مراسم شیکاگو Slo 'Mo و باز تلویزیون پرتاب سه شب مجازی, غرور و افتخار, پارتی,

برای بزرگنمایی کلیک کنید در جهت عقربه های ساعت از سمت چپ بالا: Thair دی جی دوان پاول اوری R. جوان و مادر ط

توسط ABESTANEWS در 4 تیر 1399
برای بزرگنمایی کلیک کنید Clockwise from upper left: Thair, DJ Duane Powell, Avery R. Young, and Mother Nature are among the many performers at #4theQulture. - PHOTOS COURTESY SLO 'MO
  • در جهت عقربه های ساعت از سمت چپ بالا: Thair دی جی دوان پاول اوری R. جوان و مادر طبیعت در میان بسیاری از هنرمندان در #4theQulture.
  • عکس حسن نیت ارائه میدهد Slo 'Mo

این آخر هفته, Humboldt, پارک, فضای رویداد, مراسم شیکاگو با شرکای عجیب و غریب, پارتی, جمعی Slo 'Mo وب و پلت فرم تلویزیون باز تلویزیونی برای سه شب مجازی غرور جشنواره #4theQulture. مراسم بنیانگذاران الیاس مک کینون (که cofounded OTV و فقط برنده رهبران جدید شیکاگو کمک مالی از این رشته پایه و اساس) و کریستن Kaza (که cofounded Slo 'Mo و همکاری با خواننده) قرار داده اند با هم یک intersectional بین نسلی صف که مراکز, سیاه, LGBTQ+ هنرمندان و جوامع خود. OTV میزبان این رویداد رایگان جمعه از طریق پنج شنبه ژوئن 26 طریق 28 با اجرای برنامه از بسیاری از شیکاگو اعمال از جمله Drea پرنیان فروشنده لوسی Stoole اوری R. جوان, مادر طبیعت, DJ Duane پاول و Thair. اتصال به OTV به ببینید که چه کسی در هر شب!

تلویزیون صدای انفجار مؤسسین برنت Gutzeit از شیکاگو به میلواکی چهار سال پیش اما او آویزان بر روی Rolodex با استعداد و با دوستان او در اینجا ساخته شده است. در کمتر از یک هفته او مونتاژ 106-آهنگ, 11 ساعت, تالیف ساختمان بهتر واقعیتمنتشر شده در Juneteenth به نفع Black Lives Matter, NAACP صندوق دفاع حقوقی و شیکاگو غذا سپرده گذاری. "این تنها چیزی است که من می تواند انجام دهد" Gutzeit می گوید. "همه ما می تواند کمک به در راه های مختلف—آن را کشف کند و آن را انجام دهد." هنرمندان اهدا زنده آهنگ unissued مواد و ضبط شده است. در میان همکاران می کن Vandermark من کنگ Kult, Al مارگولیس آزیتا Youssefi آتش-Toolz فرد Lonberg-حلم ژل تنظیم و نیک Mazzarella & Tomeka رید و standout کاهش شامل یک نفس 30 دقیقه قطعه توسط جاشوا آبرامز و مایکل زنده Zerang آهنگ که conjures یک ابر نگران کننده برای تلفن های موبایل.

در ماه فوریه شیکاگو رپ Roy کینزی کاهش یافته است یکی از این سال بهترین آلبوم کینزی: خاطرات. آخر هفته گذشته او به طعنه آهنگ جدید ریمیکس از 2019 تک "او/Her" با همه بازیگران از شیکاگو زنان: Mother Nature, Cali هندریکس و نیشگون گرفتن و کشیدن G. v

یک نکته? Tweet @Gossip_Wolf یا e-mail gossipwolf@chicagoreader.com.

آخرین مطالب