بررسی توسط پرنیان(ع)

من ممتاز به ساخته شده است در "stay-at-home حباب" از آنجا که من اجاره یک آپارتمان از دوستان من که در طبقه اول

توسط ABESTANEWS در 7 خرداد 1399

من ممتاز به ساخته شده است در "stay-at-home حباب" از آنجا که من اجاره یک آپارتمان از دوستان من که در طبقه اول از ساختمان با پسر خود (نگاه کنید به "مصاحبه با یک نظر" خود را در بازی های ویدئویی). همه ما علاقه برای طراحی و زیبایی شناسی از بازی های هیئت مدیره از 70s و 80s و قرنطینه زمان به ما داده است یک بیت از یک بهانه برای انجام یک شیرجه عمیق به خانواده مجموعه است. توجه داشته باشید که در حالی که اینها همه بازی است که فروخته شده در ایالات متحده بیش از 30 سال پیش برای اکثر ما کانادایی نسخه (به عنوان دوستان من بزرگ شده در کانادا و این بازی ها همه از دوران کودکی خود را خانه). همه از این در دسترس بود در eBay زمانی که من آخرین بررسی می شود.

برای بزرگنمایی کلیک کنید MELINDA FRIES
  • ملیندا سیب زمینی سرخ کرده
کینگ کنگ
کینگ کنگمانند بسیاری از مورد علاقه ما بود یک بازی هیئت مدیره ایجاد شده به کراوات در با انتشار فیلم در این مورد 1976 نسخه کینگ کنگ است که ویژگی های گوریل بالا رفتن تا مرکز تجارت جهانی و نه از ساختمان امپایر استیت است. این کاور ویژگی های میمون در بالای برج های دوقلو و هیئت مدیره شامل پلاستیکی نسخه کنگ است که چرخش او به عنوان صعود. کنگ در واقع می زند هر بازیکن با هر چرخش هیئت مدیره پس از آن طول می کشد برای همیشه لطفا برای به خود بازیکن گذشته او و برنده شوید. اما نقاشی ساختمان بسیار دقیق و فوق العاده است که من به این "یک" را به عنوان یک هنر جسم و یک "C-" برای خسته کننده بازی.

پسر پاییز
وجود دارد بیش از یک هیئت مدیره بازی اختصاص داده شده به این بازیگر Lee Majors در هیئت مدیره بازی مجموعه, اما این یکی بر اساس خود را در اوایل 80s اکشن/ماجراجویی تلویزیون نشان می دهد در مقابل کینگ کنگ—یک "A" به صورت سریع و سرگرم کننده (آسان به یاد بگیرند که چگونه به حرکت قطعات در سراسر هیئت مدیره در حالی که شما در حال بازی) و "C" به صورت مطلوب هنر است که اساسا به یک عکس از Lee Majors همراه با یک لوگو که هیچ کس به یاد از سقوط مرد's گشایش اعتبار. ما همچنین بازی های هیئت مدیره برای شش میلیون دلار Man, the 70s TV نشان می دهد که در آن رشته های ستاره دار, اما ما نمی تا پایان بازی آن را به دلیل هنگامی که شما که خیلی Lee Majors در یکی نشسته همه شما می خواهید انجام دهید این است که از نو خلق کردن شش میلیون دلار مرد شاهکارهای قدرت در اتاق نشیمن.

برای بزرگنمایی کلیک کنید MELINDA FRIES
  • ملیندا سیب زمینی سرخ کرده
این دیوانه مجله بازی
1979 بازی خود را ثانویه به هیئت مدیره هنر (تصاویر از کلاسیک Mad همکاران مانند Al Jaffee و آنتونیو Prohías). متاسفانه هرج و مرج قوانین "شما یک سنگ. عمل مانند یک. اگر شما خوب هستید شما از دست دادن 1000 دلار است. اگر شما خیلی خوب نیست, شما برنده یک سنگ است." و انحصار-در-معکوس گیم پلی (شما حرکت در اطراف هیئت مدیره نشانه گرفتن از کارت های تصادفی و هدف این است که به از دست دادن تمام پول خود را برای اولین بار) را نیست مقدار زیادی از عمل است و هیچ شگفتی. و هیئت مدیره ندارد و تبدیل به یک ال Jaffee برابر در! درجه من در این یکی است "C" تمام اطراف—با تشکر برای نشان دادن اما شما از ناامیدی.

Whosit?
امروزی تر نسخه از این ساخته شده بود در 90s (با تلنگر کارت مانند حافظه بازی هیئت مدیره) اما ما اغلب بازی 1976 برادران پارکر اصلی است. این یک بازی حدس زدن که در آن هر بازیکن اختصاص داده می شود یک شخصیت و دیگر بازیکنان باید به شکل "که در آن است?" توسط یک فرآیند حذف با استفاده از بازی-صادر سوال در مورد کارت. شما در واقع درخواست دیگران "آیا شخصیت خود را از عینک ؟" و آن نوع از همه چیز اما بازی را دوست دارد حروف بزرگ و ایجاد شد در 70s و در نتیجه کارت است که به عنوان خوانده شده شما شرقی یا شما سیاه و سفید است. نسخه جدیدتر نمی کند که این سوالات. البته سرگرم کننده از این بازی این است که گرفتن اشتباه در مورد هویت خود را در روند بدانند هر کس دیگری را که صدا مانند برخی از افکار عمیق, اما من مطمئن هستم که اگر برادران پارکر در نظر گرفته شده این بازی به تجزیه و تحلیل شود. "ب"—آن را بسیار سرگرم کننده اما نه یک "الف" به دلیل این احساس عجیب و غریب به گوش دوستان خود فریاد "آیا شما شرقی?!" در شما.

برای بزرگنمایی کلیک کنید MELINDA FRIES
  • ملیندا سیب زمینی سرخ کرده
CB Radio بازی
یکی دیگر از 1976 برادران پارکر بازی ساخته شده در اطراف عجیب و غریب شوق برای کامیونداران و رادیو CB در آن زمان است. در حالی که بازی بازیکنان منتظر دو سال عالی و مسخره 1978 Kris Kristofferson, فیلم کاروان منتشر می شود آنها می توانند یاد بگیرند که تمام رادیو CB lingo از یک لیست بزرگ قرار داده شده در بازی دستورالعمل. من به خودم ناقص زیرا در این نقطه ما را فراموش کرده در مورد بازی و فقط خواندن خنده دار CB نظر به یکدیگر—fave من است "با قلم مو دندان های خود را و موهای خود را شانه" است که برخی از کامیونداران می گویند به شما اجازه می دانم که وجود دارد یک رادار دام جلوتر است. v

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن