رستوران حرکت باز نیاز به Kitsap حرکت به فاز 2

جسی Darland Kitsap Sunمنتشر شده 5:35 PM EDT 29 مه سال 2020پس از هفته حمایت از رستوران های محلی از طریق منظقه و

توسط ABESTANEWS در 10 خرداد 1399

پس از هفته حمایت از رستوران های محلی از طریق منظقه وانت مراجعان شروع ناهارخوری دوباره در Kitsap County روز پنجشنبه به عنوان دولت مصوب شهرستان حرکت به فاز 2 از بازگشایی.

فاز 2 اجازه می دهد تا رستوران ها و میخانه به بازگشت به خدمت به مشتریان در خانه.

اما آن را نمی خواهد تجربه ناهار خوری افراد با تجربه قبل از همه گیر.

جداول باید از هم جدا وجود دارد حداقل 6 فوت بین آنها از مواردی است که تقسیم بین جداول. رستوران ها نیز باید یک برنامه ریزی برای فاصله مشتریان در میزبان منطقه و یا پرداخت شمارنده.

در زیر شیروانی قرار دادن در ردموند حمام کوچک هستند بنابراین یک مانیتور خواهد شد در حال حاضر اجازه فقط یک نفر در یک زمان با 6 پا نشانگر برای نشان دادن که در آن به صبر در خط گفت: صاحب سندی Kolbeins.

انبار شروع takeout حدود یک هفته پیش به بازگشت به بالا و در حال اجرا در آماده سازی برای ناهار خوردن در مهمانان. Kolbeins انتظار ندارد حمل کردن برای پایان دادن به حتی زمانی که کامل ناهار خوری سرویس می گرداند.

موسسات خوردن باید اجازه دهد که بیش از 50 درصد از ظرفیت خود را در در یک بار حتی برای صندلی در فضای باز.

در مینارد را در سیلوردل صاحب مینارد Meland می گوید: او شانس خود را, رستوران, بزرگترین رستوران در شهرستان است. عرشه می تواند نگه دارید از 150 نفر معنی 75 اجازه خواهد داشت برای شام خوردن بیرون. داخل 650 ظرفیت طبیعی معنی جداول می تواند پر از 325 مهمانان. پلکسی گلاس تقسیم شده بین غرفه.

"ما امیدوار مهمانان احساس راحتی بیشتری از آمدن به رستوران ما این است که در آن باز است ما که بزرگ فضای" Meland گفت.

برمرتون نوار و جلو پنجره برخی از صندلی در فضای باز و همچنین, اما جان اشمیت مدیر محله کوره می گوید او انتظار بسیاری از مشتریان به چوب با منظقه انتخاب کنید تا.

"من نمی بینم ما که در 50 درصد ظرفیت حتی در حالی که برای" او گفت:. "یک نکته مثبت است که به ما می دهد توانایی به کار را از طریق بهترین شیوه قبل از این جمعیت را به عقب می آیند. این ممکن است اما زمانی که آن را نشانی از آنها خواهید بود دقیق او گفت:" از کارکنان.

برخی از تاخیر در بازگشایی

برای بارها و رستورانها و ظرفیت محدودیت معنی صاحبان تعمق این که آیا آن را به ارزش بازگشایی به شام.

میله باید بسته در فاز 2 از جمله کسانی که در رستوران اما در فاز 3 میله می تواند بازگشت. در حالی که رستوران ها و میخانه باز ممکن است در 75% یا کمتر ظرفیت در فاز 3 میله ممکن است تنها در 25%.

ظرفیت Nauti پری دریایی یک بار در خیابان خلیج در پورت اورچارد است 49 نفر.

"این بدان معناست که ما باید 12 نفر در اینجا برای حداقل سه هفته" گفت: شرکت صاحب Howard کارترایت با اشاره به چگونه به سرعت یک شهرستان می تواند حرکت بین مراحل. استان ها باید اقامت در هر مرحله برای حداقل سه هفته اجازه می دهد کارشناسان بهداشت عمومی برای نظارت بر پتانسیل شیوع بیماری و یا نقاط داغ. "این مخاطره آمیز حتی باز بودن در آن نقطه است."

اجتماعی فاصله 25-پا نوار می تواند صندلی چهار نفر. این امر همچنین می تواند دشوار برای میزبانی هر یک از حوادث محبوب در Nauti پری دریایی مانند کارائوکه و چیزهای بی اهمیت. هزینه خواهد بیشتر از درآمد گفت: شرکت صاحب جان Cann.

Cann و Cartwright سخت در محل کار تمیز کردن و انجام جزئی بازسازی خود را تنظیم برای زمانی که مشتریان بازگشت. آنها ضد عفونی کننده دست ایستگاه آماده و در حال گرفتن تک-استفاده از compostable نقره. Cann می گوید که آنها در حال تلاش برای استفاده از زمان و بدون مشتریان به عنوان یک مزیت برای انجام کارها است که آنها نمی توانند هنگامی که نوار مشغول است.

تحقق الزامات

در فاز 2 وجود دارد می تواند بیش از پنج در یک گروه ناهارخوری هم وجود دارد و نمی توان هیچ سالاد یا بوفه در حال حاضر. منوها باید تک استفاده کنید و بنابراین باید چاشنی مانند سس گوجه فرنگی یا سس سویا مگر اینکه بطری ها مقادیر بین هر گروه از شام.

با توجه به دستورالعمل ها و رستوران ها نیز باید حداقل رساندن کارکنان در خدمت یک جدول. یک نفر باید از آوردن غذا و پرداخت.

کارکنان باید به نمایش علائم در شروع خود را تغییر.

اشمیت گفت: دماسنج در حال راه اندازی در برمرتون نوار و جلو پنجره به کارکنان متوسط در هر روز و logbooks استفاده خواهد شد را به داده های آسان و در دسترس برای وزارت بهداشت و درمان. این رستوران به راه اندازی دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه برای کارکنان و مشتریان – یکی دیگر از شرایط لازم برای بازگشایی.

مشتریان را تشویق به پوشیدن ماسک در هنگام تعامل با کارکنان و زمانی که قرار دادن مواد غذایی در دهان خود را با توجه به نیاز.

اشمیت می گوید: بازگشایی خواهد شد یک تجربه یادگیری با برخی از عدم اطمینان در مورد آنچه که بهترین شیوه هستند.

"اما ما در حال کار سخت در مسمومیت آن" اشمیت گفت. "من ترجیح می دهم بیش از حد آن را از تحت آن را انجام دهد."

او گفت: آنها همچنین در تلاش برای کشف کردن چه چیزی منو باید مانند نگاه. آن را به احتمال زیاد خواهد شد کاهش می یابد منو در حالی که اشغال است کاهش می یابد.

با پروتئین در دسترس بودن محصول و هزینه های ناپایدار در حال حاضر در انبار نیز ممکن است تغییر برخی از آیتم های منو Kolbeins گفت.

Rehiring کارکنان

برخی از رستوران ها تا به حال به استخدام کارکنان جدید با قبلی بسیاری از کارکنان در نظر گرفتن شغل های دیگر برای به دست آوردن طول خاموش کردن.

Kolbeins در انبار گفت که او برنامه ریزی در استخدام بیشتر فصلی کمک کند اما آن را به یک بازی صبر کنید و ببینید تعیین چگونه از کارکنان مورد نیاز است برای خدمت به کسانی که تصمیم به ناهار خوردن با بازگشایی در جریان است.

در مینارد است: "ما استخدام یک زن و شوهر از افراد جدید اما کارکنان ما بازگشت که مایل به بازگشت به کار و دریافت در آن" Meland گفت. کارکنان خود شده است آموزش سه هفته گذشته در دستورالعمل جدید و چگونه به بالا بردن خدمات از جمله نحوه برخورد با مهمانان.

"برخی را بدون ترس. برخی از خواهد بود بسیار ترسو و نه می خواهم به ارتباط برقرار کردن بیش از حد با مردم" Meland گفت.

برخی از کارگران ممکن است احساس راحتی بازگشت به کار نشده و رستوران بازگشایی الزامات راهنمایی برای که به عنوان خوبی.

"یک کارگر ممکن است حاضر به انجام کار نا امن از جمله خطرات ایجاد شده توسط COVID-19" با توجه به دستورالعمل. "و آن را غیر قانونی برای کارفرمای خود را به عمل نامطلوب در برابر یک کارگر که مشغول ایمنی محافظت فعالیت های تحت این قانون اگر کار خود امتناع مطابق با نیازهای خاص."

رستوران را نمی توان بازرسی قبل از آنها ممکن است بازگشایی, اما آنها باید به دیدار و حفظ تمام الزامات مورد نیاز برای بازگشایی.

اشمیت گفت: بزرگترین چالش خواهد بود مردم غلبه بر ترس از بودن در یک اشغال اتاق ناهار خوری. رستوران او گفت: باید به شام اعتماد به نفس در آمده است.

Kolbeins گفت: رستوران ها نمی خواهند در سیاست از آن همه است.

"من فکر می کنم مردم هم این است که فقط آنفولانزا نگران نباشید در مورد آن و یا آنها ترس به بیرون بروید."

"من از مشتریان همکاری با ما و حساس بود," او گفت: "این چیزی است که من می ترسم از این است که مردم انجام آنچه آنها می خواهند و ما باید برای مقابله با آن است. ما فقط می خواهم به باز کردن کنید و سعی کنید برای ساختن یک زندگی."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن