعه داوطلب بود که دست در ایجاد Kitsap County بهداشت روان در بحران درمانگاه اولین خانقاه و شهرستان را در لیگ از زنان رای دهندگان شده است.

مادام العمر داوطلب درگذشت مارس 29. او 91 با توجه به دخترش کارن Danis از برمرتون.

تورن تا به حال طولانی رزومه پر از دستاوردهای. زمانی که Danis وارد شده همه آنها را تحت پوشش پنج صفحه. او دریافت حداقل 21 جایزه برای او داوطلبانه.

"این مهم بود که او را به عالی در هر چیزی او را, آیا بودن رئيس جمهور از انجمن اولیا و مربیان و یا مراقبت از خانواده اش" Danis گفت.

در سال 2011 تورن اهدا شد بینبریج جامعه بنیاد C. کیت بیرکنفلد بشردوستانه جایزه که به $25,000 به کمک به یک علت انتخاب او. این جایزه که به یک Kitsap اقامت با نمونه داوطلب خدمات و رهبری در جامعه است.

او تصمیم به دادن کمک مالی به Kitsap سلامت روان.

تورن کمک به ایجاد بحران درمانگاه از شبه 54 سال پیش کار به عنوان یک مربی و مشاور و رهبر گروه. کمک به مردم بود چه تورن بود و او باقی مانده است بحران درمانگاه داوطلب تا آلزایمر ساخته شده آن را غیر ممکن است Danis گفت.

جو joaquin uy, مدیر عامل شرکت Kitsap خدمات بهداشت روان گفت: Thorne قرار دادن قلب و روح به بحران درمانگاه.

"او چپ یک علامت در Kitsap County با شفقت و اقدامات و ابتکارات" joaquin uy گفت.

کلی شواب برنامه سرپرست برای این درمانگاه گفت: او همچنان به تحت تاثیر قرار ترون و لوسی Konizeski در میان این گروه از زنان و بهداشت روانی کارگران که شروع به درمانگاه.

"مرگ شده است وجدان من که سخت گیری و لوسی به من الهام گفت:" کلی شواب برنامه سرپرست برای بحران درمانگاه.

تورن و شواب شد به رسمیت شناخته شده توسط انجمن آمریکایی از Suicidology به عنوان برخی از طولانی ترین خدمت بحران درمانگاه داوطلبان در کشور است.

تورن در بر داشت کمک کرد, آسایشگاه, Kitsap County, گفتن, Kitsap Sun در سال 2011 است که هنگامی که شوهرش شد بیمار مبتلا به لوسمی و این آشکار بود او که قرار بود به برنده شدن او در نبرد با سرطان تورن نگاه به آنچه در خانقاه خدمات در دسترس بود به صورت محلی.

ناراضی با آنچه که او در بر داشت و با وقت آزاد چرا که او فقط به پایان رسید مدت او به عنوان رئيس جمهور از انجمن سرطان آمریکا تورن شد, شرکت-ساماندهی مرجعیت برای, آسایشگاه, Kitsap County است. او ادامه داد: برای داوطلب در این سازمان پس از تاسیس آن.

یکی دیگر از تورن بزرگترین هدیه به Kitsap جامعه بود که او کمک کرد تا برای شروع این شهرستان را در لیگ از زنان رای دهندگان در سال 1965.

"او بسیار به جلو فکر کردن زن گفت:" کاترین اهل, لیگ عضو. لیگ تشکیل شد فقط قبل از 19 متمم تصویب به زنان حق رای. هدف به آموزش های جدید رای دهندگان چگونه خود را از دولت عمل می کند و برای کمک به جامعه می دانم چه خبر است.

بیشتر: اگهی برای Marjorie J. (حاشیه) ترون

هر زمان یک عضو چیزی خوب دو روز بعد از آن آنها می خواهم یک دست نوشته کارت در این پست از ترون اهل گفت.

تورن نیز اختصاص داده شده, همسر, Danis گفت: ازدواج به شوهرش چارلز ترون برای بیش از 50 سال قبل از او درگذشت. حتی با او مشغول داوطلب برنامه تورن لباس دوخته برای او دو دختر و پای پخته و بین جلسات و رویدادهای Danis به یاد می آورد.

هر دو دختر Danis و جیل Reanier زنده در برمرتون.

در بالا از آن دستاوردهای تورن بود یک معلم از کودکان با نارساخوانی. او وارد شده بیش از 26,000 ساعت خدمات در YMCA داوطلب و آموزش ویژه نیازهای کودکان چگونه به شنا. از سال 1995 تا 2006 او در زمان دو هفته نمونه برای Kitsap County health department تفریحی صدف نظارت بر برنامه است. او با نوجوانان و مجرم در Kitsap County دادگاه اطفال انحراف برنامه. تورن نیز مرجعیت و بسیاری از کمیته ها و عضو فعال PTSA. او داوطلب با اردو دختران برای سال بود و یک رهبر برای YWCA.

او در شرکت و سازمان ها برای سرگرم کننده بیش از حد. تورن عضو برمرتون باشگاه قایقرانی و عاشق آب, که آیا آن شنا قایقرانی و یا فقط نشستن در نزدیکی دریا. ترون همچنین سگ دوست داشتنی و کمک به قرار دادن در سگ نشان می دهد برای شبه جزیره سگ Fanciers باشگاه. او همچنین مطرح شتلند سگ گله در حدود 20 سال است.

بازماندگان شامل دو دخترش کارن Danis (جالینوس) و جیل Reanier (تریسی) و دوست خاص خود را ری Kronquist.

جشن مرگ را زندگی خواهد بود برنامه ریزی شده برای تاریخ بعد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن