میدان, مسیرهای دوچرخه سواری در نظر گرفته شده برای برمرتون نیروی دریایی خیابان

مسیحی Vosler Kitsap Sunانتشار: 10:30 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 23, 2020برمرتون – نیروی دریایی خیابان های آینده

توسط ABESTANEWS در 2 مرداد 1399

برمرتون – نیروی دریایی خیابان های آینده خواهد شد عبارتند از کمتر خودرو خطوط اتاق بیشتر برای دوچرخه و واکر و احتمالا یک میدان در Burwell خیابان با توجه به برنامه های طراحی برای یک پروژه شهری است که با هدف تبدیل به یکی از برمرتون مرکزی معابر.

این شهرستان یک سوم از راه را از طریق بهبود طراحی به خیابان نیروی دریایی – یک شمال به جنوب و اتصال جاده است که دهانه بیش از یک دوجین بلوک و تغذیه به پایگاه نیروی دریایی Kitsap – با هدف بهبود ایمنی برای عابرین پیاده و دوچرخه سواران و وسایل نقلیه.

A $650,000 کمک مالی از دولت عابر پیاده و دوچرخه سوار برنامه پرداخت برای طراحی که برنامه ریزان شهرستان امیدواریم که در پایان این سال است. این شهرستان که نیاز اضافی اعطای بودجه برای ساخت و ساز است که به طور آزمایشی 2023.

"این یک پروژه است که نوع از آمدن ما آن را شناخته شده است تمام راه برگشت در سال 2007 و ما هیجان زده می شود قادر به حرکت آن را به حال قادر به تحویل داده می شود" مدیر پروژه کریس Dimmitt گفت.

این پروژه با استفاده از یک "جاده رژیم غذایی" برای کاهش تعداد خطوط در نیروی دریایی خیابان از سه تا پنج – یکی در هر جهت به علاوه یک مرکز تبدیل لین – گسترش پیاده رو بهبود محدودیت به ادا (Americans with Disabilities Act) قابل دسترسی و اضافه کردن مسیرهای دوچرخه سواری. پیشرفت های دیگر عبارتند از پیاده رو برای عبور, بهبود سیگنال زمان بندی و علامت.

تغییرات در نیروی دریایی مشخص شد این شهر در سال 2007 غیر موتوری برنامه ریزی حمل و نقل بر اساس دستياران شکایت در مورد کیفیت پایین از پیاده رو و کلی اتصال در راهرو.

نیروی دریایی خیابان جنوبی نقطه است یک دروازه به پایگاه نیروی دریایی Kitsap که می بیند ترافیک بالا در تغییر. جاده تقاطع چند تا از برمرتون شلوغ ترین تقاطع در Burwell 6 و خیابان 11th قبل از کاهش تدریجی به یک جاده دو خط است که در خدمت یک محله مسکونی در شمال 11th. نیروی دریایی خیابان مرکز آموزش زود هنگام و کسب و کارهای مختلف نیز واقع در امتداد راهرو.

نیروی دریایی خیابان تجربیات یک مقدار نسبتا کم ترافیک وسیله نقلیه برای پنج خط جاده ها با توجه به Dimmitt. پروژه وب سایت می گوید: این خیابان در خدمت تحت 10,000 وسایل نقلیه در روز است.

"نیروی دریایی خیابان در تنظیمات فعلی خود مورد استفاده قرارگرفته است بنابراین وجود دارد را تقریبا به عنوان ترافیک حد وجود دارد خطوط" Dimmitt گفت.

این طرح هنوز در مراحل اولیه حدود 30 درصد کامل است. برنامه ریزان شهرستان ارائه بسیاری از گزینه های آنها با توجه به در آنلاین خانه باز ماه گذشته.

یکی از کسانی که گزینه های اولیه برای طراحی یک میدان در تقاطع Burwell و دریایی است که مقامات شهر می گویند خواهد کاهش زمان انتظار در آنچه که در حال حاضر یکی از این شهر شلوغ ترین تقاطع ها در ساعات اوج ترافیک.

دوچرخه محلی گروه های حمایت که با حضور در خانه باز با تمجید از پیشرفت های اما همچنین نگرانی در مورد طرح پیشنهادی دوچرخه خطوط و این میدان.

کریس لوکس و همسر خود جوانه + خار یک فروشگاه گل در گوشه ای از Burwell و نیروی دریایی. لوکس تبدیل کرده است با دوچرخه برای بیش از 20 سال هر دو زمانی که او زندگی می کردند در سیاتل و پس از او به برمرتون. در حالی که پروژه "فوق العاده ای در مفهوم" لوکس گفت که او امیدوار است این شهرستان اولویت پیاده و دوچرخه سواران بیش از بهبود ترافیک وسیله نقلیه.

"میدان نیروهای دوچرخه به ترک دوچرخه خط را وارد کنید و یک دایره از ترافیک که ندارد هیچ شاخص برای متوقف کردن و یا عملکرد برای دوچرخه و یا ترک این جاده به طور کامل و رفتن در پیاده رو" لوکس گفت.

طرح های اولیه برای میدان خواهد نیاز به برش به زمین در چهار گوشه تقاطع از جمله لوکس اموال.

"هر چهار نفر خواص خواهد بود نهفته و آن را از بین ببرد حداقل سه ساختمان و دو کسب و کار" لوکس گفت.

میدان تنها یکی از چندین گزینه های این شهرستان است که با توجه به Dimmitt گفت. مشاوران و تیم طراحی هنوز بیش از عمومی انتقادات و پیشنهادات جمع آوری شده در این نشست بود.

"ما خیلی زود در این روند ما در زمان اولیه در تمام مسائل و چالش های ما در مواجهه با این پیشرفت در راهرو و پس از آن ما می خواستم برای به دست آوردن بازخورد در مورد آنچه در آن بود و ما شاهد به عنوان گزینه های" Dimmitt گفت.

غرب صدا, دوچرخه سواری, باشگاه بخشی از یک گروه ذینفعان برای این پروژه که شامل نیروی دریایی برمرتون School District, Kitsap, حمل و نقل و واشنگتن دولت در بخش حمل و نقل است. دوچرخه سواری باشگاه شده است هل دادن برای سال برای یک شبکه اختصاصی دوچرخه خطوط اتصال برمرتون از شرق به غرب است.

نیروی دریایی خیابان های مهم بخش از جاده برای دوچرخه سواران در تلاش برای رسیدن به مرکز شهر و یا به ترمینال کشتی از غرب برمرتون, غرب صدا, دوچرخه سواری, باشگاه حمایت رئیس کمیته پل Dutky گفت.

"بزرگ حلقه مفقوده بین مرغزار و نیروی دریایی وجود ندارد (دوچرخه) تسهیلات وجه" Dutky گفت.

Dutky و دایان ایورسون عضو دیگری از دوچرخه سواری باشگاه را حمایت کمیته ارائه جزئیات بسته نظرات به شهرستان با پیشنهاد بهبود طراحی. این گروه امیدوار است این شهر در نظر بگیرند "حفاظت شده" دوچرخه خطوط مانند کسانی که در سیاتل و پورتلند که قابلیت محدودیت پست و یا چند فضای جداگانه به اتومبیل از دوچرخه سواران.

"این فوق العاده است که آنها در حال رفتن این مسیر اما من فکر می کنم شما می تواند به بهبود و امن تر همه چیز تمام راه را به پایین خط" Dutky گفت.

دیگر پیشنهادات مطرح شده شامل مسیرهای دوچرخه سواری, دوچرخه جعبه و کنترل از راه دور ترافیک سنسور برای دوچرخه در چراغ های ترافیک. این گروه نیز مخالف این ایده از یک میدان در Burwell و نیروی دریایی.

"(تقاطع است) به شدت قاچاق رفتن یکی از راه های دیگر پراکنده است در, تغییر, تغییر, تمام هدف نیروی دریایی خیابان بود که آن را به یک دوچرخه و عابر پیاده شریانی و شما می توانید انجام دهید که در کمتر از گران قیمت راه کارآمد تر و کمک به کسب و کار به رشد" Iverson گفت.

Dutky و لوکس و همچنین مسائل مطرح شده با این شهر برنامه های عمومی برای ورودی. یکی دیگر از نشست برنامه ریزی شده است که طراحی شده است 90 درصد کامل است.

"من فکر می کنم این نگرانی وجود دارد یک تفاوت گسترده ای بین برنامه های گذاشته شده توسط کمیته ها و انتظارات مردم در خانه باز و سپس حداقل آنها باید دوباره در 60 درصد بازه زمانی نشان می دهد که آنها شامل نیازهای جامعه" لوکس گفت.

Dimmitt گفت: این شهرستان دارای دو جلسات عمومی بودجه برای اعطای یک در 30 درصد و دیگری در 90 درصد است. ذینفعان کمیته درگیر است در طول روند اما Dimmitt گفت: جلسه دیگری ممکن است "اگر به اندازه کافی منافع عمومی است."

"من می دانم که آقای Lux بسیار فعال و علاقه مند و به حق آن مجاور به اموال کسانی که چیزهایی هستند که احتمالا ما قطعا نیاز به در نگاه قبل از ما در حال ساخت هر گونه تصمیم گیری بیشتر رفتن به جلو" Dimmitt گفت.

برای اطلاعات بیشتر بر روی این پروژه بازدید https://www.bremertonwa.gov/1167/Naval-Ave-Bicycle-Pedestrian-Enhancement که در آن شما می توانید ثبت نام برای پروژه هشدار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب